¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

http://www.nowhereelse.fr...uveau-htc-one-2014-94700/
Dummy kopen? http://www.ebay.com/itm/N...hones&hash=item338c0265e4
De foto's van ebay:
mmm DDR2 op de eBay box ...
[ Voor 33% gewijzigd door Golf2vr6 op 12-03-2014 16:31 ]
Idd DDR2 en ondersteund tot 128GB micro sd kaartjes.Golf2vr6 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:15:
Nog een keer de foto's van de dummy, alleen betere kwaliteit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.nowhereelse.fr...uveau-htc-one-2014-94700/
Dummy kopen? http://www.ebay.com/itm/N...hones&hash=item338c0265e4
De foto's van ebay:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mmm DDR2 op de eBay box ...
Vreemd verhaal van die led flitsertjes, ik begreep dat iedere camera maar 1 led gaat gebruiken( www.allaboutphones.nl) Stond dat ergens.
Power to the beat.
Hij zegt het met een toon dat het lijkt alsof alles wat er tot nu toe geleaked is totaal niet overeen komt met wat er uiteindelijk wordt uitgebracht.. Bluf? Of staat ons alsnog een hele grote verassing te wachten op de 25e?quote: Twitter Jeff Gordon @urbanstrata@a_itya @htc @Chaits_ Nothing is confirmed yet. Can't wait to show you the truth on March 25! :-)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het liefst had ik een opvolger gezien met capacitive buttons en een werkend HTC logo, onscreen buttons maar zonder dikke zwarte rand als tweede keus. 3GB ram ddr3, USB 3.0, 8+ megapixel camera, als kleine tekst er maar scherp op is, aluminium speakergrills, Micro ipv NanoSIM (net een nieuwe simkaart gehaald.. dacht dat NanoSIM exclusief was voor iPhones), audiojack bovenop met FM radio module en een SD805.. Maargoed, je kan niet alles willen. 8974AB is opzich ook prima, alleen had dit een half jaar geleden al bijna gekunt. De telefoon had van mij ook niet groter gehoeven.
Maar ik ben wel tevreden over het uiterlijk van de telefoon en het MicroSD slot, wifi AC en de specs die in lijn liggen met dat van andere fabrikanten. Op basis van de leaks echter had er zo veel meer gekund.
Maargoed, misschien heb ik gewoon een zeer specifiek eisenpakket voor mij persoonlijk. Ik hoop nog op een verrassing in iedergeval.
Dan heb ik toch liever upgrades op onderdelen die er wel toedoen, zoals audio chip, video chip, scherm en camera.
Voor de rest vind ik de camera (waarschijnlijk) wat jammer en de LED, die geen RGB is. De rest is prima
Zie in dit topic meer animo dan in het S5 en Z2 topic, zegt ook wel wat...
Die animo van een paar tweakers zegt helemaal niets. De gewone consument kiest (zonder de specs te weten) toch wel voor de S5. En ik verwacht dat de verkopen van de nieuwe One opnieuw tegen zullen vallen.CLB schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 19:43:
Zie in dit topic meer animo dan in het S5 en Z2 topic, zegt ook wel wat...
Vooral als alle abri's e.d. weer volhangen met S5 reclame.tweaker2010 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:16:
[...]
Die animo van een paar tweakers zegt helemaal niets. De gewone consument kiest (zonder de specs te weten) toch wel voor de S5. En ik verwacht dat de verkopen van de nieuwe One opnieuw tegen zullen vallen.
Valide vraag lijkt me.Prulleman schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:41:
zelfs mijn ouders hoorde ik er laatst over, die was ik een iPhone 4 aan het aansmeren en vroegen ineens of een Samsung niet goedkoper/beter/net zo goed was....
Dat daargelaten snap ik heel goed dat een Samsung telefoon een populair toestel is. Hogere specs doen het nu eenmaal goed bij de consument. Maar ook bij de Tweaker. Als je een nieuwe telefoon koopt, wil je doorgaans het nieuwste en het beste aangezien je er (voor je gevoel) zo het maximale uit kunt halen.
Ook zijn voor iedereen de eisen/wensen verschillend, bij mij bijvoorbeeld:
- Design (HTC One)
- Goede camera (neig naar Samsung of Sony)
- Fijne software schil (liever geen Samsung)
- Gadgets (waterdicht, vingerafdruk, etc.)
- Nieuwste van het nieuwste (...)
HTC kan, voor mij, terrein winnen op het laatste punt, maar schijnbaar gaat hem dat niet worden. Ben erg benieuwd naar de Galaxy F serie... (En natuurlijk de officiële announcement van de HTC One).
Ik heb ergens een interview met Marc Moons gezien waarin hij verteld dat HTC helemaal niet zit te wachten om de grootste te worden. Ze willen anders zijn, iets wat in de looks en feel naar buiten moet komen.tweaker2010 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:16:
[...]
Die animo van een paar tweakers zegt helemaal niets. De gewone consument kiest (zonder de specs te weten) toch wel voor de S5. En ik verwacht dat de verkopen van de nieuwe One opnieuw tegen zullen vallen.
Je kan heel veel van HTC zeggen, maar ze hebben met de HTC One M7 wel iets uitzonderlijks gepresteerd, het toestel is geroemd om zijn uiterlijk en het zal natuurlijk niet verstandig zijn om de ingezette looks te veranderen.
Ik heb geen idee als de verkopen tegen gaan vallen, ik denk ook niet dat nu al iets zinnigs over is te zeggen.....
Cogitationis poenam nemo patitur
Daarnaast vermoed ik dat het formaat "te groot" zal worden, maar daar kan ik pas over oordelen als ik hem vast heb gehad.
Je vergeet even dat heel veel mensen aan een 2 jaarlijks abonnement vast zitten. Bovendien, het gros van de mensen wat vorig jaar een telefoon heeft gekocht zal dit met een jaar niet weer doen. Feit is dat HTC de One M8 niet in een hoeveelheid kan produceren als Samsung dit bijvoorbeeld met de S5 kan. Laat ze maar lekker mooie telefoons maken in de lekker onderscheidend zijn van de massa.jopie schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:19:
Ik denk helaas dat ze tegen zullen vallen, hoe mooi ie ook is, er zit naar mijn idee niets aan wat iemand doet besluiten om nu een HTC One 2014 te nemen als die vorig jaar geen reden had om een One te nemen.
Daarnaast vermoed ik dat het formaat "te groot" zal worden, maar daar kan ik pas over oordelen als ik hem vast heb gehad.
Natuurlijk wil HTC wel groter worden. Dan kunnen ze namelijk grotere orders plaatsen en scherper onderdelen inkopen bij hun toeleveranciers waardoor de winst(marge) omhoog gaat.Bullet NL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:26:
[...]
Ik heb ergens een interview met Marc Moons gezien waarin hij verteld dat HTC helemaal niet zit te wachten om de grootste te worden. Ze willen anders zijn, iets wat in de looks en feel naar buiten moet komen.
De grootste worden gaat ze niet meer lukken, maar momenteel staan ze niet eens in de top 5 qua marktaandeel, terwijl dat in de tijden van de Desire (ook met onderscheidend design) wel anders was.
[ Voor 13% gewijzigd door tweaker2010 op 14-03-2014 09:56 ]
Let op dat de OnePlus One in Nederland maar beperkte 4G ondersteuning heeft. Band 20 (800 MHz) ontbreekt, welke in gebruik is door Vodafone en KPN.
nieuws: Vodafone begint uitrol 4g in randstad en verhoogt 3g-snelheid - update
"De 800MHz-band biedt een grote dekking, terwijl de 1800MHz-frequenties in dichtbevolkte gebieden hogere doorvoersnelheden mogelijk maken."
Kortom, buiten de grote steden zal je met de OnePlus One slecht 4G bereik hebben...
En wat heeft dat met de HTC (all new One) te maken??barcawinner schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:07:
http://www.gizchina.com/2...eplus-one-flagship-phone/
Let op dat de OnePlus One in Nederland maar beperkte 4G ondersteuning heeft. Band 20 (800 MHz) ontbreekt, welke in gebruik is door Vodafone en KPN.
nieuws: Vodafone begint uitrol 4g in randstad en verhoogt 3g-snelheid - update
"De 800MHz-band biedt een grote dekking, terwijl de 1800MHz-frequenties in dichtbevolkte gebieden hogere doorvoersnelheden mogelijk maken."
Kortom, buiten de grote steden zal je met de OnePlus One slecht 4G bereik hebben...
De OnePlus One is niet van HTC... Dus hoort niet in dit topic.
Die cijfers zijn op elke site en bij elk onderzoek anders:tweaker2010 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:52:
[...]
Natuurlijk wil HTC wel groter worden. Dan kunnen ze namelijk grotere orders plaatsen en scherper onderdelen inkopen bij hun toeleveranciers waardoor de winst(marge) omhoog gaat.
De grootste worden gaat ze niet meer lukken, maar momenteel staan ze niet eens in de top 5 qua marktaandeel, terwijl dat in de tijden van de Desire (ook met onderscheidend design) wel anders was.
http://www.digitimes.com/news/a20140312PD208.html
While Samsung Electronics has dominated the global Android smartphone market with a market share of 65% and LG Electronics, HTC, Sony Mobile Communications and Motorola Mobility have global market shares of 7%, 6%, 5% and 4%, respectively, Lenovo is likely to surpass the other vendors through its acquisition of Motorola Mobility, according to Taiwan-based supply chain makers.
Feit is dat ze een rol in de marge spelen. HTC zou ook weer met WP toestellen moeten komen,
maar goed dat is een andere discussie. De One+ met WP lijkt me wel wat.
Als ik de wereld om me heen mag geloven is met toch teleurgesteld in het uiterlijk en met name de materiaalkeuze van Samsung betreffende de S5, dit is juist iets waar HTC met de opvolger van de One op kan gaan scoren. Of te wel... Samsung = mainstream, HTC One M8 is Premium....
Zie http://www.nu.nl/tech/372...ium-versie-galaxy-s5.html
Of zie ik dat verkeerd?
Wanneer de M8 de meestverkochte smartphone zou worden is het opeens ook een mainstream toestelSEC formed the 'F Project' Team last year to develop a new premium smartphone. Noh Tae-moon, VP, Advanced HW Development Team, Wireless Business Division, who played a leading role in developing the Galaxy S and the Galaxy Note series, was deeply involved in the F Project. Mr. Noh led the K Project of the Galaxy S5 Development Team.
Nee, als je vaak een foto maakt en naderhand de foto's cropt vanwege bijvoorbeeld betere compositie of andere redenen dan is die 4MP wellicht te weinig. Dus voor jouw doeleinden kun je beter een telefoon kiezen met een hoger aantal MP camera. Ik denk zelf dat de doelgroep van de HTC M8 (camera) meer de Facebook/Instagram/Twitter-generatie is. Mensen die snel een mooie foto willen maken van een gebeurtenis om te uploaden op hun Facebook/Instagram/Twitter account. Met die tweede camera kun je dat mooie bokeh-effect krijgen.barrymossel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:07:
Dat is klote zeg. Design vind ik toch wel belangrijk. Maar een fatsoenlijke camera ook. En daar zijn wat betreft de HTC One de meningen mij iets teveel over verdeeld. Wil niet twee jaar doen met een telefoon waarbij ik niet fatsoenlijk kan croppen.
Of zie ik dat verkeerd?
1: Betere camera, hoe rot het ook is de 4up is gewoon te weinig voor goed scherpe fotos.
2:Groter scherm , een 5 inch mag, en daar komt de volgende update.
3: Als we dan toch naar on screen buttons gaan, laat dan die enorme bezel weg ....ik snap wel dat htc enorme
verliezen heeft geleden, en bergen minder geld heeft dan b.v. samsung, maar allee dan zou dit toch wel
een must moeten zijn.
4:een snellere processor ( gewoon omdat het kan ), en evt een grotere accu ( omdat het kan ) ..
