Kort samen gevat desafiadore verkoopt een ipad dubbel.
Gelukkig ben ik scherp en krijg dit door.
Na veel dm's en niet na gekomen afspraken plaats ik een negatieve beoordeling.
En dan is desafiadore nog zo grappig om er ook 1 terug te plaatsen.
Graag verwijderen aub.
gallery: Nessuno
Als aanvulling:
de dm conversatie
Nessuno
had je zo juist een bod van 75 euro gedaan.
-------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 22:43
desafiadore
75 euro is wat mij betreft accoord.
wil je 'm ophalen?
--------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 22:48
Nessuno
verzenden als het kan.
Of je moet in de buurt van amsterdam komen ?
-----------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 22:53
desafiadore
Hoi,
Helaas niet in de buurt van Amsterdam helaas. (komende tijd in ieder geval niet)
Op dit moment wel met iemand aan het mailen die ook interesse heeft, 'erg druk'
moet ik zeggen. Mail mij even je NAW gegevens en dan zal ik je mijn rek. nr. doen toekomen om
het af te wikkelen.
Wynand
----------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 22:55
Nessuno
okay.
Mijn gegevens zijn.
Knip
Als je mij je rekening nr geeft maak ik het zo nog even over.
als het acc is.
----------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 22:59
desafiadore
Hallo,
Rek .nr. is XXXXXXXXX
na ontvangst zak ik het versturen en je een copy van het tracktrace/verzend bonnetje sturen.
Alvast dank!
woensdag 29 januari 2014 23:01
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nessuno
geen probleem ga het nu overmaken.
welke bank heb je ?
mvg Alex
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 23:02
desafiadore
Hoi,
Rabobank, te Zutphen (gld.) volledige naam is *knip*
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het geen hier boven staat lijkt mij duidelijk een overeenkomst.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens denk ik laat ik eens bij meer mensen die gereageerd hebben na vraag doen!
kost immers paar tellen en scheelt een hoop gezeur mocht het niet zuiver zijn....
en krijg ik het volgende terug van een andere tweaker
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 23:11
Ginji
van w? ik heb geld naar hem overgemaakt en hij zou het opsturen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nessuno
Hey ik krijg net een berichtje van die andere tweaker dat hij ook een deal met jou heeft gemaakt?
hoe zit het nou ?
woensdag 29 januari 2014 23:38
Nessuno
ik hoor graag even wat van je.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 23:41
desafiadore
Hoi,
Excuses, de kleine moest huilen, een 'luier probleem' .....
Wij heben een deal, de andere koper had ik ook contact mee en ook, voor ons contact,
al gegevens verstrekt, echter, had hij pas weer later gereageerd dan jou, toen wij al een 'deal'
hadden.
Als je een copy van de boeking kan laten zien dan zal ik de andre persoon melden dat
de ipad gereserveerd is.
Groet,
Wynand
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 23:45
Nessuno
ja maar die andere persoon heeft al betaald zegt hij.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 23:47
desafiadore
Ai... ik neem even contact op met hem/haar... ik heb echt 'heel veel!' reacties gehad,
werd mij even neit duidelijk wie op wat had gereageerd.
Welke naam heeft de persoon? ginj of red-nogiets ? (daarmee had ik contact)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 23:49
desafiadore
p.s. met andere persoon hd ik wel rekening nummer uitgewisseld, maar ngo geen 'accoord' over de aankoop. Wellcht heet persoon dus gewoon de betaling 'doorgezet'... ik laat het zo even weten
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Erm als je rekening gegevens uitwisseld ga je er toch van uit dat mensen geld gaan over maken?
