Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

15.6" laptop min core I3 ruimte voor 2 schijven of Msata

Pagina: 1
Acties:

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 18:32
Dag Tweakers,

De titel zegt het al een Core I3 van Toshiba is op dit moment 420,- in de pricewatch echter vind ik het zonde om nu nog een laptop te kopen met een traditionele harde schijf. en geen ruimte voor uitbreiding voor een hybride of SSD

Wie weet er een laptop met genoemde specificaties of hoger voor huis tuin en keukengebruik, met een SSD, hybride, of ruimte ervoor zonder de dvd speler eruit te halen? Onder de 550 euro geen Acer of Packard Bell

Heb zelf al gezocht omdat ik mij verbaas dat dit er niet lijkt te zijn zie dit topic vandaar dat ik het nogmaals probeer met een simpelere vraagstelling.

• piethoogland
niemand en reactie? zijn er mee tweakers die hiermee worstellen of dit vreemd vinden?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 20:00
Dan zou je dus op deze uitkomen: pricewatch: HP ProBook 450 G1 (E9Y11EA). Die ben ik in een zoektocht voor mijn vader tegengekomen: i3 Haswell met een leeg msata slot. Laat maar, ik dacht dat het deze laptop was maar blijkt niet zo, ik had er wel één gevonden met msata ruimte voor zo'n 550 euro dacht ik...

Misschien deze: http://tweakers.net/produ...8sF6BmDmsb6DFLIL6PosZRSXg.
Lijkt msata te hebben maar anderen moeten dat misschien ook even bevestigen: http://forum.notebookrevi...essential-b590-msata.html

[ Voor 61% gewijzigd door Arjan90 op 21-02-2014 21:39 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• piethoogland
Arjan Nog bedankt er zijn schijnbaar modellen met Msata blijkt ook de praktijk van die topics. Maar gaat dit om alle Lenovo B590 modellen of een enkele?

icecat.biz. geeft msata trouwens aan bij de specificaties als een laptop er één heeft.