"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
humz da's nieuw voor mij.. ik weet wel dat je met een ericssons mp3's kan doen als je zo'n xtra ding koopt wat je eronder vast kliktOp dinsdag 05 juni 2001 23:19 schreef Sickness het volgende:
is da nie die foon waarmee je mp3's kan speulen en een camera op aan kan sluiten enzo, best modern, ik hoorde vanmiddag iig zoiets op de radio.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
eigenschappen weet ik niet precies ik weet wel dat hij lichter is en met wap
"If u do something do it with style, or do it at all."
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
een van de eerste gprs toestelletjes... sweeeet
Dat is dat Blue-Tooth gedoe volgens mij.Op dinsdag 05 juni 2001 23:19 schreef Sickness het volgende:
is da nie die foon waarmee je mp3's kan speulen en een camera op aan kan sluiten enzo, best modern, ik hoorde vanmiddag iig zoiets op de radio.
T68. Die heeft wat van die leuke extraatjes. Verder zal het ook niet moeilijk zijn om die dingen aan de praat te krijgen met bestaan telefoons, worden gewoon opgeklikt. De T68 heeft ook nog Bluetooth ondersteuning.Op dinsdag 05 juni 2001 23:19 schreef Sickness het volgende:
En ja, ik werk voor Ericsson. Effe promoten die hap
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Ander vraagje.. zijn die nieuwe T-lefoons ook sneller dan de T28s, dat ding is niet vooruit de branden (maar wel cool)
En de T68... kleurenscherm
die t68, ehmmm... pics graag?
**update***
http://www.ericsson.com/t68/
best wel geinig dingetje
Verwijderd
Volgens mij hebben we allebei dezelfde mening over nokia

Zeg sixkiller waar zit jij ergens? ELN/ETM?
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Verwijderd
Is dat niet de SL45Op dinsdag 05 juni 2001 23:19 schreef Sickness het volgende:
dat schietklepje was een leuk id maar als na verloop van tijd het lipje afslijt of afbreekt dan kan het klepje niet meer dicht (heel veel mensen die zo'n foon hebben/hadden hadden dit probleem)Op zaterdag 16 juni 2001 12:58 schreef Canon23 het volgende:
Heeft die T39 nog wel zo'n schiet klepje of is die net zoals bij de t29 ten onder gegaan?
Wat heb je trouwens aan GPRS (behalve een lege portemonee bij enthousiast gebruik)
ik hoor veel mensen klagen over ericsson met het klepje dit blabla dat (zelf hebben ze een nokia) en dit is toch echt zeker niet zo
klepje roels over key-lock
Verwijderd
Klepje vind ik ook
De t39 lijkt me daarentegen wel weer interessant..... en de t68 zal nog wel even duren (als die niet net als de 520 gecancelled wordt.....)
Verwijderd
De R520 in toch niet gecanceld?Op maandag 18 juni 2001 11:17 schreef DataCopy het volgende:
Ik vindt de t29 ook niet echt de moeite waard.... een veredelde t28....
De t39 lijkt me daarentegen wel weer interessant..... en de t68 zal nog wel even duren (als die niet net als de 520 gecancelled wordt.....)
Dat is toch dat ding wat hier in emmen getest is samen met die haai (die wel gecanceld is) .
Verwijderd
Verwijderd
ik vind de T29 juist meer een veredelde T20, hij iseen stuk dikker dan de T28, en hij neigt meer naar de T20 maar het is volgens mij toch wel een relaxte foon hoewel ik em nie mooi vinOp maandag 18 juni 2001 11:17 schreef DataCopy het volgende:
Ik vindt de t29 ook niet echt de moeite waard.... een veredelde t28....
<offtopic>
nokia is btw best k*t ja k heb vandaag te horen gekregen dat et nog even duurt voorda ik me foon trug heb wantze hadden een vertragingbij nokia
</offtopic>
Verwijderd
Is het de moeite om te doen, lijkt me opzich wel een stoer telefoontje???
ik heb sinds gisteren een Sony Z5 wat een wereldding
Verwijderd
(mijne zat bij de eerste zending in Nederland, softwareversie is 03.24
Vind het opzich wel een strak dingetje zo'n t29
thnx
Verwijderd
Heb nu een nokia 8210, is wel shit dat die niet automatisch toetsen blokeerd:(
heb wel eens perongeluk iemand gebeld.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Op dezelfde afdeling als jij, NielsOp vrijdag 15 juni 2001 12:55 schreef DataCopy het volgende:
[...]
Zeg sixkiller waar zit jij ergens? ELN/ETM?
Sorry voor de late reply by the weg
erriccson zou toch kappe met telefoons maken ofzo zeiden ze..ik heb er 2gehad(768GF en de T18) en nu overgestapt naar Nokia omdat ik dat dachte..maar ericcson heeft die stomme antenne erop(dikke nadeel)Op vrijdag 08 juni 2001 08:38 schreef Sixkiller het volgende:
[..]
T68. Die heeft wat van die leuke extraatjes. Verder zal het ook niet moeilijk zijn om die dingen aan de praat te krijgen met bestaan telefoons, worden gewoon opgeklikt. De T68 heeft ook nog Bluetooth ondersteuning.
En ja, ik werk voor Ericsson. Effe promoten die hap

vindt hem teveel op de 6210 + 8210 lijken
Verwijderd
mwa vind ik wel meevallen en ik wil hem wel graag hebbenOp maandag 09 juli 2001 16:52 schreef Guider het volgende:
[afbeelding]
vindt hem teveel op de 6210 + 8210 lijken
dus mischien toch maar t39
.... Ik weet het ook niet
Simpel gezegd is GPRS een uitbreiding op het bestaande GSM netwerk: er komt een pakket-geschakeld netwerk langs. De datatransfer hiervan ligt op (best-case!) 115Kb. (64 - 115Kb om precies te zijn, ligt aan de coding-scheme). Het mooie van GPRS is dat je het idee hebt dat je 'altijd' online bent.....Op dinsdag 10 juli 2001 10:24 schreef mbvisiontt het volgende:
Wat is GPRS nu eigenlijk precies? En wanneer komen de UMTS telefoons eigenlijk, dat is toch de nieuwe standaard die in 200. (?) moet komen?
De UMTS standaard kunnen we verwachten zo rond 2004, althans dat ligt natuurlijk aan de operators. Zogauw die er geld in gaan stoppen zal het netwerk wel komen. De UMTS-telefoons zullen tegelijkertijd ook wel tevoorschijn komen.......
.... Ik weet het ook niet
Heel goed. Big Brother is watching youOp maandag 09 juli 2001 14:51 schreef DataCopy het volgende:
Hehehe dan wordt het voortaan oppassen wat ik hier post dan....