Is Rovara.nl betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.480 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greta1994
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-05-2023
Hallo iedereen,

Ik wil graag een case voor mijn Macbook Pro 13 inch retina bestellen. Ik heb nu een mooie case op Rovara.nl gevonden voor een redelijk schappelijke prijs. Is deze webshop betrouwbaar? Ik heb op diverse websites (Tros Radar, Vara Kassa ed) gekeken maar geen reviews over deze webshop. En als ik google op 'slechte ervaringen Rovara.nl' krijg ik alleen maar positieve ervaringen te zien.

Nogmaals: heeft hier iemand ervaring met deze webshop?

Alvast vriendelijk bedankt,

greta1994

Ps. is dit topic juist geplaatst? Ik ben hier vrij nieuw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hier staan redelijk wat reviews:
http://beoordelingen.feed...ews/4798/Rovara%2Enl.html

Op het eerste oog ziet het er wel goed/betrouwbaar uit.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:33

FeaR

In GoT we trust

CEA > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoi Greta1994, welkom op Tweakers.net. Met de link van Switchie kun je wat ervaring bekijken, en die verder gebruiken om door te zoeken.

Wat dit topic betreft, zoals in het SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de PriceWatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics. Als je op internet geen ervaringen kunt vinden over deze shop, dan is het onwaarschijnlijk dat gebruikers op GoT er wel ervaring mee hebben. Om die reden zijn dergelijke topics niet discussiewaardig en dit soort topics zullen dan ook voorzien worden van een slotje. Je kunt uiteraard altijd een verzoek indienen om een shop toe te voegen aan de ShopReview. Zie hiervoor deze link.
Vandaar dat ik hier toch een slotje aanhang :)

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 23-02-2014 23:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.