[App] App om te zien wie je onbekend (anoniem) heeft gebeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymous_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-08-2023
Hallo mede-Tweakers,

Ik zoek een app die het mogelijk maakt om ongewenste telefoontjes (Anoniem) het nummer van te achterhalen. Is dat wel mogelijk? Ik word regelmatig in de nacht wakker gebeld en wil graag weten wie het is

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Er schijnt wel iets mogelijk te zijn. Zie http://www.iphoneclub.nl/...na-201-dagen-goedgekeurd/

Echter is het artikel 2 jaar oud en betwijfel ik of de app nog beschikbaar is. Verder is het lastig denk ik.

Andere opties zijn: de telefoon opnemen of via je provider een overlastformulier invullen (bij T-mobile kan dit bijvoorbeeld)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Anonieme gesprekken worden geblokkeerd door je telefoon provider of zelfs door de provider van de anonieme beller. Volgens mij kun jij daar niks aan achterhalen.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-05 01:05
Anonymous_ schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:45:
Hallo mede-Tweakers,

Ik zoek een app die het mogelijk maakt om ongewenste telefoontjes (Anoniem) het nummer van te achterhalen. Is dat wel mogelijk? Ik word regelmatig in de nacht wakker gebeld en wil graag weten wie het is

Groetjes
Je kan ook gewoon je telefoon uit zetten. -__- :F :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:05

JJ93

Error 418

Het makkelijkste lijkt mij inderdaad gewoon om je telefoon op stil te zetten. Indien je dit niet elke avond wil doen zijn er vast wel apps voor in de app store/playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Gewoon contact opnemen met je provider dat iemand je lastigvalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Fusajiro op 31-01-2014 17:21 ]

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:49
Daar heeft Apple juist de 'do not disturb' mode voor in iOS gemaakt. Kun je mooi automatisch instellen dat je bijv. tussen 23:00 en 0:700 geen enkel bericht van je telefoon wilt horen, geluid/vibraties. geen mail, geen push notificaties helemaal niets. Ze komen wel binnen op de telefoon, dus tis niet zo dat er geen berichten worden opgehaald. Je wordt er alleen niet op geattendeerd. Er zijn een aantal uitzonderingen, bijv. als mensen je een paar keer achter elkaar proberen te bellen je dan bij poging 3 wel weer de beltoon en vibraties hoort. Of mensen uit je favoriete lijst komen wel gewoon door.

Ik zou zeggen probleem opgelost.

[ Voor 30% gewijzigd door MenN op 31-01-2014 17:49 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07
Je kan het aankaarten bij je provider, die zal contact met je opnemen over de beller & te nemen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:45
inderdaad via de provider spelen. die zullen in eerste instantie niet de naam aan je doorgeven maar juist contact zoeken met de beller en die waarschuwen. Voordeel is dat vanaf het moment dat jij melding maakt dingen geregistreerd worden, en eventuele vervolg stappen erg makkelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Je moet gewoon opschrijven hoelaat je ongewenst gebeld wordt. Met 5 of 10 tijdstippen zal de provider probleemloos blokkeren.

En nou niet je moeder of vriendin blokkeren, daar krijg je problemen mee.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Deze informatie is alleen bekend bij jouw provider, dus dat is niet mogelijk met een app.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Pagina: 1