Hoe kan je dan het zelfde doen bij een andere persoon?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 23:54
Nessuno
dat is ginj idd.
hoor van zelf van je.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
desafiadore
mocht je nog niet betaald hebben, de andre persoon was wel net iets eerder met zijn initiele mail, maar na geven van mijn rekeningnummer bleef reactie even uit. daarom kwam ik met jou tot accoord.
andere persoon heeft vervolgens gestuurd' overmaken oke?' en zonder mijn tegenbericht het geld overgemaakt (aldus zijn zeggen, ik zie nog niets op mijn rek. nr.).
ik zal hem hetzelfde melden, als jij het bedrag hebt overgemaakt, meld dat mij nu even, indien niet, ook. ik wil graag even duidelijkheid hebben.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
donderdag 30 januari 2014 00:06
desafiadore
andere persoon geeft aan betaald te hebben, maar valt terug op dat ik met jou een deal zou hebben en
dus van aankoop afziet (niet zijn directe woorden, maar omdat hij telkens blijft vragen waarom ik andere koper voorrang gaf, mijn twijfels over 'echte' betaling)
LAten we morgen even afwachten oke?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier spreekt hij af dat ik vrijdag iets van hem hoor
Echter hoor ik niet voor zaterdag van hem en daar is mijn beoordeling opgebaseerd.
Deze is overigens vrijdag geplaatst.(mijn beoordeling naar hem toe)
Wat ook wel grappig is,is dat meneer voor andere mensen denkt.
Zie het stukje: En dus van de koopt afziet
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
donderdag 30 januari 2014 00:07
Nessuno
is goed ik hoor morgen van je.
en dan zien we wel hoe het afloopt.
groeten Alex
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
donderdag 30 januari 2014 00:09
desafiadore
andere persoon lijkt mij ook legitiem, net antwoord net...
mijn excuses voor alle verwariing, maar de andere persoon reageerde niet zo vlot
en (ik doe veel op marktplaats --> ervaring) ik wacht niet lang om iemand;s accoord
(wegnes negatieve ervaring marktplaats en 2ehands.nl)
Indien andere persoon heeft overgeboekt verkoop i kde ipad aan hem, lijkt mij zo eerlijk, anders mail
ik je, en mag je de ipad ook voor zijn bod overnemen (dit is iets lager dan jouw 75 euro zelfs!)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
donderdag 30 januari 2014 00:10
desafiadore
excuses voor type fouten, de autom. spelling van d ipad is echt een ramp !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
donderdag 30 januari 2014 00:12
Nessuno
geen probleem hoor het wel van je.
mvg Alex
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier herinner ik meneer er aan dat hij vandaag iets zou laten horen...
En eerlijk is eerlijk tis niet anderhalve dag maar korter.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vrijdag 31 januari 2014 16:26
Nessuno
Beste,
Volgens mij zou ik nog bericht van je krijgen.
Echter zijn we anderhalve dag verder en heb ik tot op heden helaas niets van je gehoord.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier reageert meneer pas terug .....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaterdag 01 februari 2014 21:34
desafiadore
Hoi,
De andre persoon schijnt geld te hebben overgemaakt, alleen was dat nog niet binnen, zal ma/di wel bijgeschreven zijn. De ipad verkoop ik in ieder geval aan hem zoals wij al hadden overlegd/kortgesloten.
waar hadden wij overlegd of kortgesloten dat ik van de verkoop af zag?
Jammer dat hij nu de politie meteen inschakeld en mij bedreigd dat ik 'nare dingen ga meemaken'. Hij moet even wachten tot het is bijgeboekt, ik handel eerlijk en als je hem spreekt mag je hem daar ook op wijzen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaterdag 01 februari 2014 22:10
Nessuno
das iets tussen jullie.
en daar ga ik niet tussen zitten.
Echter zeg je donderdag avond dat je vrijdag contact op neemt.
en het is nu zaterdag dus daar valt ook wel wat voor te zeggen.
ik beschouw de kous als afgedaan tussen ons succes met de verkoop
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier zie ik dus zelf af van de verkoop en niet zo als meneer zegt al eerder
Echter zo als reeds gemeld is mijn beoordeling naar hem toe van vrijdag.
En die was gewoon puur omdat meneer zijn afspraken kwa communiceren niet na komt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaterdag 01 februari 2014 22:27
desafiadore
Hallo,
Tja, druk met werk, druk met de kleine, druk met verbouwing...
Dan wil er wel eens wat bij in schieten helaas...
