Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Edit:
Je titel zegt, in plaats van, maar je schrijft én.
Dat zou ik ook graag zien, boven- én onderaan.
[ Voor 55% gewijzigd door EWK op 01-02-2014 13:47 ]
Hoi!
Scherp, inderdaad, ik besefte me tijdens het typen van het bericht dat ik het op beide plekken beter zou vinden :-)EWK schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:46:
Eens, ook ik zou dit een verbetering vinden!
Edit:
Je titel zegt, in plaats van, maar je schrijft én.
Dat zou ik ook graag zien, boven- én onderaan.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Als er iets te melden is, zullen we dat zeker doen. Voor meer info over afhandeling kan je even de FAQ kijken: Mooie features FAQ
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Jouw topic staat in het archief, dan komt er geen reactie meer. Maar als de reden van het topic nog steeds aanwezig is, dan moet je crisp even DM'en met een link naar jouw topic zodat die in het actieve SB of MF gezet kan wordenMaardiweb schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:00:
Mag hier een keer een reactie op van de Devs? Ik heb hetzelfde een hele tijd terug al eens eerder voorgesteld, maar je hoort er eigenlijk nooit iets over
[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 30-04-2014 11:49 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik ben gelukkig niet de enige met deze request, dus ik neem aan dat één topic (deze) voldoende isRaven schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:18:
[...]
Jouw topic staat in het archief, dan komt er geen reactie meer. Maar als de reden van het topic nog steeds aanwezig is, dan moet je crisp even DM'en met een link naar jouw topic zodat die in het actieve SB of MF gezet kan worden
If you want to be the best, you need to work with the best :)