Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Thombias schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:46:
[...]

Ik ben deze ook maar eens aan het downloaden. Het ziet er zeer goed uit.
Deze ga ik vandaag of morgen maar even testen.
Ik kwam van 4.4.2 dus voor mij was het een vrij grote stap, maar na 6 dagen gebruik ben ik nog steeds super tevreden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De eerste 5.1.1 TW ROM (Note 5 voor Note 3):

http://forum.xda-develope...rd-s6-port-alpha-t3083087

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Iemand bekend met TW ROMs die meteen ook Xposed geïnstalleerd hebben, afgezien van Audax L?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd heb ik diverse roms van/via XDA geprobeerd. Ik heb nu echter een probleem in TWRP. Ik krijg de melding
e: unable to mount storage.
Het flashen van roms gaat nog wel, maar een backup maken en wijzigingen aanbrengen in de root geeft de eerder genoemde melding.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:45:
De laatste tijd heb ik diverse roms van/via XDA geprobeerd. Ik heb nu echter een probleem in TWRP. Ik krijg de melding
e: unable to mount storage.
Het flashen van roms gaat nog wel, maar een backup maken en wijzigingen aanbrengen in de root geeft de eerder genoemde melding.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
In TWRP kan je de sdkaart mounten en als dat niet helpt zou het kunnen zijn dat je sdkaart defect is of je hebt hem op read-only staan.

Kan je wel andere bestanden kopieren naar je sdkaart?
Anders zou je nog kunnen proberen de sdkaart te formateren.

[ Voor 6% gewijzigd door Thombias op 29-09-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik kan wel bestanden naar de sd-kaart kopiëren.
In TWRP kan ik bij 'mount' alleen 'system' selecteren en niet 'usb storage'.

Update: Backups maken lukt weer. Twrp wilde backups maken op usb storage.
Gewijzigd in 'external sd' en het werkt gelukkig weer. (Ook op interne geheugen.)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candyman
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-08 16:56
ik gebruik al jaren CM op mijn note maar om de 1 of andere reden heeft CM13 nooit echt lekker gewerkt bij mij.
nou kwam ik vandaag dark wolf tegen die schijnt de note3 het uiterlijk te geven van een s7 gekruist met een note5.
heeft iemand van jullie deze rom al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:12
Geen ervaring met Note3 / S7 kruising, wel Note 3 / Note 5 kruising. Was geen echt succes wat mij betreft.
Gebruik naar volle tevredenheid (zeer stabiel en goed bijgehouden) de Purify CM13 rom sinds een maand of 4 (daarvoor de Morningstar rom maar die is niet meer bijgewerkt sinds januari).
http://forum.xda-develope...-unofficial-cm13-t3337234

Ik probeer altijd 1 release achter te lopen wanneer de laatste Android updates erin komen om kans op instabiliteit te voorkomen. De huidige 3.7 sla ik dus over omdat vorige week de juni (security) updates erin zijn gekomen.
Een echte aanrader.

Let op: als je een Note 5 port (geen idee van een S7 port) hebt geïnstalleerd op je Note 3 en je wilt terug naar CM13 MOET je eerst weer de stock rom van Samsung installeren. Anders geen goede GPS ontvangst (zelf ervaren) en geen goede Video werking (niet zelf ervaren).
Blijkbaar gooien die port roms iets in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candyman
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-08 16:56
Ik heb hem geïnstalleerd.
In eerste instantie kwam ik in een bootloop terecht maar nadat ik de kernel had vervangen deed hij het wel.
ik moet zeggen dat hij tot nu toe goed bevalt.
Ik heb het edge menu aan de rechtse kant en als ik het pennetje eruit haal krijg ik het menu van de note 5.
De batterij gaat wel hard maar de rom is ook 1gb ipv de 220mb van cm.
Ik heb nog niet alles geprobeerd maar voor mij is hij goed genoeg voor dagelijks gebruik.

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Ik heb EFS definitief gewist, geen imei nummer meer (nou ja, hij staat in de telefoon geschreven achter de batterij) en sim wordt dus niet herkend. Geen verbinding. Suggesties die werken? (ik heb vanalles gegoogeled, maar niets gevonden dat werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oertje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-09 12:03
Iemand die voor mij het wil doen? android 9 erop zetten, heb alles gedownload vanaf engelse site , maar haak af bij Magisk. ik snap er niks van heb de rom pie, heb twrp heb de abd heb odin heb bootloader open usb debugging is toegestaan in adb zie ik telefoon, maar wat nu? Hoe stel ik die efs gegevens veilig?

iemand omgeving den helder? Rotterdam?

[ Voor 1% gewijzigd door oertje op 07-07-2021 12:46 . Reden: typefout ]

Pagina: 1 2 3 Laatste