Anno 2012 geloof ik al

Ooit waren deze specs dus wel relevant en zijn ook ingevuld bij enkele producten. Ik ga niet geschiedvervalsing plegen om een mooier lijstje te maken. Dan kan ik hetzelfde doen bij CPU's en alles =< Intel Core 2 Duo verwijderen. Nee, liever wacht ik op de feature die het mogelijk maakt om oude entries te verbergen, zonder ze daadwerkelijk te verwijderen.
[...]
Als PSU type? Ik ken het alleen als moederbord type.
Als ik bijvoorbeeld
hier lees, lijken ATX en BTX electronisch hetzelfde te zijn, zelfde spanningen, kabels etc. Enkel de layout van de kabels is anders, om het passend/logisch te maken voor BTX. Enkele (OEM) fabrikanten hebben wel BTX-voedingen op de markt gebracht, maar vaak specifiek voor hun eigen cases. Deze voeding van
Super Flower is volgens
deze datasheet ook BTX-compliant. Ook hier geldt, is tegenwoordig niet meer relevant en zal verborgen worden zodra we de mogelijkheid hebben.
[...]
Is dat relevant en zo ja, moet het dan niet bij 80+ certs staan i.p.v. als apart filter?
Relevant weet ik niet, er is vraag naar geweest en aan de hand daarvan is het toegevoegd. Omdat het bij niet iedereen bekend bleek te zijn, is ervoor gekozen om het apart filter te tonen, om te voorkomen dat het verwarring zou opleveren. Door de filters bij elkaar te zetten, hopen we dat mensen die wel kennis hebben van de 80Plus EU certs. dit wel snappen.
[...]
Een fan is per definitie niet passief, dus waarom dat het meest duidelijk is begrijp ik echt niet.
Nee, maar een fan kan zich wel passief gedragen, ofwel uit. Semi-actief bekt niet lekker, bleek na een smaaktest

Nee, serieus, dat was puur gevoel. Het kan allebei en (voorlopig) is er voor Passieve fan gekozen. Er is ooit een idee geweest, dat ook deels is uitgewerkt, om een soort van info-button per filter te tonen, die uitlegt wat er met de opties bedoeld wordt.
Nog een klein puntje: ik zie de minst prijzige producten graag bovenaan, een optie om dit als default te hebben zou erg handig zijn.
Zet deze featurerequest aub in
Mooie Features 
Beiden nagelopen en gefixt

(voor wat betreft de afmetingen alleen de producten met prijs gecheckt).