Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 14:03
Hallo Tweakers,

Ik zit er over te denken om mijn pc te gaan isoleren, dit wil ik gaan doen door dempingsmatten. Nu heb ik een topic doorgelezen uit 2001. Hier werd aangeraden om noppenschuim te gebruiken.

Nu heb ik echter gekeken en ben ik er achter gekomen dat er ook speciale dempingsmatten zijn voor computers. Ik wil graag een goedkope oplossing. Is noppenschuim nog steeds het beste om een computer mee te isoleren, of is dit ook een goede oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik denk dat het tegenwoordig minder van belang is. stille fans zat. en eigen fan profielen voor de vidokaart zijn ook goed in te stellen. maar als je er toch mee aan de gang gaat zorg dan in iedergeval dat je nog wel airflow hebt. koude lucht erin warme eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze kan ook nog, eventueel via een reseller in Nederland http://www.caseking.de/sh....html?shopgate_redirect=1 .
Ik raad je aan wat reviews te lezen over de diverse matten, daarnaast is bijv. hier op het forum [Geluid] Het stille PC topic deel IV en op sites als silentpcreview.com veel nuttige informatie te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
Of je koop gewoon een coolermaster silencio of een fractal design r4. Ben je van al die ongein af ;)

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 10:48
Hou wel even rekening dat de luchtdoorstroming in je kast nog efficiënt blijft. Demping is goed, maar kan ook snel warm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 14:03
Bedankt voor de reacties. Ik ga nu eerst de airflow verbeteren door andere fans te gebruiken. Mocht het dan nog niet naar mijn wens zijn, dan ga ik verder kijken naar jullie suggesties. In ieder geval bedankt :)
Pagina: 1