Graag advies of onderstaande een mooie setup is en of ik misschien nog iets anders kan doen in die setup.
Aan de hand van de tips op dit forum ben ik eens aan de slag gegaan om een nieuw systeem op te zetten. Mijn huidige zelfbouw van zo'n jaar of 4 oud doet het nog goed maar een nieuw sneller en beter systeem is nu wel op zijn plaats.
Ik begrijp dat die Intel met ingebouwde graphics is (dus geen videokaart nodig) en of dat aan te raden is? Ik wil een snel, stil, koel, systeem waarop ik gelijktijdig meerdere programmas kan draaien. Ik wil er een 27" inch scherm aan hangen (2,560x1,440). Tips voor scherm zijn ook welkom ben ik nog naar op zoek (betaalbaar alternatief)
Ik werk met W8.1 en Adobe webdesign collection (CS6) en heb dus vaak Photoshop, Dreamweaver, illustrator, mijn emailprogramma Thunderbird en wat browsers open staan. Dat moet allemaal lekker en snel draaien. Af en toe wil ik een spelletje kunnen spelen, met name rFactor en binnenkort misschien wat andere racegames. Ook kijk ik af en toe een videotje en soms een simpele videobewerking met Moviemaker e.d.
DVD brander, HDs etc trek ik uit oude PC.
Voor geheugen heb ik ff 2 opties in de lijst staan.
Aan de hand van de tips op dit forum ben ik eens aan de slag gegaan om een nieuw systeem op te zetten. Mijn huidige zelfbouw van zo'n jaar of 4 oud doet het nog goed maar een nieuw sneller en beter systeem is nu wel op zijn plaats.
Ik begrijp dat die Intel met ingebouwde graphics is (dus geen videokaart nodig) en of dat aan te raden is? Ik wil een snel, stil, koel, systeem waarop ik gelijktijdig meerdere programmas kan draaien. Ik wil er een 27" inch scherm aan hangen (2,560x1,440). Tips voor scherm zijn ook welkom ben ik nog naar op zoek (betaalbaar alternatief)
Ik werk met W8.1 en Adobe webdesign collection (CS6) en heb dus vaak Photoshop, Dreamweaver, illustrator, mijn emailprogramma Thunderbird en wat browsers open staan. Dat moet allemaal lekker en snel draaien. Af en toe wil ik een spelletje kunnen spelen, met name rFactor en binnenkort misschien wat andere racegames. Ook kijk ik af en toe een videotje en soms een simpele videobewerking met Moviemaker e.d.
DVD brander, HDs etc trek ik uit oude PC.
Voor geheugen heb ik ff 2 opties in de lijst staan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 170,50 | € 170,50 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 66,10 | € 66,10 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Arctic White | € 87,10 | € 87,10 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro EN OEM | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 30,04 | € 30,04 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ12GX3M3A1600C9 | € 123,20 | € 123,20 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 116,49 | € 116,49 |
| 1 | Cooler Master Silent Pro Gold 550W | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 117,04 | € 117,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 911,42 | |
[ Voor 58% gewijzigd door MrMarcie op 26-01-2014 11:47 . Reden: RM Lijst geplaatst ]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi