• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 15:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
hee mensen
ik kwam vanmiddag langs een telefoonsjop en daar zag ik de ericsson t29s liggen (opvolger van de t28)

behalve picture-sms en een flink verbeterde accu heb ik er nog niet veel anders aan kunnen ontdekken, is 't wat? ervaringen, mensen die er al een hebben e.d.?

zit er namelijk hard over te denken om een nieuw lulijzer aan te gaan schaffen binnenkort :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

is da nie die foon waarmee je mp3's kan speulen en een camera op aan kan sluiten enzo, best modern, ik hoorde vanmiddag iig zoiets op de radio.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 23:19 schreef Sickness het volgende:
is da nie die foon waarmee je mp3's kan speulen en een camera op aan kan sluiten enzo, best modern, ik hoorde vanmiddag iig zoiets op de radio.
humz da's nieuw voor mij.. ik weet wel dat je met een ericssons mp3's kan doen als je zo'n xtra ding koopt wat je eronder vast klikt

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Grote nadeel aan de T29: hij is veel dikker dan de T28 (1,5 tegenover 2,2 cm) verder is het niet veel speciaals behalve een andere accu en wap (wat moet je nou met wap:?)

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08-2025
als je aan de t36mc kan komen zou ik die nemen die vind ik mooier qua vorm
eigenschappen weet ik niet precies ik weet wel dat hij lichter is en met wap

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-03 08:59

Canon23

>>MY<< world

ksn iemand ff pics showen van de nieuwe ericssons, want mijn casema verbinding doet er een klein half uur over op de openings pagina te loaden van ericsson

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Chiron

Chiron

Topicstarter
hm op de site van ericsson kwam ik de t39s (!) tegen

een van de eerste gprs toestelletjes... sweeeet

• _Gump_
  • Niet online
Dat is dat Blue-Tooth gedoe volgens mij.

• Backspace-NL
  • Laatst online: 21-02 15:59

Backspace-NL

New and Improved!

T68. Die heeft wat van die leuke extraatjes. Verder zal het ook niet moeilijk zijn om die dingen aan de praat te krijgen met bestaan telefoons, worden gewoon opgeklikt. De T68 heeft ook nog Bluetooth ondersteuning.

En ja, ik werk voor Ericsson. Effe promoten die hap ;)

Verwijderd

bluetooth roeleert, ik heb al zo'n setje zien liggen bij belcompany echt kewl!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

FOTO'S, kom op mensen foons zijn er ook om te showen

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Heeft de T39m dan geen bluetooth... dacht dat et een opvolger van de nooit uitgebrachte T36m...

Ander vraagje.. zijn die nieuwe T-lefoons ook sneller dan de T28s, dat ding is niet vooruit de branden (maar wel cool)

En de T68... kleurenscherm :9~

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 12:02 schreef Sickness het volgende:
bluetooth roeleert, ik heb al zo'n setje zien liggen bij belcompany echt kewl!
Had je maar een ericsson en geen leipe 3310 he :)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
nokia = kinderspeelgoed en de halve wereld loopt er al mee rond

die t68, ehmmm... pics graag? :Y)

**update***
http://www.ericsson.com/t68/

best wel geinig dingetje :P :9

Verwijderd

256 kleuren... dat had ik ook op de vorige computer !!

Volgens mij hebben we allebei dezelfde mening over nokia :) kijk maar eens in dat "wat voor gsm heb een twieker" topic

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:13

DataCopy

Dum vita est spes est

The pictures...... van boven naar benee T29, T39, T68 :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://www.ericsson.com/cebitconsumernews/images/productT29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ericsson.com/cebitconsumernews/images/productT39.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ericsson.com/cebitconsumernews/images/productT68.jpg

Zeg sixkiller waar zit jij ergens? ELN/ETM?

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

<edit> Nie helemaal wakker......

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

<edit> aaaaaaaaaaah..... :Z :(

Verwijderd

ik haaaat antennes, die prikken altijd in je zij als je z`n ding in je broekzak hebt zitten

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is dat niet de SL45 :?

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Heeft die T39 nog wel zo'n schiet klepje of is die net zoals bij de t29 ten onder gegaan?

