Webshop weigert jaar gratis Netflix af te geven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Geachte lezer,

27 januari jl. heb ik de door een GoT'er geplaatste aanbieding bij een webshop gepakt. Op de pagina werd een jaar lang gratis Netflix beloofd. Mede hierdoor heb ik de knoop doorgehakt, mijn oude TV weggegeven en deze nieuwe TV aangeschaft. Ik heb besloten om vandaag, een week na de levering van mijn TV, actie te ondernemen en contact op te nemen met de webshop over Netflix. De *knip* vrouw aan de telefoon zette me na mijn vraag een paar minuten in de wacht om vervolgens met het nieuws te komen dat 'alleen order met getallen X tot Y deelnemen aan de actie'. Vreemd, want nergens in de advertentie werd aangegeven dat je er snel bij moest zijn om niet buiten de boot te vallen. Ik heb er nogmaals op aangedrongen dat ik gewoon recht heb op mijn jaar lang gratis Netflix waarna de vrouw beloofde mijn klacht door te sturen naar de 'juiste afdeling'.

Nu heb ik zelf gegoogled en ben ik op deze pagina terecht gekomen: http://www.samsung.com/nl...-netflix/voorwaarden.html.

Mijn vraag is aan u wat uw mening is.
1. Bent u het eens met de vrouw en heb ik geen recht op het 1 jaar gratis Netflix?
2. Is het de bedoeling dat de webshop een code uitkeert voor 1 jaar gratis Netflix of dien ik zelf beroep te doen op de Samsung Promotie zoals hierboven gelinkt?
3. Indien code, staat de vrouw namens de webshop in haar recht door mij wijs te maken dat ik geen recht heb op een code?

Mijn dank voor het doornemen van deze topic!

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 11-02-2014 18:46 . Reden: niet relevante informatie over de contactpersoon weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
je kan toch gewoon de promotie invullen op de samsung website of zie ik dat verkeerd?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je hebt toch niets met de webshop te maken, het is een actie van Samsung. In je link staat wat je moet doen:
Actie: Ga naar www.samsung.com/nl/promotion, klik op promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met de originele streepjescode van de verpakking en een kopie van de aankoopbon uiterlijk vóór 17 februari 2014 naar:

Samsung Netflix Promotie
Antwoordnummer 1185
6200 VB Maastricht

Bewijs van verzending of bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts (een kopie van) de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
Heb je gecontroleerd of je TV een van de promotiemodellen is?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
@Gambieter Ja, het gaat om een UE46F6500. Aanvankelijk was het ook mijn bedoeling om het via de Samsung Promotie te regelen, maar toen er om een factuur werd gevraagd heb ik met de webshop contact opgenomen en voor de zekerheid even naar de actie gevraagd, wanneer mij bovenstaande werd beweerd. Bedankt voor jullie reactie!

@Verderf Inderdaad, maar toen de vrouw mijn vraag beantwoordde door aan te geven dat ik niet deel kan nemen aan de actie, dacht ik weer dat zoals voorheen bij een andere actie een code voor een jaar lang gratis Netflix zou worden afgegeven.

[ Voor 29% gewijzigd door Hummed op 11-02-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zolang je de aankoopbon hebt, heb je niets meer met de webshop te maken aangaande de actie. Garantie daarentegen gaat wel via hen :)

Dat de webshop het niet helemaal begrijpt lijkt me verder niet jouw probleem ;)

Mocht je twijfelen:
Vragen en opmerkingen over deze Actie kun je schriftelijk doen aan: Samsung Netflix Promotie,

Antwoordnummer 1185, 6200 VB Maastricht of per e-mail naar samsung@consumercare.info.
:)

[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 11-02-2014 19:01 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Nu even afwachten tot mijn factuur binnenkomt want die is natuurlijk niet vanmiddag, wat wel was afgesproken, aangekomen in mijn mailbox. Hopelijk komt deze snel binnen want zo lang heb ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hummed schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:01:
Nu even afwachten tot mijn factuur binnenkomt want die is natuurlijk niet vanmiddag, wat wel was afgesproken, aangekomen in mijn mailbox. Hopelijk komt deze snel binnen want zo lang heb ik niet meer.
Huh, je hebt toch hopelijk wel een factuur gehad bij de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Nee helaas niet, en ook geen acceptgiro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je hebt ook nog niet betaald, maar wel de TV binnen? Misschien kun je de situatie even wat duidelijker maken, want het is nu wat verwarrend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:33
Kijk eens bij de webshop - vaak kun je je factuur downloaden of staat hij gewoon in je E-mail.

