Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround laptop (max. 800 euro)

Pagina: 1
Acties:

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:39
Ik zoek een laptop voor een kameraad, deze wil er alles op kunnen doen. Van internetten tot een spelletje.
Verder weinig systeemeisen:
Bluetooth
15.6"
en het moet heel wat jaren mee gaan.
Het liefst goedkoper dan 800.

Ik heb zelf deze gevonden: pricewatch: Asus X550CC-XX424H

Ik kwam bij deze laptop, via www.komplett.nl en heb gekozen voor een Asus, omdat ik al eens eerder daar een Asus laptop gekocht heb en daar nog steeds erg tevreden over ben.

Verder heb ik geen ervaring in W8 / W8.1, is het fijner om bij dit besturingssysteem een touchscreen te hebben of is het alleen een leuke gimmick waar je weinig gebruik van maakt?
bijv. deze: pricewatch: HP TouchSmart 15-j003ed

Hebben jullie nog op of aanmerkingen over deze, of betere suggesties? (andere merken mits goed onderbouwd zijn welkom)

bvd

[ Voor 20% gewijzigd door Kasper op 02-03-2014 19:36 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 16:03

wijze woorden

• vikt0r94
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
Kijk even naar de Dell Inspiron 15 7000 (http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7537/pd). Ze hebben momenteel 10% carnavals korting (vraag me niet waarom). Hierdoor had ik deze laptop met de volgende specificaties:

1080p 15,6" scherm met touchscreen
1tb + 8 gb cache ssd geheugen
8gb ram
Intel i7 4500u processor
NVIDIA GT750m
Behuizing van aluminium
Batterij die 6 uur+ meegaat.

Die eerst €899 was voor €809. De laptop is gekwalificeerd als ultrabook en heeft daarom echter geen dvd-drive. Hij is wel redelijk dus voor zulke specificaties.

[ Voor 3% gewijzigd door vikt0r94 op 03-03-2014 10:01 ]

• Dizzy01
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:31
De HP die je zelf al hebt uitgezocht is best leuk! pricewatch: HP TouchSmart 15-j003ed, deze heb ik sinds een week in mijn bezit.

als je van plan bent deze te kopen zou ik er gelijk aan gaan denken om er een SSD in te doen (opmerkelijk snelheidsverschil),
het enige nadeel dat ik heb gevonden aan deze laptop is dat hij af en toe wat meer geluid maakt omdat de ventilator begin te draaien.

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 08:25
ik zou zelf niet kiezen voor een laptop met touchscreen... beperkt de mogelijkheden. ga opzoek naar een laptop die aansluit bij je wensen. belangrijk blijft dan:
- accu duur
- gewicht
- applicaties die je gaat gebruiken....
etc..

Een asus is een prima laptop maar wellicht kan een dell ook uitkomst bieden (zeker met de dell-kortingscoupons)

...

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:39
Bedankt voor de reacties allemaal!

We hebben het niet zo op het merk Dell (wegens ervaringen van vrienden). En ook hebben we niet gekozen voor een touchscreen.
Eigenlijk was de dvdspeler toch wel een eis, dus hebben we voor de goedkopere Asus laptop gekozen, die aan alle eisen voldeed (los van het wel niet touchscreen gebeuren)

Al met al een erg mooie laptop, wel is w8 flink wennen als je er nog niet eerder mee gewerkt hebt.

Bedankt en van mij mag er een slotje op!

[ Voor 19% gewijzigd door Kasper op 04-03-2014 11:09 ]

Pagina: 1