Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Anoniem: 239824
Je stapt naar binnen en het licht gaat automagisch aan, verwacht echter geen energie besparing. Immers,het ding gebruikt toch altijd een beetje sap.
Waarom heb ik dit geinstalleerd? omdat een idioot het nodig vond om mijn schakelaar te mollen, Gaat nu niet meer kunnen...
Beetje meer info, lees edit. Ik heb bij de kringloopwinkel het ding weg kunnen halen en een spaarlamp die snel opstart doet de rest, als ik 'te lang' op de plee zit dan wil de lamp nog wel eens uitgaan, maarrr, als ik zit heb ik niet al te veel licht nodig.
Sta ik onder de douche dan blijft het gekke ding wel aan.
Voor enrgiebesparing moet je dit niet willen, maar comfort is toch ook wat waard...
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 239824 op 28-01-2014 22:48 ]
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ook de ventilatie in de WC / badkamer wil er wel eens door niet meer aan of uit gaan.
heeft nog even z'n tijd nodig totdat alles aangepast is aan eld en spaarlamp.
Maar voor alle plekken waar je korter dan gemiddeld een 1/2 uur het licht aan hebt, kun je nog steeds redelijk goed een (halogeen)gloeilamp toepassen, meeste ledlampen overleven helaas maar het dubbelle aantal schakelkeren t.o.v het aantal branduren.
[ Voor 26% gewijzigd door Andre1973 op 03-02-2014 00:15 ]
ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!