Toon posts:

videokaart (gaming) voor 3 monitors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart waar ik makkelijk de nieuwste games mee kan draaien.

Ik moet ook 3 monitors kunnen aansluiten.

Het is verder niet de bedoeling dat ik gebruik ga maken van Eyefiniti, ik wil op alle 3 mijn schermen iets anders laten zien. (ik speel eve online, meerder accounts tegelijkertijd open).

Ik ben zelf aan het denken aan een kaart tussen de 200 en 400€ maar ik heb geen idee waar ik op moet letten om 3 schermen aan te kunnen sluiten.

Welke uitgangen moeten zoeken aanwezig zijn om dit te kunnen doen?
Kan ik dit gewoon met D-Sub (VGA), DVI-D, HDMI uitgangen?

alvast bedankt

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 01:37 ]

• henwy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:00

henwy

Meh

Zorg in ieder geval dat je zoekt naar iets met 3GB VRAM of meer. Dit komt zeker bij meerdere monitoren goed van pas. Op welke resolutie heb je de monitoren staan? 1920x1080, lager, hoger?

Ik denk dat je met jou budget en eisen al snel op een Radeon 280 uit komt. Wat ik echter wel zie is dat de meeste kaarten 1x DVI-D, 1x HDMI en ..x Displayport. Het lijkt er dus op dat je voor 1 monitor een convertor nodig bent.

In dit lijstje staan de meeste kaarten. Als er nog eisen zijn met betrek tot geluid dan zou ik voor aanschaf toch even een review op zoeken om te kijken welke aftermarket cooler het bij je past. De versies met reference AMD coolers worden wel afgeraden (straaljagers).

http://tweakers.net/categ...SXVrRKHUlD6oqVkWdIWq77_gc

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:21
Met de zoekfunctie was je dit topic ook tegengekomen, daar staan nog wat hints in.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties, hiermee kan ik ruim verder