In ieder geval een fijn weekend!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaterdag 01 februari 2014 22:47
Nessuno
io sono nessuno
jij ook fijn weekend en succes met de verkoop.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaterdag 01 februari 2014 23:15
desafiadore
wil je nog wel even je beoordeling aanpassen?
thanks
zaterdag 01 februari 2014 23:18
desafiadore
p.s. ik weet dat je (en ginji) een klacht had ingediend, graag dit terugdraaien aangezien het is opgelost... (ik weet niet of je getrouwd bent, kinderen hebt, een drukke baan, huishouden meot doen en alle bijkomde verantwoordelijkheden moet doen, maar JUIST DAN zul je begrijpen dat je niet elk moment van de dag op tweakers.net gaat kijken of je meot gaan (terug-)reageren op een berichtje...
Graag de beoordeling wissen of aanpassen dus, bedankt alvast!
zondag 02 februari 2014 11:54
Nessuno
Die klacht is allemaal van Ginji en gaat buiten mij om.
Wij hadden een semi deal waarop jij zegt dat je de volgende dag bij mij terug komt.
En dat doe je niet.
Dus is dat imho terrecht.
En ja ik ben ook getrouwd en heb ook een kindje.
Echter als ik iets te koop zet zorg ik dat ik er tijd en aandacht aan besteed.
Als ik dat niet heb zet ik het niet te koop zo simpel is het.
zondag 02 februari 2014 23:22
desafiadore
Maar ik zie toch echt dit staan:
Beoordeling van Nessuno over desafiadore, vrijdag 31 januari 2014
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
had een ipad te koop staan die aan div mensen verkocht is.
had gelukkig zelf nog geen geld over gemaakt.
de belofte dat hij het uit ging zoeken en daarna contact zou nemen (volgende dag) is niet nagekomen. vandaar deze beoordeling.
Advertentie: Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart
zondag 02 februari 2014 23:35
Nessuno
Das een beoordeling en geen klacht.
Er staat ook bij waarom deze beoordeling is geplaatst.
zondag 02 februari 2014 23:39
desafiadore
Tja, maar wij hebben helemaal verder geen handeling/handel gedaan, jammer en erg flauw.
Ook het telefoontje vanmiddag, of het nu van 'ginj' kwam of wie dan ook, kunnen wij niet waarderen.
(en dan vooral de dreiging naar ons dochtertje.... heel jammer dit...ik ga de nodige stappen ondernemen in ieder geval, ik heb ook 'ginj' aangegeven dat ik mij en mijn gezin niet laat bedreigen)
Hier laat ik het verder bij, alle communicatie van afgelopen dagen neem ik mee. Ik meldt 'ginj' dit ook nog even, ALS het geld als is bijgeboekt, boek ik dat lekker terug, ik ben er HE-LE-MAAL klaar mee...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zondag 02 februari 2014 23:49
Nessuno
1.Nogmaals daar sta ik helemaal buiten wat ginji doet of zegt ken hem ook verder niet en wil dr verder ook niets van weten.
2.Wij hadden een overeenkomst.
Als ik zelf geen navraag gedaan had bij Ginji had je nu ook mijn geld gehad.
zo simpel is het.
Tis dat ik zelf alert ben en navraag ging doen.
Ten 3e ik heb niets tegen jou of je gezin of wie dan ook en dat hou ik ook zo.
Neemt niet weg dat jij je niet aan je afspraakt houd en das de reden dat ik die beoordeling geplaatst heb.
Als je het er niet mee eens bent kun je altijd een topic openen in het v/a forum.
echter denk ik dat je geen gelijk gaat krijgen.
Last but not least.
Ik distancieer me van alles wat het Ginji doet ken hem niet wil hem niet kennen en tis zeker geen vriend of bekende van me.
ben enkel in contact met hem gekomen om te vragen hoe en wat kwa verkoop.
Dus meneer maakt er eerst een puinzooi van en gaat dan ook nog onterecht negative beoordelingen geven?
Gelukkig ben ik scherp en krijg dit door.
Na veel dm's en niet na gekomen afspraken plaats ik een negatieve beoordeling.
