Hallo iedereen,
Ik wil graag een nieuw systeem om voornamelijk te gamen, films te kijken en te browsen.
Hopelijk kunnen jullie mij bij deze samenstelling helpen.
Wat wil je doen met het nieuwe systeem?
Ik wil alle soorten nieuwe games ( Far cry 3, Assassins creed IV, Battlefield 4, Witcher 3, Rome total war 2, GTA V en andere nieuwe games) op high settings op full hd draaien met 60 fps (Ik dacht dat dit nodig is voor een vloeiend beeld?), films kijken en browsen/tekstverwerken. Ik wil graag zo'n 3-4 jaar met dit systeem vooruit kunnen, met als het nodig is een videokaart of geheugen upgrade tussendoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het graag inclusief monitor, muis en assemblage rond de 1300 houden (maar als het noodzakelijk is kan dit ook wat opgerekt worden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen mijn speakers en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel omdat deze zuiniger en sneller is in bepaalde games.
De fractal design omdat ik deze kast mooi vindt, en hij is stil en koel wat belangrijk voor mij is aangezien hij op mijn kamer staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst een koele, stille en bijna onhoorbare pc en als het zuinig is is het altijd beter natuurlijk
Ga je overklokken?
Nee
Ik ben van plan om alles bij azerty te bestellen en aldaar te laten assembleren ( 59 euro )
Wat ik graag zou willen weten is of er nog verbeterpuntjes aan dit systeem zijn en of alles bij elkaar past.
Maak ik met de dell monitor een goede keus voor films en game gebruik?
Is deze voeding bijvoorbeeld genoeg voor dit systeem?
Ik twijfel nog een beetje over het moederbord zou het misschien nog zin hebben om het door deze te vervangen?
En wat is bijvoorbeeld het voordeel van dit geheugen tegenover het andere?
Ik vraag me ook af of ik aan de r9 270x genoeg heb om te gamen op full hd, high settings en met 60 fps?
Alvast bedankt voor het reageren
Ik wil graag een nieuw systeem om voornamelijk te gamen, films te kijken en te browsen.
Hopelijk kunnen jullie mij bij deze samenstelling helpen.
Wat wil je doen met het nieuwe systeem?
Ik wil alle soorten nieuwe games ( Far cry 3, Assassins creed IV, Battlefield 4, Witcher 3, Rome total war 2, GTA V en andere nieuwe games) op high settings op full hd draaien met 60 fps (Ik dacht dat dit nodig is voor een vloeiend beeld?), films kijken en browsen/tekstverwerken. Ik wil graag zo'n 3-4 jaar met dit systeem vooruit kunnen, met als het nodig is een videokaart of geheugen upgrade tussendoor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het graag inclusief monitor, muis en assemblage rond de 1300 houden (maar als het noodzakelijk is kan dit ook wat opgerekt worden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen mijn speakers en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 169,70 | € 169,70 |
| 1 | Asus B85M-E | € 64,94 | € 64,94 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 166,30 | € 166,30 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 84,04 | € 84,04 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 178,87 | € 178,87 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Logitech G500s Gaming Mouse | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,15 | € 13,15 |
| 1 | Cooler Master VS V550S | € 79,60 | € 79,60 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,- | € 140,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.160,40 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel omdat deze zuiniger en sneller is in bepaalde games.
De fractal design omdat ik deze kast mooi vindt, en hij is stil en koel wat belangrijk voor mij is aangezien hij op mijn kamer staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst een koele, stille en bijna onhoorbare pc en als het zuinig is is het altijd beter natuurlijk
Ga je overklokken?
Nee
Ik ben van plan om alles bij azerty te bestellen en aldaar te laten assembleren ( 59 euro )
Wat ik graag zou willen weten is of er nog verbeterpuntjes aan dit systeem zijn en of alles bij elkaar past.
Maak ik met de dell monitor een goede keus voor films en game gebruik?
Is deze voeding bijvoorbeeld genoeg voor dit systeem?
Ik twijfel nog een beetje over het moederbord zou het misschien nog zin hebben om het door deze te vervangen?
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 79,70 | € 79,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 79,70 | |
En wat is bijvoorbeeld het voordeel van dit geheugen tegenover het andere?
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,- | € 66,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 66,- | |
Ik vraag me ook af of ik aan de r9 270x genoeg heb om te gamen op full hd, high settings en met 60 fps?
Alvast bedankt voor het reageren
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 09:03 ]