Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mediaspeler met specifieke eisen

Pagina: 1
Acties:

• scarback
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11 10:27
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een mediaspeler. Ik heb dit (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1577549) topic gezien, maar had toch (naar mijn idee) net even andere eisen. Vandaar even een nieuwe.

De mediaspeler moet (eisen):
- Een beetje toonbaar zijn (dus niet een ufo zoals de Mede8er1000)
- Een grote harddisk hebben, intern of extern. Gezien de toonbaarheidseis bij voorkeur intern
- Hij moet 'alle' formaten afspelen: ik heb niet het idee dat dit bij enige moderne speler nog een issue is
- Hij moet een composite video uitgang hebben, omdat ik nu nog een oude tv heb staan
- Hij moet vanaf de pc benaderbaar zijn om content erop te zetten, ik ga liever niet heen en weer slepen met een externe hdd/usb stick

De mediaspeler heeft bij voorkeur (wensen):
- Wifi. Op de locatie waar hij nu komt te staan ligt al een internetkabel, maar in een toekomstige setting is dat misschien niet meer zo
- Netflix. Ik heb netflix, maar geen smarttv. Als er ooit een nieuwe tv komt is de kans groot dat deze ook zelf netflix kan benaderen, maar dat kan nog even duren
- Toekomstbestendig in de ruimste zin van het woord. Hij moet wel even mee (zeker als hij wat duurder is), dus een fabrikant die zijn spullen langer softwareupgrades blijft geven heeft de voorkeur

Wat mag dat kosten:
- Niet echt van belang, maar er zijn wel grenzen. 300 euro is geen probleem.

Ik heb verschillende spelers in overwegen: mede8er800, een eminent, duneHD of popcorn hour. De enige twee die netflix aanbieden zijn WDlive en appleTV. Alleen WDlive is uitbreidbaar met een externe hdd (ik heb liever intern), en oa op tweakers zijn mensen niet overdeeld positief over de WDlive. Aan de andere kant: mede8er heeft een netflix app aangekondigt (enige maanden geleden), en hierover zie ik wel veel positieve reviews.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!