Toon posts:

MAX ICT

Pagina: 1
Acties:

• bulletproof93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:41
Ik weet niet of dit in het juiste forum sectie staat.

MAX ICT heeft hele slechte reviews gehad op tweakers en andere sites. Nu ben ik aan het kijken naar positieve reviews en die zijn gemaakt door mensen die het account diezelfde dag hebben aangemaakt en letterlijk 0 activiteir hebbe. Is dit toeval?

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:35
bulletproof93 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:26:
Ik weet niet of dit in het juiste forum sectie staat.

MAX ICT heeft hele slechte reviews gehad op tweakers en andere sites. Nu ben ik aan het kijken naar positieve reviews en die zijn gemaakt door mensen die het account diezelfde dag hebben aangemaakt en letterlijk 0 activiteir hebbe. Is dit toeval?
Nee, dit is geen toeval. Maar tweakers kan er niets aan doen, onschuldig tot tegendeel bewezen is enzo. Dus totdat er onomstotelijk bewijs is zullen die 'positieve' reviews blijven staan.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit is niet de plek om dat te bespreken. Misschien is de PW de juiste plek, maar dan zul je wel je verhaal moeten verduidelijken.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Ik ga dit doorgeven aan mijn Sales-collegae, dank!

• Niet blij
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-03-2021
Je bent verkeerd bezig. Het beste is MaxICT compleet uit je systeem te verwijderen. Je kunt je tijd beter besteden. Ik ben lange tijd bezig geweest met dat stel leugenaars. Ze hebben niet op voorraad wat ze beweren en pas na aangifte van internetoplichting en dreigen met een civiele procedure kon ik met moeite en na lang wachten mijn geld teruggestort zien. Geen excuus of compensatie in welke vorm dan ook. Ik ben tijd en geld verloren door dat stel leugenaars. Een positieve review van die zaak zou de waarheid moeten vermelden. De waarheid is dat ze liegen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

Anoniem: 378762

Wat een rare winkel is MAX ICT. Ik heb 29 juni een LG Soundbar van 226 euro besteld welke op voorraad zou zijn. Na betaald te hebben kreeg ik gisteren een e-mail:

Order verzonden naar externe leverancier
Uw order is doorgestuurd en zal door onze leverancier direct naar uw adres worden verzonden. Vanwege deze directe levering ontvangt u geen verdere updates of verzendbericht.

Even serieus he. Wat moet ik nu hiermee? Ik betaal verzendkosten en verwacht dus ook de status van mijn vooraf betaalde spullen.

Update:
Ik heb gebeld. Ze gaan contact opnemen met hun externe leverancier voor een exacte leverdatum en dat krijg ik per e-mail dan te zien.

Update 12:11
E-mail gehad dat de verwachte leverdatum 6 juli is. Dan had ik net zo goed bij Redcoon kunnen bestellen die sneller leveren. pricewatch: LG LAP440 Hier baal ik dus flink van. Leverdatum van 8 dagen terwijl er op de website 1-3 dagen staat en 40 op voorraad.

Update 2-7-2015:
Max ICT heeft nog niet gereageerd op mijn zakelijke e-mail gisteren. Ik voel me best wel bedrogen door die lui. Voor het weekend had ik hem graag willen hebben maar hun levertijden zijn grote leugens welke op de website staan vermeld. Je bestelling volgen is ook onmogelijk.

Orderstatus
Meer informatie over de orderstatus
  • (201) Order is aangemaakt 29 juni 2015 19:21
  • (205) iDEAL betaling succesvol 29 juni 2015 19:24
  • (210) Order in behandeling genomen door Max 29 juni 2015 19:24
  • (215) Order gereed voor verzending naar magazijn 30 juni 2015 07:21
  • (222) Order verzonden naar externe leverancier
  • Uw order is doorgestuurd en zal door onze leverancier direct naar uw adres worden verzonden. Vanwege deze directe levering ontvangt u geen verdere updates of verzendbericht. 30 juni 2015 08:03
Update 2-7-2015:
Net aan de lijn gehad. Vriendelijk te woord gestaan dus daar geen klachten over. Product is zelfs onderweg nu. Morgen komt hij binnen via DPD heeft de medewerker beloofd.
Als dit daadwerkelijk gebeurd dan zijn ze 1 dag te laat dus valt het nog mee. Ik laat het weten.

