Toon posts:

Zit te denken aan overstap

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

Verwijderd

Topicstarter
Zit te denken aan een toekomstige overstap van mijn Gamecom 780 7.1 naar stereo headphones+geluidskaart+dedicated mic, heb begrepen dat dit toch veel beter klinkt.
Maar in hoe verre is dit waar? Kan ik voor dezelfde prijs een set krijgen die net zo'n goed (of beter) geluid produceert? (2de hands is een optie)

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Probeer eens een een paar hoofdtelefoons uit. :) Het wisselt overigens per type sterk hoe hij klinkt.

Ik heb een keer een stereo gaming hoofdtelefoon beluisterd van ~40 euro. Die vond ik slecht klinken, vergeleken met een hifi hoofdtelefoon à 20 euro (Sennheiser HD201). Bij de gaming hoofdtelefoon waren de hoge middentonen schel / krasserig, ontbraken de hoogste tonen en was de bas te sterk. Het zou dus best kunnen dat je er flink op vooruit gaat.

Als ik jou was zou ik in ieder geval niet te veel geld in de geluidskaart steken. De hoofdtelefoon bepaalt voor een veel groter deel hoe het klinkt.

[ Voor 14% gewijzigd door TBTL op 28-01-2014 23:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
TBTL schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:19:
Probeer eens een een paar hoofdtelefoons uit. :) Het wisselt overigens per type sterk hoe hij klinkt.

Ik heb een keer een gaming hoofdtelefoon beluisterd van ~40 euro. Die vond ik slecht klinken, vergeleken met een Sennheiser HD201 à 20 euro. Bij de gaming hoofdtelefoon was het midden/hoog schel / krasserig, ontbraken de hoogste tonen en was de bas te sterk. Het zou dus best kunnen dat je er flink op vooruit gaat.

Als ik jou was zou ik in ieder geval niet te veel geld in de geluidskaart steken. De hoofdtelefoon bepaalt voor een veel groter deel hoe het klinkt.
gewoon een DGX of hoe die ookmaarweer heet. Van asus. 30 euro volgens mij

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.