Dus van mij mag dat sd slotje weg....dubbele camera weg......maar ik denk dat htc ( mits er geen aanpassingen zijn ten opzichte van dit model, vooral met de bezel , waardoor de telefoon groter word) zich toch wel in de voet aan het schieten is...
En geloof me ik ben al jaren een htc fan , maar denk nu toch na over wachten op de LG G3 of de OPPO 7
Ik weet zeker dat je met dit design en ietsje betere specs erg veel telefoons had verkocht. En dat wil HTC, aangezien het geen goed doel is...
Ach joh voor de gemiddelde consument maken de specs juist een stuk minder uit. Het zijn juist de tweakers die liever een Snapdragon 801 hebben dan een Snapdragon 800, terwijl het voor normaal gebruik volgens mij geen kont uitmaakt.barrymossel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:57:
En daar ben ik het zo ontzettend mee eens. Ik snap dat je je uniek in de markt wilt zetten (dubbele camera, ulta pixel, etc), maar het gaat om verkopen. En het boeit niemand wie de kopers zijn. Hoe meer je verkoopt, hoe beter.
Ik weet zeker dat je met dit design en ietsje betere specs erg veel telefoons had verkocht. En dat wil HTC, aangezien het geen goed doel is...
Ik heb tot voor kort gewerkt in een telecomwinkel en je wilt niet weten hoeveel mensen er binnenkomen voor bijvoorbeeld een S3 mini en je ze dan probeert om te praten naar een Motorola G of wat dan ook. Nee hoor ze hebben al vooronderzoek gedaan en ze willen toch echt een S3 Mini.
Maar dan nog? Design en specs is toch tekenen voor verkopen?
Zoveel is er toch niet mis met de specs?barrymossel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:15:
Haha, je hebt ongetwijfeld gelijk.
Maar dan nog? Design en specs is toch tekenen voor verkopen?
Maar als je een beter (ander) design hebt, en hogere specs, dan lijkt me jouw telefoon (zonder marketing) een meer premium phone dan de ander.
Als HTC met een alu (goed gedesigned) One komt met een Snapdragon 805, 4GB DDR en een 8 MP Ultrapixel, heb je volgens mij niet alleen de tweakers als klant, maar ook de helft van de potentieel Samsung/Sony klanten, en misschien zelfs een deel van de iPhone klanten... Of ben ik nu naïef?
De Z2 krijgt 3GB Ram en een 20MP camera. Denk jij dat die beter gaat verkopen dan een S5?barrymossel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:21:
Mis niet hoor. Behalve dan die camera (al heb ik geen ervaring met die ultrapixel).
Maar als je een beter (ander) design hebt, en hogere specs, dan lijkt me jouw telefoon (zonder marketing) een meer premium phone dan de ander.
Als HTC met een alu (goed gedesigned) One komt met een Snapdragon 805, 4GB DDR en een 8 MP Ultrapixel, heb je volgens mij niet alleen de tweakers als klant, maar ook de helft van de potentieel Samsung/Sony klanten, en misschien zelfs een deel van de iPhone klanten... Of ben ik nu naïef?
Wat heeft iedereen het toch steeds over de SD805. De S5 heeft hem niet, de Z2 heeft hem niet en dan moet de relatief kleine HTC het wel voor elkaar zien te krijgen? Het lijkt mij toch duidelijk dat de 805 pas vanaf Q3 echt gebruikt zal worden.
En inderdaad is het een combi met marketing. Maar dan nog. Stel je telefoon een maand of vier uit en bied wat beters. Beiden heeft HTC nu niet gedaan. Dus hebben ze alleen hun design. En daarmee gaan ze het inderdaad niet winnen. Dat zagen we vorig jaar al.
[ Voor 2% gewijzigd door barrymossel op 14-03-2014 23:15 . Reden: foutje ]
Wat is er uitgesteld dan?barrymossel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:57:
Met het design van de HTC One zou de Sony kans maken ja. Dat weet ik zeker. Het is een combi.