3-7-2015:
Ik heb gisteren netjes via de website na inloggen een track en trace code van DPD. Hij is dus echt onderweg. Maandagavond besteld en vrijdag dan in huis. Iets langer dan 1-3 dagen maar uiteindelijk toch goedgekomen.

4-7-2015:
Soundbar werkt perfect. Zeer mooi geluid. Uiteindelijk maar 1 dag te laat.

[Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 378762 op 04-07-2015 10:01]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-05 10:27

PcDealer

HP ftw \o/

N.a.v. meldingen in [ShR] Meldingen Shopreview - deel 5 bij deze herrijzing van het MAX ICT topic.

In dat kader is het interessant om het volgende te melden:
Ik begrijp dat Max ICT, zoals wel meer shops dat doen, een mailing naar haar klanten heeft uitgestuurd met de vraag een ervaring op Hardware.Info te plaatsen. De meeste andere shops doen een dergelijk verzoek in hun bestel- of verzendbevestiging, waardoor reviews meer gefaseerd binnenkomen. We hebben de reviews van de laatste dagen gechecked (inclusief de factuurnummers) en hebben vooralsnog geen reden om aan te nemen dat ze fake zijn.
https://nl.hardware.info/...iews-maxict.287283/page-3
Het valt mij op positieve wijze op hoe open men communiceert vanuit de crew bij HWI.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:16
Zoals ik in het andere topic schreef:

https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/

Veel hele korte reviews op dezelfde dag als dat de account is geregistreerd:
https://tweakers.net/shopreview/permalink/173509/
https://tweakers.net/shopreview/permalink/173495/
https://tweakers.net/shopreview/permalink/173467/

om er een paar te noemen.

Hoe handig is het eigenlijk om kersverse accounts toe te staan om shop reviews in te vullen?

[Voor 11% gewijzigd door Wijnands op 01-09-2016 10:54]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wijnands schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:52:

Hoe handig is het eigenlijk om kersverse accounts toe te staan om shop reviews in te vullen?
Die vraag is al talloze malen hier en op HWI gesteld en beantwoord.

• Wijnands
  • Laatst online: 18:16
PcDealer schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:32:
[...]

Die vraag is al talloze malen hier en op HWI gesteld en beantwoord.
Ongetwijfeld.

Gezien de reacties hier van tweakers heb ik niet de indruk dat het iemand interesseert.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• SinergyX
  • Laatst online: 18:11

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wijnands schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:46:
[...]

Ongetwijfeld.

Gezien de reacties hier van tweakers heb ik niet de indruk dat het iemand interesseert.
Dat zeker, maar het aantal dat het voorkomt is gewoon te klein om voor het overige volk zulke regels in te stellen. Deze 'nep reviews' komen toch altijd ergens bovendrijven, zeker als ze in bulk gaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ondanks de 'nep' reviews staan shops als deze (en SI) toch flink lager in de ranking qua sterren. Probleem blijft echter dat je niet vooraf (in de subcategorie, bijvoorbeeld 'videokaarten') shops expliciet kunt filteren (of een minimum aantal sterren kunt aangeven als filter). Hierdoor lijken bepaalde items soms een koopje, tot je op het product klikt en alleen de onbetrouwbare shops het ziet aanbieden.

Zie ik iets over het hoofd en is het tóch mogelijk bepaalde shops integraal te filteren? (en dus ook de prijzen die ze hebben, vrijwel altijd zonder stock/niet leverbaar)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

We zouden graag een filter zien op basis van de soort feedback (algemeent, after sales) of filteren op basis van sterren. Ik weet zo even niet de juiste topic. zeef in "Toeval: review Plattetv.nl"

[Voor 18% gewijzigd door PcDealer op 05-09-2016 12:34]

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-05 01:24
Edit: o dit is hetzelfde subforum en zelfde onderwerp, dan is reageren niet nodig.

