Toon posts:

Spotify goedkoop

Pagina: 1
Acties:
  • 980 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag spotify aanschaffen maar niet voor 10 euro in de maand. Ik las op marktplaats een advertentie voor 35 euro kreeg je een gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd die een heel jaar bruikbaar was mijn vraag was is dat mogelijk?

Gr Silb

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-01 13:59

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dat is niet zomaar mogelijk nee. En als dat mogelijk zou zijn, lijkt me dat niet de juiste (lees: legale) weg. Want waarom niet met een eigen username bijvoorbeeld?

Kortom: aan het geheel druipen de vraagtekens van af. Van afblijven dus.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:59
Afbeeldingslocatie: http://www.zoekmuziek.com/nieuw/covers/De%20Stemmingmakers%20-%20Te%20mooi%20om%20waar%20te%20zijn.jpg

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-01 22:32
spotifree?

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:34

FreakNL

Well do ya punk?

10 euro is (imho) helemaal niet duur. Ik download niets meer, dit is veel gemakkelijker.

Maar je kunt natuurlijk niet in iedereens portemonnee kijken. Wat misschien (voor jou) mogelijk is is om het te combineren met een GSM abbo? Ik geloof dat KPN (of hi) zoiets aanbieden...

• jarrin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-01 15:26
Te duur? En het is al zo goedkoop. Sommige mensen zullen nooit tevreden zijn ;)
Soms komen er wel tegoedbonnen voorbij (ook hier op de V&A) met een korting, dat is wat meer te vertrouwen.

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04-2025
Wij hebben KPN alles in één: internet, tv (bellen, maar dat gebruiken we niet) en daar zit ook Spotify bij. Ideaal! Ik denk zelfs dat als we zouden overstappen ik 't 10tje per maand voor spotify zo neerleg!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:30:
Hallo,

Ik wil graag spotify aanschaffen maar niet voor 10 euro in de maand. Ik las op marktplaats een advertentie voor 35 euro kreeg je een gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd die een heel jaar bruikbaar was mijn vraag was is dat mogelijk?

Gr Silb
Tsja, dat zal iemand zijn die zijn account deelt met tig verschillende andere mensen. En zodra iemand anders inlogt terwijl jij al aan het luisteren bent stopt dan jouw muziek, juist om dit soort handel tegen te gaan. Veel plezier daarmee. :P

Een tientje per maand is niks. Ik heb sinds Spotify in Nederland beschikbaar kwam al dat 10 euro-abonnement en heb geen cent meer uitgegeven aan muziek afgezien van die 120 euro per jaar.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

NMe schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:33:
[...]

Tsja, dat zal iemand zijn die zijn account deelt met tig verschillende andere mensen. En zodra iemand anders inlogt terwijl jij al aan het luisteren bent stopt dan jouw muziek, juist om dit soort handel tegen te gaan. Veel plezier daarmee. :P

Een tientje per maand is niks. Ik heb sinds Spotify in Nederland beschikbaar kwam al dat 10 euro-abonnement en heb geen cent meer uitgegeven aan muziek afgezien van die 120 euro per jaar.
Dat klopt allemaal wel, maar we kunnen niet in zijn beurs kijken en niet iedereen heeft het geluk zovel euro per maand te kunnen missen.

Zelf heb ik voordat Spotify uitkwam wel eens muziek gedownload (niet gaan zeuren want dit is gewoon legaal zolang je maar niet upload), maar ik vond het toch veel fijner om Spotify te gebruiken, alleen werd ik helemaal gek van de reclame dus vind IK 10 euro niet zo heel veel.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-01 14:43

Stekeltje

Nothing to see here move along

kuusj98 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:37:
[...]

Dat klopt allemaal wel, maar we kunnen niet in zijn beurs kijken en niet iedereen heeft het geluk zovel euro per maand te kunnen missen.

Zelf heb ik voordat Spotify uitkwam wel eens muziek gedownload (niet gaan zeuren want dit is gewoon legaal zolang je maar niet upload), maar ik vond het toch veel fijner om Spotify te gebruiken, alleen werd ik helemaal gek van de reclame dus vind IK 10 euro niet zo heel veel.
Dan heb je altijd nog een radio? Als je luxe wilt, moet je het toch ook kunnen permitteren?

Verwijderd

kuusj98 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:37:
[...]

Als je het geld niet kan missen heb je pech, wellicht kan je een cadeaubon krijgen. Er zijn niet echt mogelijkheden om dat zomaar gratis/goedkoper te krijgen.

Ik raad aan om dan de reclame voor lief te nemen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stekeltje schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:56:
[...]

Dan heb je altijd nog een radio? Als je luxe wilt, moet je het toch ook kunnen permitteren?
Precies. Ik wil ook best graag in een dikke BMW rijden maar kan de vaste lasten niet betalen. Dan voel je toch ook wel aan je water dat iemand die diezelfde BMW voor half geld aanbiedt en bovendien je onderhoudskosten daarvan voor je betaalt dat vast niet helemaal legaal of netjes doet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dit lijkt mij wel duidelijk zo.

Wat extra leesvoer:
Verkoop Netflix / Spotify codes niet langer toegestaan

[ Voor 62% gewijzigd door teacher op 19-02-2014 18:26 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1