Voor mezelf een game pc samenstellen
games: bf4 Blade and soul, Lineage 2, en de laatst uitgekomen games moeten gewoon goed werken op deze pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-2000 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
gewoon samsung monitor creative speaker toetsebord muis logitech.
misschien mij hardeschijf (kan me model enzo nie zien)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk aan een ssd misschien 2 en 2 grafische kaarten maar weet niet of t echt nodig is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ja msi en nvidia gewoon omdat ik er al eerder mee gewerkt heb
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
als die snel genoeg is geen laad tijd etc en beste graphics (alhoewel ik nu gewoon 1920x1080 speel) is t goed
Ga je overklokken?
nooit gedaan misschien laten doen..
---------------------------------------------------------------------
nu heb ik nog geen pc samen gesteld omdat ik niet weet waar ik moet beginnen er zijn zoveel verschillende componenten daarom heb ik een forum topic gemaakt en was mijn vraag of iemand een systeem kon fixen zodat ik kon bekijken en aanpassen wat ik zelf wil.
alvast bedankt.
games: bf4 Blade and soul, Lineage 2, en de laatst uitgekomen games moeten gewoon goed werken op deze pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-2000 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
gewoon samsung monitor creative speaker toetsebord muis logitech.
misschien mij hardeschijf (kan me model enzo nie zien)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk aan een ssd misschien 2 en 2 grafische kaarten maar weet niet of t echt nodig is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ja msi en nvidia gewoon omdat ik er al eerder mee gewerkt heb
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
als die snel genoeg is geen laad tijd etc en beste graphics (alhoewel ik nu gewoon 1920x1080 speel) is t goed
Ga je overklokken?
nooit gedaan misschien laten doen..
---------------------------------------------------------------------
nu heb ik nog geen pc samen gesteld omdat ik niet weet waar ik moet beginnen er zijn zoveel verschillende componenten daarom heb ik een forum topic gemaakt en was mijn vraag of iemand een systeem kon fixen zodat ik kon bekijken en aanpassen wat ik zelf wil.
alvast bedankt.