Mod dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 13:23
Af en toe mod ik ook en dan kom ik wel eens wat raars tegen
maar dit keer maken een aantal modders het wel heel bont
Een aantal mensen worden door meerder modders gedownmod naar -1, niet omdat ze kwetsen
maar omdat ze een andere mening hebben.
Dit gebeurt wel eens vaker, maar dit lijkt een afgesproken actie...
Geen idee of tweakers.net er iets mee doen...maar het leek mij de moeite waard om het te melden ...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

niet omdat ze kwetsen
maar omdat ze een andere mening hebben.
Hoe weet je dat?

Geef om te beginnen eens concrete voorbeelden van foute mods, dan kunnen we daar even naar kijken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij je eerdere topic werd ook al gevraagd voor concrete voorbeelden, ipv naar het gehele artikel te linken.

mod dat ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 13:23
Nee hoor dat weet ik niet, het viel me alleen op.
Modden blijft lastig en in dit topic is o.a. éne Monojack erg aanwezig (en soms vervelend)
en 1x een foute opmerking maken, betekent vaak dat alles van je naar beneden wordt gemod.
zo ook deze persoon (onterecht soms, nee ik ben zeker niet zijn vriend ;) )
Geen idee of jullie statistiekjes van mensen bijhouden die modden of vervelend reageren,
als nu heel vaak een melding wordt gemaakt over dezelfde mensen hebben jullie daar misschien iets aan.
dat was alles, ga ik nu weer over tot de orde van de dag...
schaatsen kijken enzo ;) dank voor jullie reacties...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef nou gewoon even links naar de betreffende reacties aan. Zonder dat we voorbeelden kunnen zien van de reacties, en de vermeende mismods, is het ondoenlijk om te discussieren.

Als je op de datum+tijd van de reactie klikt, krijg je een directe link naar die reactie. En die links kun je dan hier copy&pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zonder concrete voorbeelden kunnen we hier niet echt iets mee hoewel we zeker wel moderaties op reacties na kunnen kijken. Mocht je weer een dergelijke situatie tegenkomen, meldt dit dan in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII; dan kijken we er naar :)

Dit topic gaat verder op slot.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.