Hallo,
Een maat van mij heeft een nieuwe computer nodig.
Hij gebruikt hem voor de office taken, internet / Mail en zo nu en dan eens een spelletje, zoals GTA San andreas en Vice city en de wat oudere en low spec games.
Het systeem mag 700 euro kosten inclusief monitor. Goedkoper is altijd beter maar de computer moet wel 5 jaar mee.
Hij heeft nog een toetsenbord en muis en printer, dus een monior moet er wel bij.
Of er nog merk voorkeuren zijn? Nee niet echt maar amd bied volgens mij de beste bang voor buck.
Speciale eisen zijn er ook niet echt maar een beetje stil zou wel leuk zijn.
Overclokken doen we ook niet
Ik kom zelf uit op deze configuratie:
Alleen het geheugen kan problemen opleveren lees ik, maar ik kan ook niet echt een geschikt geheugen vinden voor dit moederbord, ook de lijst van de fabrikant geeft niet echt duidelijk heid.
Bedankt alvast.
Een maat van mij heeft een nieuwe computer nodig.
Hij gebruikt hem voor de office taken, internet / Mail en zo nu en dan eens een spelletje, zoals GTA San andreas en Vice city en de wat oudere en low spec games.
Het systeem mag 700 euro kosten inclusief monitor. Goedkoper is altijd beter maar de computer moet wel 5 jaar mee.
Hij heeft nog een toetsenbord en muis en printer, dus een monior moet er wel bij.
Of er nog merk voorkeuren zijn? Nee niet echt maar amd bied volgens mij de beste bang voor buck.
Speciale eisen zijn er ook niet echt maar een beetje stil zou wel leuk zijn.
Overclokken doen we ook niet
Ik kom zelf uit op deze configuratie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-6700 Boxed | € 120,- | € 120,- |
| 1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 53,15 | € 53,15 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1002FAEX, 1TB | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2212HM Zwart | € 151,- | € 151,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,- | € 66,- |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 607,20 | |
Alleen het geheugen kan problemen opleveren lees ik, maar ik kan ook niet echt een geschikt geheugen vinden voor dit moederbord, ook de lijst van de fabrikant geeft niet echt duidelijk heid.
Bedankt alvast.