Filters en volgorde

Pagina: 1
Acties:

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:19
Het valt me de laatste tijd op dat er enorm veel filtermogelijkheden zijn, maar dat deze vaak onlogisch gesorteerd zijn. Zo moet ik moeite doen (veel zoeken en scrollen) om bij televisies te filteren op LCD, OLED of plasma, maar is wel één van de eerste filteropties "chatmogelijkheden" (interessant, not). Dit soort dingen merk ik wel vaker. Kan hier niet iets aan gedaan worden? Dit is slechts één voorbeeld, maar in het algemeen lijkt de volgorde van de filteropties erg random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

MarcoC schreef op donderdag 25 december 2014 @ 16:26:
Het valt me de laatste tijd op dat er enorm veel filtermogelijkheden zijn, maar dat deze vaak onlogisch gesorteerd zijn. Zo moet ik moeite doen (veel zoeken en scrollen) om bij televisies te filteren op LCD, OLED of plasma, maar is wel één van de eerste filteropties "chatmogelijkheden" (interessant, not). Dit soort dingen merk ik wel vaker. Kan hier niet iets aan gedaan worden? Dit is slechts één voorbeeld, maar in het algemeen lijkt de volgorde van de filteropties erg random.
Ik ga eens kijken of we hier binnenkort tijd voor vrij kunnen maken, om alle filters na te lopen en zo meer logica toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:19