Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grid rechts en onder een afbeelding

Pagina: 1
Acties:

• Nonick6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-04-2021
Hoi!

Ik gebruik Wordpress met thema Pinbin om een website van 1 pagina te maken.
Het is nu een grid van posts, en die werken redelijk. Nu is mij gevraagd om in die grid 1 groot plaatje linksboven in de div te plaatsen, waarop informatie etc staat. De posts moeten daar omheen bewegen naar de afmetingen vh scherm.

Website: *snip* zie Woy in "Grid rechts en onder een afbeelding" -> Maak even een testcase op jsfiddle.net ofzo

De afbeelding staat nu in dezelfde div als de posts, misschien is dat al fout?

Zoals je ziet worden de posts niet goed geplaatst nu. Ik heb al van alles doorgelezen over masonry etc en op andere forums krijg ik geen goede antwoorden. Enig idee hoe ik dit oplos?

Bedankt voor je reactie! :)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 05-02-2014 14:09 ]

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Al die posts krijgen een absolute positie van jou. Dat lijkt me niet correct.
Ik zou proberen om die posts allemaal een "float: left" te geven zodat ze allemaal tegen elkaar willen hangen. Zodra je het scherm vergroot of verkleint, zal je zien dat de posts gaan meebewegen afhankelijk van de ruimte die er over is.

Signature van nature

• Nonick6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-04-2021
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar dan staan ze alleen maar nog willekeuriger in het scherm, niet meer naast elkaar.

Als je float left doet en de position left en top op 0 zet, gaan ze ook netjes naast elkaar staan, maar dan over de afbeelding heen..zodat je die niet meer ziet.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

beetje off topic maar maakt de text klikbaar aub het geeft me nou al kriebels.

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 00:12
Die position:absolute krijgen ze van iets van een javascriptje mee.

Zou eerst even uitzoeken hoe dat thema in elkaar zit voor je random dingen in CSS gaat zitten veranderen, want zo te zien wordt alles in je CSS qua positionering van die images gewoon glashard overschreven met een position absolute doormiddel van javascript.