En dan is desafiadore nog zo grappig om er ook 1 terug te plaatsen.
Graag verwijderen aub.
gallery: Nessuno
Als aanvulling:
de dm conversatie
Nessuno
had je zo juist een bod van 75 euro gedaan.
-------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 22:43
desafiadore
75 euro is wat mij betreft accoord.
wil je 'm ophalen?
--------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 22:48
Nessuno
verzenden als het kan.
Of je moet in de buurt van amsterdam komen ?
-----------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 22:53
desafiadore
Hoi,
Helaas niet in de buurt van Amsterdam helaas. (komende tijd in ieder geval niet)
Op dit moment wel met iemand aan het mailen die ook interesse heeft, 'erg druk'
moet ik zeggen. Mail mij even je NAW gegevens en dan zal ik je mijn rek. nr. doen toekomen om
het af te wikkelen.
Wynand
woensdag 29 januari 2014 22:55
Nessuno
okay.
Mijn gegevens zijn.
Knip
Als je mij je rekening nr geeft maak ik het zo nog even over.
als het acc is.
woensdag 29 januari 2014 22:59
desafiadore
Hallo,
Rek .nr. is XXXXXXXXX
na ontvangst zak ik het versturen en je een copy van het tracktrace/verzend bonnetje sturen.
Alvast dank!
woensdag 29 januari 2014 23:01
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nessuno
geen probleem ga het nu overmaken.
welke bank heb je ?
mvg Alex
woensdag 29 januari 2014 23:02
desafiadore
Hoi,
Rabobank, te Zutphen (gld.) volledige naam is *knip*
Het geen hier boven staat lijkt mij duidelijk een overeenkomst.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vervolgens denk ik laat ik eens bij meer mensen die gereageerd hebben na vraag doen!
kost immers paar tellen en scheelt een hoop gezeur mocht het niet zuiver zijn....
en krijg ik het volgende terug van een andere tweaker
woensdag 29 januari 2014 23:11
Ginji
van w? ik heb geld naar hem overgemaakt en hij zou het opsturen.
Nessuno
Hey ik krijg net een berichtje van die andere tweaker dat hij ook een deal met jou heeft gemaakt?
hoe zit het nou ?
woensdag 29 januari 2014 23:38
Nessuno
ik hoor graag even wat van je.
woensdag 29 januari 2014 23:41
desafiadore
Hoi,
Excuses, de kleine moest huilen, een 'luier probleem' .....
Wij heben een deal, de andere koper had ik ook contact mee en ook, voor ons contact,
al gegevens verstrekt, echter, had hij pas weer later gereageerd dan jou, toen wij al een 'deal'
hadden.
Als je een copy van de boeking kan laten zien dan zal ik de andre persoon melden dat
de ipad gereserveerd is.
Groet,
Wynand
woensdag 29 januari 2014 23:45
Nessuno
ja maar die andere persoon heeft al betaald zegt hij.
woensdag 29 januari 2014 23:47
desafiadore
Ai... ik neem even contact op met hem/haar... ik heb echt 'heel veel!' reacties gehad,
werd mij even neit duidelijk wie op wat had gereageerd.
Welke naam heeft de persoon? ginj of red-nogiets ? (daarmee had ik contact)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
woensdag 29 januari 2014 23:49
desafiadore
p.s. met andere persoon hd ik wel rekening nummer uitgewisseld, maar ngo geen 'accoord' over de aankoop. Wellcht heet persoon dus gewoon de betaling 'doorgezet'... ik laat het zo even weten
Erm als je rekening gegevens uitwisseld ga je er toch van uit dat mensen geld gaan over maken?
Hoe kan je dan het zelfde doen bij een andere persoon?
