Ik zoek een laptop voor een kameraad, deze wil er alles op kunnen doen. Van internetten tot een spelletje.
Verder weinig systeemeisen:
Bluetooth
15.6"
en het moet heel wat jaren mee gaan.
Het liefst goedkoper dan 800.
Ik heb zelf deze gevonden: pricewatch: Asus X550CC-XX424H
Ik kwam bij deze laptop, via www.komplett.nl en heb gekozen voor een Asus, omdat ik al eens eerder daar een Asus laptop gekocht heb en daar nog steeds erg tevreden over ben.
Verder heb ik geen ervaring in W8 / W8.1, is het fijner om bij dit besturingssysteem een touchscreen te hebben of is het alleen een leuke gimmick waar je weinig gebruik van maakt?
bijv. deze: pricewatch: HP TouchSmart 15-j003ed
Hebben jullie nog op of aanmerkingen over deze, of betere suggesties? (andere merken mits goed onderbouwd zijn welkom)
bvd
Verder weinig systeemeisen:
Bluetooth
15.6"
en het moet heel wat jaren mee gaan.
Het liefst goedkoper dan 800.
Ik heb zelf deze gevonden: pricewatch: Asus X550CC-XX424H
Ik kwam bij deze laptop, via www.komplett.nl en heb gekozen voor een Asus, omdat ik al eens eerder daar een Asus laptop gekocht heb en daar nog steeds erg tevreden over ben.
Verder heb ik geen ervaring in W8 / W8.1, is het fijner om bij dit besturingssysteem een touchscreen te hebben of is het alleen een leuke gimmick waar je weinig gebruik van maakt?
bijv. deze: pricewatch: HP TouchSmart 15-j003ed
Hebben jullie nog op of aanmerkingen over deze, of betere suggesties? (andere merken mits goed onderbouwd zijn welkom)
bvd
[ Voor 20% gewijzigd door Kasper op 02-03-2014 19:36 ]