Not to self, eerst topic lezen.

[ Voor 18% gewijzigd door BeefHazard op 11-02-2014 19:29 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
BeefHazard schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:29:
Kijk eens bij de webshop - vaak kun je je factuur downloaden of staat hij gewoon in je E-mail.

Not to self, eerst topic lezen.
Done, nergens te vinden. Vandaar het aanbod van de mevrouw om mijn factuur via de mail te sturen.
gambieter schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:28:
Je hebt ook nog niet betaald, maar wel de TV binnen? Misschien kun je de situatie even wat duidelijker maken, want het is nu wat verwarrend :)
De TV zou onder begeleiding van een acceptgiro geleverd worden, welke ondertussen handmatig is betaald aan de hand van de gegevens verkregen via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hummed schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:34:
De TV zou onder begeleiding van een acceptgiro geleverd worden, welke ondertussen handmatig is betaald aan de hand van de gegevens verkregen via de telefoon.
Mmh, de administratie van die toko wekt niet echt vertrouwen op :D . Gewoon even achterna blijven zitten als je die eind van de week nog steeds niet hebt, want die heb je ook nodig voor garantie e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Dát en:
Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met de originele streepjescode van de verpakking en een kopie van de aankoopbon uiterlijk vóór 17 februari 2014 naar:

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vandaar de "ook" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Staat de winkel wel in de lijst met deelnemende winkels: http://www.samsung.com/nl...netflix/waar-te-koop.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Jazekerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Dit soort acties komen inderdaad van Samsung zelf. De winkel moet alleen zorgen voor een aankoopbewijs (ook voor evt. garantie kwesties) en de rest regel je met Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
De webshop heeft me het volgende document als 'factuur' doen toekomen: http://imgur.com/FRRQw30. Volstaat dit, denken jullie, om samen met de barcode als factuur op te sturen voor de Samsung promotie?

[ Voor 3% gewijzigd door Hummed op 12-02-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat kan alleen Samsung je vertellen, neem contact met ze op. Vreemde factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06

Cheezus

Luiaard

Van een heel grote webshop.. serieus? Die hebben toch gewoon een geautomatiseerd systeem waar fatsoenlijke facturen uit komen :X

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 12-02-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Dom van mij om niet de naam onderaan weg te halen.. *bonkt hoofd tegen muur*
Edit even je reactie, ik heb de screenshot bewerkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Hummed op 12-02-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ook in je spamfilter geen factuur gekregen?
Meestal sturen ze het wel als email op is mijn ervaring?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Yes ook in de gaten gehouden: veel mailtjes van VriendenVan en pogingen tot het hijacken van mijn Blizzard/Paypal accounts maar voor de rest niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 11:50
Dat is geen factuur. Dat kan ik je nu al zeggen. Daar zitten teveel fouten aan. Ik weet niet bij welke webshop je besteld heb maar ze moeten jouw direct een normale factuur sturen. En dat kan voordat er geleverd wordt, tijdens de levering. Of automatisch binnen 24 uur na de levering. En anders moet deze binnen normaal tijdbestek geleverd worden.

Daarna naar de samsung site en klaar :)

How are you doing?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Welke webshop was dit? Verder kan het zijn dat je factuur gewoon bij je verzendbevestiging in zit, zie bijlage. Soms is zelfs de orderbevestiging de factuur, dat staat er dan ook bij, als ik jou was zou ik de mail even goed bekijken van wat je gekregen hebt van deze webshop. Ik vind je verhaal tot nu toe erg vaag.

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Let wel op wat er op de site van Samsung staat: "Actieperiode: de Actie heeft een looptijd van 13 weken, te weten van 4 november 2013 tot en met 2 februari 2014 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt.".