Nessuno
dat is ginj idd.
hoor van zelf van je.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
desafiadore
mocht je nog niet betaald hebben, de andre persoon was wel net iets eerder met zijn initiele mail, maar na geven van mijn rekeningnummer bleef reactie even uit. daarom kwam ik met jou tot accoord.
andere persoon heeft vervolgens gestuurd' overmaken oke?' en zonder mijn tegenbericht het geld overgemaakt (aldus zijn zeggen, ik zie nog niets op mijn rek. nr.).
ik zal hem hetzelfde melden, als jij het bedrag hebt overgemaakt, meld dat mij nu even, indien niet, ook. ik wil graag even duidelijkheid hebben.
donderdag 30 januari 2014 00:06
desafiadore
andere persoon geeft aan betaald te hebben, maar valt terug op dat ik met jou een deal zou hebben en
dus van aankoop afziet (niet zijn directe woorden, maar omdat hij telkens blijft vragen waarom ik andere koper voorrang gaf, mijn twijfels over 'echte' betaling)
LAten we morgen even afwachten oke?
Hier spreekt hij af dat ik vrijdag iets van hem hoor
Echter hoor ik niet voor zaterdag van hem en daar is mijn beoordeling opgebaseerd.
Deze is overigens vrijdag geplaatst.(mijn beoordeling naar hem toe)
Wat ook wel grappig is,is dat meneer voor andere mensen denkt.
Zie het stukje: En dus van de koopt afziet
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
donderdag 30 januari 2014 00:07
Nessuno
is goed ik hoor morgen van je.
en dan zien we wel hoe het afloopt.
groeten Alex
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
donderdag 30 januari 2014 00:09
desafiadore
andere persoon lijkt mij ook legitiem, net antwoord net...
mijn excuses voor alle verwariing, maar de andere persoon reageerde niet zo vlot
en (ik doe veel op marktplaats --> ervaring) ik wacht niet lang om iemand;s accoord
(wegnes negatieve ervaring marktplaats en 2ehands.nl)
Indien andere persoon heeft overgeboekt verkoop i kde ipad aan hem, lijkt mij zo eerlijk, anders mail
ik je, en mag je de ipad ook voor zijn bod overnemen (dit is iets lager dan jouw 75 euro zelfs!)
donderdag 30 januari 2014 00:10
desafiadore
excuses voor type fouten, de autom. spelling van d ipad is echt een ramp !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
donderdag 30 januari 2014 00:12
Nessuno
geen probleem hoor het wel van je.
mvg Alex
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier herinner ik meneer er aan dat hij vandaag iets zou laten horen...
En eerlijk is eerlijk tis niet anderhalve dag maar korter.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vrijdag 31 januari 2014 16:26
Nessuno
Beste,
Volgens mij zou ik nog bericht van je krijgen.
Echter zijn we anderhalve dag verder en heb ik tot op heden helaas niets van je gehoord.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier reageert meneer pas terug .....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaterdag 01 februari 2014 21:34
desafiadore
Hoi,
De andre persoon schijnt geld te hebben overgemaakt, alleen was dat nog niet binnen, zal ma/di wel bijgeschreven zijn. De ipad verkoop ik in ieder geval aan hem zoals wij al hadden overlegd/kortgesloten.
waar hadden wij overlegd of kortgesloten dat ik van de verkoop af zag?
Jammer dat hij nu de politie meteen inschakeld en mij bedreigd dat ik 'nare dingen ga meemaken'. Hij moet even wachten tot het is bijgeboekt, ik handel eerlijk en als je hem spreekt mag je hem daar ook op wijzen.
zaterdag 01 februari 2014 22:10
Nessuno
das iets tussen jullie.
en daar ga ik niet tussen zitten.
Echter zeg je donderdag avond dat je vrijdag contact op neemt.
en het is nu zaterdag dus daar valt ook wel wat voor te zeggen.
ik beschouw de kous als afgedaan tussen ons succes met de verkoop
Hier zie ik dus zelf af van de verkoop en niet zo als meneer zegt al eerder
Echter zo als reeds gemeld is mijn beoordeling naar hem toe van vrijdag.
En die was gewoon puur omdat meneer zijn afspraken kwa communiceren niet na komt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zaterdag 01 februari 2014 22:27
desafiadore
Hallo,
Tja, druk met werk, druk met de kleine, druk met verbouwing...
Dan wil er wel eens wat bij in schieten helaas...
