Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tekst links en rechts uitlijnen op dezelfde regel

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:06
Het uitlijnen van tekst links en rechts werkt uitstekend. Echter, wil je het op dezelfde regel doen, dan werkt het niet. De rechts uitgelijnde tekst komt dan op een nieuwe regel te staan.

Er wordt een linebreak ingevoerd na [./left] en voor [.right]. En als je ze na elkaar zet op dezelfde regel krijg je ook maar 1 linebreak.

Kan dit gemaakt worden zodat je op dezelfde regel, tekst zowel links als rechts kunt uitlijnen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

links
rechts

Met tables ;)

Ey!! Macarena \o/

• NitroX infinity
Tabellen zijn om data te organiseren, niet voor layout problemen.

Dat is mij tenminste geleerd, semantiek heet dat ofzo.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:37

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Text align is van toepassing op de container waar de tekst in staat. Om dat te doen moet je al een block element hebben, die automatisch de hele breedte inpikt. Dan kan je dus wel daar een nieuw block in gooien, maar die gaat vervolgens zoals blocks horen te doen, ook op een eigen regel staan.

Gezien de enige "oplossing" voor je wens zou zijn om floats te gaan ondersteunen meer problemen op kan leveren dan het waard is, zou ik zeggen: ga voor de tabel.

[ Voor 21% gewijzigd door MueR op 23-01-2014 20:08 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Kan dit gemaakt worden zodat je op dezelfde regel, tekst zowel links als rechts kunt uitlijnen?
Mag ik vragen waar je dit voor nodig hebt? :)

Intentionally left blank

• NitroX infinity
AMD Processoren koopgids - Januari 2014

De kleine tekst onder elke tabel. Nu gedaan met een tabel.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

In feite is daar naar mijn mening geen prangende reden om het niet gewoon left-aligned onder elkaar te zetten, behalve dan dat dit een regel verticale ruimte scheelt...

Intentionally left blank

• NitroX infinity
Het is een notitie die wat minder belangrijk is dan de notitie aan de linkerkant :P

Ik zeg ook niet dat het dringend is hoor, het viel me gewoon op ;)

Pagina: 1