En inderdaad is het een combi met marketing. Maar dan nog. Stel je telefoon of niet uit, of een maand of vier uit en bied wat beters. Beiden heeft HTC nu niet gedaan. Dus hebben ze alleen hun design. En daarmee gaan ze het inderdaad niet winnen. Dat zagen we vorig jaar al.
Foutje.barrymossel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:57:
Met het design van de HTC One zou de Sony kans maken ja. Dat weet ik zeker. Het is een combi.
En inderdaad is het een combi met marketing. Maar dan nog. Stel je telefoon een maand of vier uit en bied wat beters. Beiden heeft HTC nu niet gedaan. Dus hebben ze alleen hun design. En daarmee gaan ze het inderdaad niet winnen. Dat zagen we vorig jaar al.
Maar wat ik bedoel is dat ze zouden moeten uitstellen juist. Dan kunnen ze juist dat beetje meer bieden.
Als ze meer willen verkopen...
Het is afwachten, maar ik verwacht dat de S5 toch weer vele malen beter zal verkopen en dat zal echt niet zijn vanwege de specs, want die zijn niet veel beter.
Vingerafdruk, meer megapixels, meer ram.
Die dubbele camera stelt niks voor...
S5 krijgt overigens maar 2gb ram
[ Voor 29% gewijzigd door BPP op 14-03-2014 23:32 ]
Mooier dan de S5barrymossel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:33:
Nee, die is lelijk, haha.
Geen idee nog waartoe die camera in staat is. Zou zo maar eens juist een selling point kunnen worden!barrymossel schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:30:
Ja, die zijn wel beter. Voor de leek.
Vingerafdruk, meer megapixels, meer ram.
Die dubbele camera stelt niks voor...
[ Voor 44% gewijzigd door shameblaster op 15-03-2014 15:38 ]
Cons:::BB4E
http://www.htc.com/nl/why-htc/zoe/
Edit: lees net op XDA dat de leak software al geport is naar de M7 en opstart, nog niet alles werkt:
http://forum.xda-develope...p=51109642&postcount=6641

Filmpje erbij:
[YouTube: http://youtu.be/rRCB4HIg9MI]
verwijdert!
Mirror:
[YouTube: http://youtu.be/HEfwE8W2_J0]
[ Voor 113% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-03-2014 20:33 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Op internet kwam ik oude ervaringen tegen waaruit bleek dat het enkel in een lage resolutie mogelijk was.Golf2vr6 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:15:
De One (m7) kan het ook, alleen geen idee in welke resolutie. Volgens mij gewoon 1920x1080 Full HD.
http://www.htc.com/nl/why-htc/zoe/
Geen idee of dit evt met firmware upgrades is opgelost, ik wacht af of het met de m8 evt wel kan.
Cons:::BB4E
Zowiezo begrijp ik die verschillende locaties niet zo goed, HTC kan beter de pers op 1 plaats uitnodigen.
Normaal gesproken is de redactie aanwezig in Londen, dat was vorig jaar met de M7 wel het geval.tweaker2010 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:58:
Ik ben benieuwd waar Tweakers is bij de release. Tegelijk in Londen en New York lijkt me nogal lastig.
Zowiezo begrijp ik die verschillende locaties niet zo goed, HTC kan beter de pers op 1 plaats uitnodigen.
Waarom HTC het op deze manier doet? Kosten? Ik denk dat een "eigen" event voor Europa in Londen goedkoper is dan iedereen overvliegen naar de USA....

Alleen waar doelen ze op? BlinkFeed of is het een hint naar waterproof M8....
https://gfxbench.com/result.jsp
http://www.gfxbench.com/d...C+2014%29&benchmark=gfx30

Leuk,meegedaan.Golf2vr6 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:20:
Je oude mobiel ruilen tegen de nieuwste HTC?
http://www.htc-mobilebreakup.nl
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Welke andere nieuwste HTC komt er nog meer dan?Gugger schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:35:
Alleen is dat de nieuwe One? Dat blijkt nergens uit...
Van de site:Gugger schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:35:
Alleen is dat de nieuwe One? Dat blijkt nergens uit...