In ieder geval een fijn weekend!
zaterdag 01 februari 2014 22:47
Nessuno
io sono nessuno
jij ook fijn weekend en succes met de verkoop.
zaterdag 01 februari 2014 23:15
desafiadore
wil je nog wel even je beoordeling aanpassen?
thanks
zaterdag 01 februari 2014 23:18
desafiadore
p.s. ik weet dat je (en ginji) een klacht had ingediend, graag dit terugdraaien aangezien het is opgelost... (ik weet niet of je getrouwd bent, kinderen hebt, een drukke baan, huishouden meot doen en alle bijkomde verantwoordelijkheden moet doen, maar JUIST DAN zul je begrijpen dat je niet elk moment van de dag op tweakers.net gaat kijken of je meot gaan (terug-)reageren op een berichtje...
Graag de beoordeling wissen of aanpassen dus, bedankt alvast!
zondag 02 februari 2014 11:54
Nessuno
Die klacht is allemaal van Ginji en gaat buiten mij om.
Wij hadden een semi deal waarop jij zegt dat je de volgende dag bij mij terug komt.
En dat doe je niet.
Dus is dat imho terrecht.
En ja ik ben ook getrouwd en heb ook een kindje.
Echter als ik iets te koop zet zorg ik dat ik er tijd en aandacht aan besteed.
Als ik dat niet heb zet ik het niet te koop zo simpel is het.
zondag 02 februari 2014 23:22
desafiadore
Maar ik zie toch echt dit staan:
Beoordeling van Nessuno over desafiadore, vrijdag 31 januari 2014
Voldoet aan beschrijving:Score: 0 Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
had een ipad te koop staan die aan div mensen verkocht is.
had gelukkig zelf nog geen geld over gemaakt.
de belofte dat hij het uit ging zoeken en daarna contact zou nemen (volgende dag) is niet nagekomen. vandaar deze beoordeling.
Advertentie: Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart
zondag 02 februari 2014 23:35
Nessuno
Das een beoordeling en geen klacht.
Er staat ook bij waarom deze beoordeling is geplaatst.
zondag 02 februari 2014 23:39
desafiadore
Tja, maar wij hebben helemaal verder geen handeling/handel gedaan, jammer en erg flauw.
Ook het telefoontje vanmiddag, of het nu van 'ginj' kwam of wie dan ook, kunnen wij niet waarderen.
(en dan vooral de dreiging naar ons dochtertje.... heel jammer dit...ik ga de nodige stappen ondernemen in ieder geval, ik heb ook 'ginj' aangegeven dat ik mij en mijn gezin niet laat bedreigen)
Hier laat ik het verder bij, alle communicatie van afgelopen dagen neem ik mee. Ik meldt 'ginj' dit ook nog even, ALS het geld als is bijgeboekt, boek ik dat lekker terug, ik ben er HE-LE-MAAL klaar mee...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zondag 02 februari 2014 23:49
Nessuno
1.Nogmaals daar sta ik helemaal buiten wat ginji doet of zegt ken hem ook verder niet en wil dr verder ook niets van weten.
2.Wij hadden een overeenkomst.
Als ik zelf geen navraag gedaan had bij Ginji had je nu ook mijn geld gehad.
zo simpel is het.
Tis dat ik zelf alert ben en navraag ging doen.
Ten 3e ik heb niets tegen jou of je gezin of wie dan ook en dat hou ik ook zo.
Neemt niet weg dat jij je niet aan je afspraakt houd en das de reden dat ik die beoordeling geplaatst heb.
Als je het er niet mee eens bent kun je altijd een topic openen in het v/a forum.
echter denk ik dat je geen gelijk gaat krijgen.
Last but not least.
Ik distancieer me van alles wat het Ginji doet ken hem niet wil hem niet kennen en tis zeker geen vriend of bekende van me.
ben enkel in contact met hem gekomen om te vragen hoe en wat kwa verkoop.
Dus meneer maakt er eerst een puinzooi van en gaat dan ook nog onterecht negative beoordelingen geven?
[ Voor 15% gewijzigd door Nessuno op 05-02-2014 01:56 ]
Na rose e cient spin