[feat] Quicklinks GoT onderaan ipv bovenaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:05
In de topics op GoT staan nu rechtsbovenaan de quicklinks, Actieve Topics, Bookmarks, Myreact en Mijn Topics. Dat is erg handig en ik ben er blij mee. Kunnen deze onderaan de pagina misschien ook komen te staan? Ik ga meestal terug naar de bookmarks of de actieve topics als ik een topic gelezen heb en dus onderaan de pagina ben. Het is misschien wat pietluttig maar dat zou me elke keer een pagina scrollen schelen :)

Edit: Sorry, ik zie dat er reeds een zelfde vraag open staat, Quicklinks dropdown lijst, deze mag gesloten worden. Mijn excuses.

[ Voor 15% gewijzigd door Kassad op 01-02-2014 13:46 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Eens, ook ik zou dit een verbetering vinden!
Edit:

Je titel zegt, in plaats van, maar je schrijft én.
Dat zou ik ook graag zien, boven- én onderaan.

[ Voor 55% gewijzigd door EWK op 01-02-2014 13:47 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
EWK schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:46:
Eens, ook ik zou dit een verbetering vinden!
Edit:

Je titel zegt, in plaats van, maar je schrijft én.
Dat zou ik ook graag zien, boven- én onderaan.
Scherp, inderdaad, ik besefte me tijdens het typen van het bericht dat ik het op beide plekken beter zou vinden :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:42
Mag hier een keer een reactie op van de Devs? Ik heb hetzelfde een hele tijd terug al eens eerder voorgesteld, maar je hoort er eigenlijk nooit iets over ;(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

rob_erwt

What does this button do?

Je mag een reactie van de devs: wij gaan er niet over, dat is het productteam... ;) En zolang het nog in dit forum staat, is het nog niet volledig afgeschoten.

Als er iets te melden is, zullen we dat zeker doen. Voor meer info over afhandeling kan je even de FAQ kijken: Mooie features FAQ

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maardiweb schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:00:
Mag hier een keer een reactie op van de Devs? Ik heb hetzelfde een hele tijd terug al eens eerder voorgesteld, maar je hoort er eigenlijk nooit iets over ;(
Jouw topic staat in het archief, dan komt er geen reactie meer. Maar als de reden van het topic nog steeds aanwezig is, dan moet je crisp even DM'en met een link naar jouw topic zodat die in het actieve SB of MF gezet kan worden ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 30-04-2014 11:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:42
Raven schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:18:
[...]

Jouw topic staat in het archief, dan komt er geen reactie meer. Maar als de reden van het topic nog steeds aanwezig is, dan moet je crisp even DM'en met een link naar jouw topic zodat die in het actieve SB of MF gezet kan worden ;)
Ik ben gelukkig niet de enige met deze request, dus ik neem aan dat één topic (deze) voldoende is :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Vooral bij het browsen op een tablet zou het een erg fijne aanvulling zijn (ik lees forum bijna alleen op een tablet, vandaar).

Pagina: 1