Binnenkort kom ik naar Nederland en dan zal je meer van mij te zien krijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door DarkFly op 17-03-2014 20:58 ]
Desire 310, 610 & 816Golf2vr6 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:56:
Welke andere nieuwste HTC komt er nog meer dan?
mmm ja, die "komen" ook nog. Door de introductie van een paar weken geleden, dacht ik dat ze al waren...

Maar toch,
De M8 krijgt de altijd luisteren functie dacht ik, die kan dus goed luisteren....Ik ben superhandig, sociaal en kan goed luisteren.
Mocht het niet de telefoon zijn die je graag zou willen, dan kunnen ze je toch niet verplichten om hem om te ruilen?!
[ Voor 37% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-03-2014 21:17 ]
Gelet ook op de einddatum van de actie en de datum van de introductie van de nieuwe One ga ik er wel vanuit dat het om de One gaat die je kan winnen. Mocht je winnen, dan kan je uiteraard altijd van je prijs afzien.Golf2vr6 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:07:
[...]
mmm ja, die "komen" ook nog. Door de introductie van een paar weken geleden, dacht ik dat ze al waren...
Maar toch,
[...]
Mocht het niet de telefoon zijn die je graag zou willen, dan kunnen ze je toch niet verplichten om hem om te ruilen?!
En ik maar denken dat de nieuwe One een 5 inch scherm zou krijgen. Of is het 4,99 ipv 4,9 inch?Display: 1920 x 1080, 4,9 inch
Xiaomi 13T Pro
Dat is in principe ook hetzelfde. Kijk bij de link even naar de S5 en Z2, beide ook 800 ipv 801.Btje schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 06:16:
Staat ook snapdragon 800 ipv 801
Nog een paar foto's (van een dummy volgens de file name):

[ Voor 44% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-03-2014 07:49 ]
Ja, had het er al bijgezet voordat er verwarring ontstaat.CLB schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:59:
Dummy, zie je aan de ledjes (imho)
[ Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-03-2014 09:10 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Als dat het is... Aan zoiets wen je binnen een dag.netblade schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:02:
1 puntje van kritiek, waarom de headphoneplug aan de onderkant, verschrikkelijk!
De SD kaart alleen al is voor mij een reden om hem te upgraden. Cloud storage werkt toch niet voor mij als ik van tevoren had gedacht, en door al die Zoe's heb ik al een paar keer mijn One leeg moeten halen (iets wat ik nooit heb hoeven te doen bij m'n S2 met 32gig kaartje).netblade schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:02:
Persoonlijk vind ik hem mooi maar ik zie het niet als een volwaardige upgrade voor mijn One, die ik na een jaar nog steeds niet geroot heb (wat ik voorheen vaak deed om wat meer batterij en snelheid uit een toestel te halen). 1 puntje van kritiek, waarom de headphoneplug aan de onderkant, verschrikkelijk!
Alleen een beetje jammer dat ik nog een jaar met m'n abbo moet

Nieuwe kopen en je oude verkopen. Kun je vaak nog aardig wat voor vangen.Freshnezz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:53:
Alleen een beetje jammer dat ik nog een jaar met m'n abbo moet
All new HTC One available from Carphone Warehouse from 25th March announcement day
London, 18.03.14: In a retail first, Carphone Warehouse has revealed that the new HTC One (M8) handset will be available from selected stores from around 4pm on Tuesday 25th March – just minutes after it is officially announced.
The new HTC flagship device will be officially unveiled by the manufacturer at special events in London and New York earlier that afternoon. Shortly after, the new HTC One (M8) handsets will be transported directly from the venue of the launch announcement to six Carphone Warehouse stores in London. Westfield Stratford, Westfield White City, Oxford Circus, Centrepoint and Tottenham Court Road stores will all be hosting special events celebrating the HTC launch with entertainment and giveaways as well as the first chance for customers to get their hands on the new device. Carphone Warehouse at Selfridges will also be stocking the handset from the same time.
