Hierbij mijn ervaringen met Cogas/Caiway.
3-Mei. Bestelling gedaan.
8-Mei. Pakket ontvangen met hardware. Na installatie geen link op de modem.
10-Mei. Email gestuurd naar de abonnementen afdeling, dat mijn internet niet op komt en dat ik geen activatie/inlog gegevens ontvangen heb. (geen reactie gehad.)
14-Mei. Email gestuurd naar klantenservice dat mijn internet niet op komt en dat ik geen activatie/inlog gegevens ontvangen heb.
15-Mei. Via email meerdere keren contact gehad met de klanten service.
Cogas wordt aangestuurd.
Inlog gegevens via de email ontvangen.
Ook is mij verteld dat je voor het activeren niet hoeft in te loggen. maar natuurlijk wel voor mijncaiway.
16-Mei. Cogas is thuis langs geweest.
Achter de zegel (in cogas kastje) was een glasvezel verkeerd aangesloten. Dit is gefixed door Cogas. Internet werkt.
Activeren duurde iets langer dan 15 minuten.
Helaas werkt het inloggen op mijncaiway niet. De aangeleverde gebruikersnaam cq wachtwoord werkt niet. Ook zou bij activeren mijn inlog gegevens worden getoond. Dit is niet gebeurd. Nogmaals een email naar de klantenservice gestuurd.
Al met al wat kleine probleempjes gehad, de klantenservice heeft dat goed opgepakt. (tot nu toe.)
Het lijkt er alleen wel op dat ik de informatie van activeren en inloggen op mijncaiway niet ontvangen heb. Dat zou een stuk schelen.
Punten die nog open staan;
-Inloggen op mijncaiway.
-Telefoon moet nog worden verhuisd van de oude provider. Het is mij bekend dat dit pas na activeren in gang wordt gezet. ik ben dus benieuwd.
Edit: internet blijkt regelmatig weg te vallen

. Email gestuurd naar caiway. We wachten op een reactie.
[
Voor 13% gewijzigd door
internet4me op 16-05-2014 19:31
]