Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Beste analoge surround (gaming) headset t/m de 100 euro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik ben opzoek naar een goeie analoge surround gaming headset t/m de 100 euro (niet voor mezelf maar een ander)
Met analoog bedoel ik dat er meerdere fysieke speakers aanwezig zijn in de cups. Mag dus ook usb aansluiting zijn ipv audiojacks.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
..Wat?
Wat bedoelt ge daar mee? :P

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wil je nou stereo of surround?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Geen keuze, er is er maar 1 onder de 100€:
pricewatch: Roccat Kave - Solid 5.1

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:34
ik wil geen echt niet trollen, maar als ik dit zo lees, dan vraag ik mij echt het nut af van meerdere speakers in een hoofdtelefoon. Is het niet beter om dit geld in een echt goede headphone te stoppen? Wat zijn de ervaringen?

Verwijderd

Topicstarter
107mb schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 07:09:
ik wil geen echt niet trollen, maar als ik dit zo lees, dan vraag ik mij echt het nut af van meerdere speakers in een hoofdtelefoon. Is het niet beter om dit geld in een echt goede headphone te stoppen? Wat zijn de ervaringen?
Geen idee, is ook niet voor mezelf maar voor een kennis van me die opzoek is naar een 'gaming headset' en geen digital surround wil maar 'echte' surround.

Ik geloof niet zo in 'echte' surround in een headset, het verminderd denk ik vooral de geluidskwaliteit.
Liever gewoon stereo met 'digital' surround...Of natuurlijk een echte surround setup, maar da's moeilijker.

Verwijderd

Topicstarter
TBTL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:11:
Wil je nou stereo of surround?
Ik wil een stereo koptelefoon, zelf...Een kennis wil een 'gaming headset' met surround
Pagina: 1