Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nederland krijgt driedaags evenement voor gaming en cosplay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste redactie,

Ik mis de bron en de credits voor het model en de fotograaf van de gebruikte foto, zouden die nog even toegevoegd kunnen worden. Ik ken de dame in kwestie via vrienden en ik weet van haar dat zij dit niet erg vindt, mits de juiste credits worden vermeldt.

https://www.facebook.com/titaniaqueen?fref=ts

edit: Net het model gesproken en de foto is met toestemming gebruikt door EpiCon, echter zouden er credits worden vermeldt. De fotograaf is gecontacteerd en geeft aan dat dit door de drukte is vergeten. Credits komen nog en het zou fijn zijn als tweakers.net het artikel dan aanpast met de credits voor de foto.

Alvast bedankt!

Mvg, F.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 12:09 . Reden: nieuwe informatie na gesprek met model in kwestie. ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Foto komt idd van EpiCon zelf. We wachten rustig af tot de credits daar verschijnen...

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:53
Je wacht ook zeker rustig af tot je dood gaat. Een beetje meer actie en initiatief graag!
Het is al ergerlijk dat de vraag om welk personage het gaat als off topic wordt gemod, maar nog ergerlijker is het dat de aanleiding tot die vraag slecht journalistiek gedrag is.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor het evt verkeerd modden kun je in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII terecht ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 11-02-2014 18:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Ik heb via de Facebookpagina waar hierboven naar gelinkt wordt de fotostudio kunnen achterhalen die deze foto heeft gemaakt, en die als credit voor de foto genoemd. De naam van het model zelf kan ik niet vinden. Ik heb haar een bericht gestuurd zodat zij die kan doorgeven, mocht ze haar naam vermeld willen hebben.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)