Nu het probleem met mijn PC eindelijk is opgelost (moederbord veroorzaakte de traagheid, deze is vervangen voor een nieuw exemplaar) heb ik besloten het systeem te willen verkopen, gezien ik net ook de nieuwe Playstation 4 in bezit heb gekregen en ik het upgraden van de PC te prijzig vind om regelmatig te doen. Het betreft het volgende systeem:
Moederbord: AsRock N68 VS3 FX
Processor: AMD FX-4100 Zambezi Quad Core @3.6GHz (bon aanwezig, 3jr. garantie)
Videokaart: Nvidia 7025 Integrated + Club3D RoyalKing HD7850 2GB DDR5 (bon aanwezig, 2jr.
garantie)
Ram: Elixir 4GB DDR3 1600Mhz
Opt Drive: Samsung Super WriteMaster DVD/RW
Voeding: Corsair CX430 430Watt (bon aanwezig, 2jr. garantie, ook oude werkende voeding aanwezig)
Opslag: 500GB Hitachi 7200RPM
Op de onderdelen waarbij geen garantie staat vermeldt, geldt nog ongeveer 1,5 jaar garantie via de leverancier waar oorspronkelijke build vandaan komt. De dozen van de CPU, GPU en PSU zijn aanwezig. Ook de handleidingen van het moederbord en de installatiedisk van het moederbord zijn aanwezig.
Wat is de huidige waarde van dit systeem ongeveer?
Moederbord: AsRock N68 VS3 FX
Processor: AMD FX-4100 Zambezi Quad Core @3.6GHz (bon aanwezig, 3jr. garantie)
Videokaart: Nvidia 7025 Integrated + Club3D RoyalKing HD7850 2GB DDR5 (bon aanwezig, 2jr.
garantie)
Ram: Elixir 4GB DDR3 1600Mhz
Opt Drive: Samsung Super WriteMaster DVD/RW
Voeding: Corsair CX430 430Watt (bon aanwezig, 2jr. garantie, ook oude werkende voeding aanwezig)
Opslag: 500GB Hitachi 7200RPM
Op de onderdelen waarbij geen garantie staat vermeldt, geldt nog ongeveer 1,5 jaar garantie via de leverancier waar oorspronkelijke build vandaan komt. De dozen van de CPU, GPU en PSU zijn aanwezig. Ook de handleidingen van het moederbord en de installatiedisk van het moederbord zijn aanwezig.
Wat is de huidige waarde van dit systeem ongeveer?