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 12:58 schreef Canon23 het volgende:
Heeft die T39 nog wel zo'n schiet klepje of is die net zoals bij de t29 ten onder gegaan?
dat schietklepje was een leuk id maar als na verloop van tijd het lipje afslijt of afbreekt dan kan het klepje niet meer dicht (heel veel mensen die zo'n foon hebben/hadden hadden dit probleem)

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Ik weet het niet zo zeker (kzal het even nazoeken) maar aan het plaatje van de T39 te zien is de 'active-flip' weer terug hoor.....

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 22:45
Ik ben/was heel tevreden over mijn t18s. Maar de nieuwe ericsson moet wel heel goed zijn om mij mijn SL45 te koop te laten zetten :9

Wat heb je trouwens aan GPRS (behalve een lege portemonee bij enthousiast gebruik)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
de t39 vind ik heel erg mooi (wordt hopelijk m'n volgende telefoon :)), maar die t68 vind ik maar een lelijk gevalletje...

• Chiron

Chiron

Topicstarter
mwa ik vind het wel een geinig telefoontje, alleen beetje jammer dat ze ineens meer richting nokiadesign gaan (bredere bovenkant, geen antenne)
ik hoor veel mensen klagen over ericsson met het klepje dit blabla dat (zelf hebben ze een nokia) en dit is toch echt zeker niet zo

klepje roels over key-lock :9~

Verwijderd

T39 vink best mooi, T29 is te dik, vind mn T28 juist een mooie dikte hebben :)
Klepje vind ik ook :7

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Ik vindt de t29 ook niet echt de moeite waard.... een veredelde t28....

De t39 lijkt me daarentegen wel weer interessant..... en de t68 zal nog wel even duren (als die niet net als de 520 gecancelled wordt.....)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 11:17 schreef DataCopy het volgende:

De t39 lijkt me daarentegen wel weer interessant..... en de t68 zal nog wel even duren (als die niet net als de 520 gecancelled wordt.....)
De R520 in toch niet gecanceld?
Dat is toch dat ding wat hier in emmen getest is samen met die haai (die wel gecanceld is) .

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Nou zover ik weet wel. Ik vond hem eigenlijk wel iets hebben die 520, maar er bleken wat problemen te zijn met het bluetooth gedeelte en werd hij 'uitgesteld'. De haai zegt me overigens zo niets....

Verwijderd

Waar zit je eigenlijk? Jaws (haai) was een aparaatje waarmee je via bluetooth gewoon over de vaste lijn thuis kon bellen dus ipv dect een bleutooth verbinding.

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Tsja jullie bij ELN hebben altijd leukere dingen om mee te spelen.... Wij zijn de saaie ETM-tak.....

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 11:23
Hoe vinden jullie deze?
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/358.jpg

68 gram en twee weken standby!!!!

Meer info op:Wannahaves

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 11:17 schreef DataCopy het volgende:

ik vind de T29 juist meer een veredelde T20, hij iseen stuk dikker dan de T28, en hij neigt meer naar de T20 maar het is volgens mij toch wel een relaxte foon hoewel ik em nie mooi vin

<offtopic>
nokia is btw best k*t ja k heb vandaag te horen gekregen dat et nog even duurt voorda ik me foon trug heb wantze hadden een vertragingbij nokia :? dus waarschijnlijk zonder foon op vakantie, of die postbank foon moetde komende week binnen vallen, kl*te zooi
</offtopic>

Verwijderd

kan goedkoop via m'n werk een t29s kopen, ik heb nu een nokia 3310.
Is het de moeite om te doen, lijkt me opzich wel een stoer telefoontje???

• Chiron

Chiron

Topicstarter
t29 is op zich zeker een lekker foontje, de 3310 is trouwens ook wel prima.. wat dat betreft kan misschien het kleinere scherm van de ericsson je tegenvallen en de tijd die ie doet met z'n accu

ik heb sinds gisteren een Sony Z5 wat een wereldding 8-)

Verwijderd

ik doe het gewoon, ik mag die 3310 toch houden, ik heb deze al sinds oktober dus een nieuwe is wel leuk ;)

(mijne zat bij de eerste zending in Nederland, softwareversie is 03.24 }:O)

Vind het opzich wel een strak dingetje zo'n t29 :9

thnx

Verwijderd

Die T39s is wel wreed, wanneer komt ie eigenlijk uit in Nederland.