[Voor 86% gewijzigd door Znorkus op 19-10-2016 16:10]

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

pricewatch: APC Battery Cartridge Replacement #7

De prijs van MaxICT bij deze is NIET van een originele accu, ondanks de vermelde logo's. Ik heb dit pas bij Tweakers aangekaart via pricewatch meldpunt maar het is (nog) niet verwerkt. DIT is de originele RBC7 van MaxICT en die is een stuk duurder. Nietsvermoedende kopers worden hiermee om de tuin geleid.

Alleen aan de RBC7-OEM aanduiding kun je als je oplettend bent afleiden dat het geen origineel is. Ik heb op die manier wel eens een niet-originele RBC6 accu gehad. Deze ging na een jaar lekken. (Hij is toen wel netjes onder garantie vervangen door MaxICT.)

[Voor 15% gewijzigd door Tyrian op 22-10-2016 01:45]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Patjec
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-05 17:21

Patjec

Graduated ICT shitsolver...

Nokia 8 besteld 7 dagen geleden. +1000 in stock, direct leverbaar, interessante prijs...

(201) Order is aangemaakt 6 september 2017 18:26
(206) Order betaald met Creditcard, PayPal of Webshop Giftcard 6 september 2017 18:33
(210) Order in behandeling genomen door Max 6 september 2017 18:33
(215) Order gereed voor verzending naar magazijn Uw order is gereed voor verzending naar het meest geschikte magazijn. Zodra uw order ontvangen is in het magazijn, ontvangt deze een nieuwe status 6 september 2017 18:42

En sindsdien dagelijks mailen en bellen maar geen Nokia 8 in huis. Nogthans nog steeds 150 exemplaren 'in stock'. Ga maar dossier internetfraude aanmaken...

En plots, vrijdag 15 september late namiddag, geheel onverwacht, zonder degelijke tracking, pakje aan de deur, 9 dagen nabetaling en 'direct leverbaar'...

Verpakking uitstekend
Geleverd overeenkomstig beloofd uitstekend
Prijs uitstekend
Maar die onberekenbare ontvangst blijft een ramp...

Eind goed, al goed ??? Niet echt.

[Voor 19% gewijzigd door Patjec op 19-09-2017 13:32. Reden: Aanvulling verhaal]

Patje

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Tyrian schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 01:42:
pricewatch: APC Battery Cartridge Replacement #7

De prijs van MaxICT bij deze is NIET van een originele accu, ondanks de vermelde logo's. Ik heb dit pas bij Tweakers aangekaart via pricewatch meldpunt maar het is (nog) niet verwerkt. DIT is de originele RBC7 van MaxICT en die is een stuk duurder. Nietsvermoedende kopers worden hiermee om de tuin geleid.

Alleen aan de RBC7-OEM aanduiding kun je als je oplettend bent afleiden dat het geen origineel is. Ik heb op die manier wel eens een niet-originele RBC6 accu gehad. Deze ging na een jaar lekken. (Hij is toen wel netjes onder garantie vervangen door MaxICT.)
Dit soort niet-originele APC accupakketten komen ook steeds terug. Ik heb er sinds de bovenstaande post al weer enkele gemeld via 'onjuiste prijs melden' waaronder deze RBC7-OEM. Daarnet stond hij weer terug. Wederom gemeld maar het ziet er niet naar uit dat dit permanent is opgelost.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Mijn ervaring met Max ICT is ook niet heel denderend. Synology Router besteld, zou binnen 2 werkdagen bezorgd worden. Vervolgens krijg ik alleen te horen dat de order verzonden is, voor de rest niks.

Na wat heen en weer bellen uiteindelijk wel track en trace gekregen, en pakket een aantal dagen te laat bezorgd, maar ok.

De router zelf bevatte een Amerikaanse stekker. Bij contact opnemen met Max ICT werd aangegevend dat ik zelf dan maar een verloopje moest aanschaffen...WTF?!

Max ICT heeft zelf geen producten op voorraad, maar levert alles vanuit secundaire leveranciers. Niets kopen en ver weg van blijven.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee