Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grid rechts en onder een afbeelding

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• Nonick6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-04-2021
Hoi!

Ik gebruik Wordpress met thema Pinbin om een website van 1 pagina te maken.
Het is nu een grid van posts, en die werken redelijk. Nu is mij gevraagd om in die grid 1 groot plaatje linksboven in de div te plaatsen, waarop informatie etc staat. De posts moeten daar omheen bewegen naar de afmetingen vh scherm.

Website: *spam*

De afbeelding staat nu in dezelfde div als de posts, misschien is dat al fout?

Zoals je ziet worden de posts niet goed geplaatst nu. Ik heb al van alles doorgelezen over masonry etc en op andere forums krijg ik geen goede antwoorden. Enig idee hoe ik dit oplos? Ik heb weinig verstand van js.

Bedankt voor je reactie! ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Woy op 05-02-2014 13:44 ]

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ten eerste hoort je topic in Webdesign, Markup & Clientside Scripting.

Normaal zou ik je topic verplaatsen, maar ik mis nogal wat meer gegevens in je topic. Zo zien we niet graag links naar je site, want dat werkt spammers nogal in de hand.

Wat we graag zien is een kleine test-case van je probleem die klein genoeg is om in je topic op te nemen. Daarbij willen we ook graag weten wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat daar niet mee wilde lukken.

Kijk ook even in De Quickstart. Daar staat ook duidelijk wat we minimaal van een topic verwachten.

Je bent dus vrij om een nieuw topic te openen in Webdesign, Markup & Clientside Scripting, maar hou daarbij wel het beleid in de gaten.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Daarbij:crossposten is niet de bedoeling ;) Zie Grid rechts en onder een afbeelding

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.