Beste tweakers
Mede dankzij jullie aanbevelingen, heb ik besloten om zelf mijn laptopconfiguratie te kunnen bepalen.
Hiervoor komen dus BTO of XNOTEBOOKS in aanmerking voor mij.
Eerst en vooral: Ik ben een Belg, geen idee of XNB hier enige restricties mee heeft?
Mijn config is grotendeels hetzelfde en de prijs komt op een 30tal euro verschil voor dezelfde config. (gratis tas,.. bij bto brengt dat dus eigenlijk ongeveer op 0.
BTO: P•BOOK 15CL54 QUAD IPS
XNB: XNOTEBOOKS® DOMINATOR HW15-GT750M / HD4600 Optimus
Beide configs hebben een full HD IPS scherm dat ontspiegeld is.
XNB: 15CL54 Full HD IPS Non Glare (mat scherm)
BTO: FULL HD (1920 x 1080) ONTSPIEGELD LED IPS SCHERM voor kleurechtheid en zeer scherpe beelden
Aangezien ik niets heb om mijn keuze in deze vergelijking te baseren vraag ik naar jullie mening.
Wie levert de beste kwaliteit (cases, bouwkwaliteit, hardware zoals het scherm) en wie de beste service?
Vriendelijk bedankt!
Xinergy
Mede dankzij jullie aanbevelingen, heb ik besloten om zelf mijn laptopconfiguratie te kunnen bepalen.
Hiervoor komen dus BTO of XNOTEBOOKS in aanmerking voor mij.
Eerst en vooral: Ik ben een Belg, geen idee of XNB hier enige restricties mee heeft?
Mijn config is grotendeels hetzelfde en de prijs komt op een 30tal euro verschil voor dezelfde config. (gratis tas,.. bij bto brengt dat dus eigenlijk ongeveer op 0.
BTO: P•BOOK 15CL54 QUAD IPS
XNB: XNOTEBOOKS® DOMINATOR HW15-GT750M / HD4600 Optimus
Beide configs hebben een full HD IPS scherm dat ontspiegeld is.
XNB: 15CL54 Full HD IPS Non Glare (mat scherm)
BTO: FULL HD (1920 x 1080) ONTSPIEGELD LED IPS SCHERM voor kleurechtheid en zeer scherpe beelden
Aangezien ik niets heb om mijn keuze in deze vergelijking te baseren vraag ik naar jullie mening.
Wie levert de beste kwaliteit (cases, bouwkwaliteit, hardware zoals het scherm) en wie de beste service?
Vriendelijk bedankt!
Xinergy
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 12:56 ]