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BDHowner schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 00:07:
Let wel op wat er op de site van Samsung staat: "Actieperiode: de Actie heeft een looptijd van 13 weken, te weten van 4 november 2013 tot en met 2 februari 2014 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt.".
Samsung heeft leveringsproblemen gehad, waardoor de actie is verlengd. Staat inmiddels óók in het topic (namelijk versturen voor 17 februari, zie gambieter in "Webshop weigert jaar gratis Netflix af te geven"). Zelf krijg ik Zaterdag pas mijn TV...
Het wordt in de berichten waar het staat niet voor de lol verwijderd. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2014 00:12 ]

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
CptChaos schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 00:08:
[...]
Samsung heeft leveringsproblemen gehad, waardoor de actie is verlengd. Staat inmiddels óók in het topic (namelijk versturen voor 17 februari). Zelf krijg ik Zaterdag pas mijn TV...
Owkee :).

• Simpele1986
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 11:07
Kan nooit een 'echte' factuur zijn, deze moet minimaal voldoen aan:

◾de naam en het adres van de leverancier
◾het btw-identificatienummer van de leverancier
◾uw naam en adres
◾het factuurnummer
◾de factuurdatum
◾datum waarop de goederen of diensten zijn geleverd
◾de hoeveelheid en soort geleverde goederen
◾de aard en de soort geleverde diensten

Voor elk btw-tarief of vrijstelling moet op de factuur vermeld staan:
◾de prijs per stuk of eenheid, exclusief btw
◾eventuele kortingen als die niet in deze prijs zijn opgenomen
◾het toegepaste btw-tarief
◾de vergoeding (de prijs exclusief btw)
◾bij vooruitbetaling: de datum van betaling als die afwijkt van de factuurdatum
◾het btw-bedrag

Bron: Belastingdienst.

Leuk dat ze zeggen dat je een '3D Led TV' gekocht heb. Maar welk type? Dit staat nu nergens.
Wordt leuk als je garantie wilt gaan regelen..

• Turmin
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 15:15
[b]CptChaos schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 00:08:
Het wordt in de berichten waar het staat niet voor de lol verwijderd. ;)
Waarom? Ik ben toch wel erg benieuwd. Zoals ik het topic nu lees wil ik hier nooit bestellen. Een webshop die de verplichte zaken niet goed op orde heeft, hoeft niet te worden beschermd.

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:17
Turmin schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:57:
[...]

Waarom? Ik ben toch wel erg benieuwd. Zoals ik het topic nu lees wil ik hier nooit bestellen. Een webshop die de verplichte zaken niet goed op orde heeft, hoeft niet te worden beschermd.
En daar is dan weer de shop survey voor toch? Al zou het wel handig zijn dat de TS toch even de naam van deze shop noemt, want ook ik krijg hier ernstige bedenkingen bij.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:De naam van de shop is niet relevant, als men wil discussieren over het beleid dan kan dat in Shopping Forum - Feedbacktopic.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 13-02-2014 13:06 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Overigens kun je tot 2 weken ná de actie (die door de leveringsproblemen dus verlengt is met 2 weken) het verzoek indienen bij Samsung. Je hoeft dus ook niet echt te haasten, aangezien de actie geldt voor producten die t/m 17 februari aangeschaft zijn. Ik mag hopen dat je binnen die tijd wel een normale factuur kan krijgen van de winkel in kwestie?

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
*knip* zie gambieter in "Webshop weigert jaar gratis Netflix af te geven"

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 13-02-2014 12:45 ]

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
CptChaos schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:25:
Overigens kun je tot 2 weken ná de actie (die door de leveringsproblemen dus verlengt is met 2 weken) het verzoek indienen bij Samsung. Je hoeft dus ook niet echt te haasten, aangezien de actie geldt voor producten die t/m 17 februari aangeschaft zijn. Ik mag hopen dat je binnen die tijd wel een normale factuur kan krijgen van de winkel in kwestie?
Gold de actie niet tot 3 feb en met die twee weken is de 17de de allerlaatste dag?