Full information including videos of the new handset will be shared on www.carphonewarehouse.com and customers will be able to order the HTC One (M8) over the phone from the same afternoon, before it is available from all 770 Carphone Warehouse stores and to order online shortly afterwards.
A Carphone Warehouse spokesperson comments, “The HTC One is an award winning handset that set the bar for design during 2013 and made many sit up and take notice – the new HTC One M8 is likely to continue that trend and will cement HTC’s future as a heavy-hitting smartphone manufacturer. We know how keen customers are to get hold of the latest tech as soon as possible and that is why we are so excited to be able to offer the new HTC One so quickly after it is unveiled.”
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
http://www.carphonewarehouse.com/help-support/advice-and-news/news/launchpad-rumours/htc-rumours
[ Voor 84% gewijzigd door tweaker2010 op 18-03-2014 15:57 ]
Er staat toch dat info later bekend wordt gemaakt.tweaker2010 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:53:
Die site is een beetje vaag. Als ik op 'HTC One' zoek zie ik het volgende:
[...]
Wanneer ik dan op 'More info' klik wordt ik doorgestuurd naar:
http://www.carphonewareho...C_ONE?intcmp=HP_LATE2_ONE
En zie ik de specs + foto van de huidige One. En de leverdatum is nu al verplaatst naar 28 maart.
[...]
Edit: ik zie dat je je post al gewijzigd hebt....

Screenshots zijn van de sense 6 port op een M7
[ Voor 35% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-03-2014 16:08 ]
http://www.androidbeat.co...-on-hardware-and-pricing/
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Nog meer o.a. vergelijk met S4 is hier te vinden:
http://www.nowhereelse.fr...uveau-htc-one-2014-95007/
[ Voor 29% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-03-2014 19:38 ]
Ik ben echt zwaar teleurgesteld in dit design. Totaal geen innovatie.
Sterker nog, dit is achteruitgang, op de One zaten de knoppen onder het scherm, nu nemen de knoppen ruimte in op het scherm maar is de ruimte onder het scherm niet kleiner geworden!
Over de zwarte balk valt te gissen, vingerprint, nodig voor de ruimte.
Had voor mij ook weggemogen. Neemt voor mij niet weg, dat ik het een mooie device vind.
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Fingerprint? Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk maar dromen mag natuurlijk.CLB schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:02:
Knoppen nemen alleen ruimte in als ze nodig zijn
Over de zwarte balk valt te gissen, vingerprint, nodig voor de ruimte.
Had voor mij ook weggemogen. Neemt voor mij niet weg, dat ik het een mooie device vind.
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Die zwarte balk zit er alleen voor het HTC logo verder heeft het geen enkel praktisch nut.
De behuizing vind ik er erg goedkoop glimmend uitzien, net als bij de One mini is het plastic
met een soort alukleurige ingelegde stukjes bij de speakers. Helemaal geen unibody dus.
Meh.. Bedankt ik had niet goed gekeken.Btje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:49:
Vergelijk is met een S4

De meeste foto's zijn van de dummy's. In de eerste video leak vond ik hem niet zo glimmend. Ik hou meer van mat, al heb ik liever glimmend metaal dan glimmend plastic.Ik wacht de 25e wel af voordat ik conclusies trek.tweaker2010 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:29:
[...].
De behuizing vind ik er erg goedkoop glimmend uitzien, net als bij de One mini is het plastic
met een soort alukleurige ingelegde stukjes bij de speakers. Helemaal geen unibody dus.
Hier nog een screenshot van de camera opties in de Sense 6 port op de M7:

In de de Sense6 port zit ook een fm-radio:

[ Voor 34% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-03-2014 20:45 ]
Prijzen, levertijden, winkels en dergelijke non-technische zaken graag in ~~~[HTC One M8] Levertijden & Prijzen, en niet hier.
Accessoires voor de HTC One M8 worden besproken in Accessoires voor de HTC One (M8).
De discussies betreffende de HTC Ultrapixelcamera van de HTC One M8 voeren we in ~~~[HTC One M8] Camera Ervaringen en Discussie