BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Hoe weet je dat?niet omdat ze kwetsen
maar omdat ze een andere mening hebben.
Geef om te beginnen eens concrete voorbeelden van foute mods, dan kunnen we daar even naar kijken?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Bij je eerdere topic werd ook al gevraagd voor concrete voorbeelden, ipv naar het gehele artikel te linken.
mod dat ?
mod dat ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 12:44 ]
Nee hoor dat weet ik niet, het viel me alleen op.
Modden blijft lastig en in dit topic is o.a. éne Monojack erg aanwezig (en soms vervelend)
en 1x een foute opmerking maken, betekent vaak dat alles van je naar beneden wordt gemod.
zo ook deze persoon (onterecht soms, nee ik ben zeker niet zijn vriend
)
Geen idee of jullie statistiekjes van mensen bijhouden die modden of vervelend reageren,
als nu heel vaak een melding wordt gemaakt over dezelfde mensen hebben jullie daar misschien iets aan.
dat was alles, ga ik nu weer over tot de orde van de dag...
schaatsen kijken enzo
dank voor jullie reacties...
Modden blijft lastig en in dit topic is o.a. éne Monojack erg aanwezig (en soms vervelend)
en 1x een foute opmerking maken, betekent vaak dat alles van je naar beneden wordt gemod.
zo ook deze persoon (onterecht soms, nee ik ben zeker niet zijn vriend
Geen idee of jullie statistiekjes van mensen bijhouden die modden of vervelend reageren,
als nu heel vaak een melding wordt gemaakt over dezelfde mensen hebben jullie daar misschien iets aan.
dat was alles, ga ik nu weer over tot de orde van de dag...
schaatsen kijken enzo
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Verwijderd
Geef nou gewoon even links naar de betreffende reacties aan. Zonder dat we voorbeelden kunnen zien van de reacties, en de vermeende mismods, is het ondoenlijk om te discussieren.
Als je op de datum+tijd van de reactie klikt, krijg je een directe link naar die reactie. En die links kun je dan hier copy&pasten.
Als je op de datum+tijd van de reactie klikt, krijg je een directe link naar die reactie. En die links kun je dan hier copy&pasten.
Zonder concrete voorbeelden kunnen we hier niet echt iets mee hoewel we zeker wel moderaties op reacties na kunnen kijken. Mocht je weer een dergelijke situatie tegenkomen, meldt dit dan in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII; dan kijken we er naar
Dit topic gaat verder op slot.
Dit topic gaat verder op slot.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()