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Fly-guy schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:34:
[...]

Gold de actie niet tot 3 feb en met die twee weken is de 17de de allerlaatste dag?
Actieperiode: de Actie heeft een looptijd van 13 weken, te weten van 4 november 2013 tot en met 2 februari 2014 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt.

Actie: Ga naar www.samsung.com/nl/promotion, klik op promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met de originele streepjescode van de verpakking en een kopie van de aankoopbon uiterlijk vóór 17 februari 2014 naar:

factuurdatum tot 3 feb, insturen tot 17 feb. :)

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Ik kan je bevestigen dat je dit via Samsung moet regelen, zo heb ik ook mijn promotie code van Netflix ontvangen. (gaat om het model: 40EU6500)

• F1k
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:44

F1k

Captain Obvious

TS: Update de openingspost svp even met de volgende informatie:
"Factuur die de webshop meelevert is absoluut geen factuur te noemen. Door de op=op strekking van de actie loop ik de kans mijn jaar lang gratis Netflix te missen, de webshop doet er te lang over om een fatsoenlijke factuur te produceren. TV is inmiddels in huis en betaalt, het proces voor het in aanmerking komen voor de actie hangt nu op de factuur van de shop."
Los daarvan: Wat is je schadepost? (ik ken de prijzen van Netflix niet) Het lijkt mij sterk dat je om een voordeeltje van 100 euro een nieuwe TV koopt toch? :)

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Ik kan me voorstellen dat hij uiteindelijk toch voor een Samsung tv heeft gekozen, aangezien je daar een jaar lang netflix bij zou ontvangen. Ik zou dus ook pissig zijn en mijn best er voor doen om Netflix te ontvangen

• robbetje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:56
Ik zou toch even met Samsung contact opnemen en de situatie uitleggen, mocht het om de een of andere reden mislopen dat Samsung enige coulantie geeft als het over de datum heen gaat.
Het is wel een lekkere service die de webshop geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkklipstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08-2023
Ik denk inderdaad dat het erg verstandig is dat je contact opneemt met Samsung. Zelf heb ik vorige maand ook een Samsung TV aangeschaft, en daarna het actieformulier op de site van Samsung ingevuld, vervolgens dit formulier met aankoopbon en orginele streepjescode op de verpakking opgestuurd naar Samsung. Na drie weken is de Samsung Tablet keurig bij mij thuis afgeleverd.
Wat mij nog wel wat zorgen baart, is dat jij waarschijnlijk geen benelux model in huis gehaald hebt, waarvoor de actie hoogstwaarschijnlijk bedoelt is. Volgens mij kun je dit controleren door naar het serienummer te kijken, deze moet volgens mij eindigen op XN, dan weet je dat je met een Benelux model te maken hebt.
Maar nogmaals bel Samsung, dan weet je waar je aan toe bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

robbetje schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:37:
Ik zou toch even met Samsung contact opnemen en de situatie uitleggen, mocht het om de een of andere reden mislopen dat Samsung enige coulantie geeft als het over de datum heen gaat.
Het is wel een lekkere service die de webshop geeft.
Ik heb daar zelf het volgende per e-mail gekregen als antwoord op mijn vraag (wat over die datum ging):
Dit is helemaal geen probleem, er is namelijk sprake van een overgangsperiode van welliefst 2 weken.
Dus wij verwachten uw gegevens volgende week en zullen uw aanvraag dan z.s.m. verwerken.
Met andere woorden, de actie hebben ze verlengt, met 2 weken, dat betekend dat ze de post (je moet namelijk iets per post opsturen) tot 2 weken na 17 februari nog behandelen, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
gambieter schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:35:
[...]

Mmh, de administratie van die toko wekt niet echt vertrouwen op :D . Gewoon even achterna blijven zitten als je die eind van de week nog steeds niet hebt, want die heb je ook nodig voor garantie e.d. :)
Op zich niet vreemd.
Als er wordt gewerkt met een factoringmaatschappij stuurt deze de factuur, de verwerking daarvan kan gebeuren na levering.
Pagina: 1