Heb nu een nokia 8210, is wel shit dat die niet automatisch toetsen blokeerd:(

heb wel eens perongeluk iemand gebeld.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 20:20

ALH

Ik zat ook al aan een Ericsson te denken aangezien ik nu een oude 3210 heb, alleen die antenne he tja :P

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Antenne of klepje, hmmm moeilijke keuze

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op vrijdag 15 juni 2001 12:55 schreef DataCopy het volgende:

[...]

Zeg sixkiller waar zit jij ergens? ELN/ETM?
Op dezelfde afdeling als jij, Niels >:)

Sorry voor de late reply by the weg :)

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Hehehe dan wordt het voortaan oppassen wat ik hier post dan....

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op vrijdag 08 juni 2001 08:38 schreef Sixkiller het volgende:

[..]

T68. Die heeft wat van die leuke extraatjes. Verder zal het ook niet moeilijk zijn om die dingen aan de praat te krijgen met bestaan telefoons, worden gewoon opgeklikt. De T68 heeft ook nog Bluetooth ondersteuning.

En ja, ik werk voor Ericsson. Effe promoten die hap ;)
erriccson zou toch kappe met telefoons maken ofzo zeiden ze..ik heb er 2gehad(768GF en de T18) en nu overgestapt naar Nokia omdat ik dat dachte..maar ericcson heeft die stomme antenne erop(dikke nadeel)

• Guider
  • Laatst online: 12-03 15:36
Afbeeldingslocatie: http://www.ericsson.com/cebitconsumernews/images/productT68.jpg

vindt hem teveel op de 6210 + 8210 lijken

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 16:52 schreef Guider het volgende:
[afbeelding]

vindt hem teveel op de 6210 + 8210 lijken
mwa vind ik wel meevallen en ik wil hem wel graag hebben :) 256 kleuren display etc.. alleen heb ik wat lopen informeren en hij komt pas eind dit jaar uit en zelfs met een 360 abbo gaat ie nog 900 piek kosten :(

dus mischien toch maar t39

• Guider
  • Laatst online: 12-03 15:36
zo'n beeld schermpje is natuurlijk wel leuk ja.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Wat is GPRS nu eigenlijk precies? En wanneer komen de UMTS telefoons eigenlijk, dat is toch de nieuwe standaard die in 200. (?) moet komen?

.... Ik weet het ook niet

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op dinsdag 10 juli 2001 10:24 schreef mbvisiontt het volgende:
Wat is GPRS nu eigenlijk precies? En wanneer komen de UMTS telefoons eigenlijk, dat is toch de nieuwe standaard die in 200. (?) moet komen?
Simpel gezegd is GPRS een uitbreiding op het bestaande GSM netwerk: er komt een pakket-geschakeld netwerk langs. De datatransfer hiervan ligt op (best-case!) 115Kb. (64 - 115Kb om precies te zijn, ligt aan de coding-scheme). Het mooie van GPRS is dat je het idee hebt dat je 'altijd' online bent.....

De UMTS standaard kunnen we verwachten zo rond 2004, althans dat ligt natuurlijk aan de operators. Zogauw die er geld in gaan stoppen zal het netwerk wel komen. De UMTS-telefoons zullen tegelijkertijd ook wel tevoorschijn komen.......

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
2004?! Ok dan, koop ik me toch nog maar een keer een nieuw mobieltje voor die tijd... :) Wilde al gaan wachten op UMTS, maar dan weeg ik dus een ons als ik dat doe. Bedankt voor de info!

.... Ik weet het ook niet

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Op maandag 09 juli 2001 14:51 schreef DataCopy het volgende:
Hehehe dan wordt het voortaan oppassen wat ik hier post dan....
Heel goed. Big Brother is watching you ;) Ach, we babbelen morgen effe verder, dan ben ik er ook weer....
Pagina: 1