🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Wil je de actie link delen met ons?Datafeest schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:45:
De Trouw heeft een gelijke actie, die krant is IMHO echt wel stukken beter dan AD
ondertussen is dat ook aangepastSeatRider schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:54:
Leuke aanbieding, jammer van die knijter van een taalfout in de bevestigingsmail:
"Bedankt voor u aanvraag." ...
Bedankt! voor 1 euro wil ik dat wel eventjes proberen!
[ Voor 70% gewijzigd door kanem0chi op 24-01-2014 17:39 ]
Best wel lekker zo gratis nieuws
Edit: Zo. Mn opa blij gemaakt.
[ Voor 10% gewijzigd door Lightmanone1984 op 24-01-2014 20:00 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
[ Voor 3% gewijzigd door Untouchablezz20 op 25-01-2014 16:09 ]
Ik vermoed dat de bezorging toch een dezer dagen gaat starten en anders bel ik maandag zelf even
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ergens na 12 dagen na aanmelding begint de bezorging.Sc0rPi0N schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:06:
Ik heb ook nog niets ontvangen en was al op zoek naar een AD topic hiervoor.
Ik vermoed dat de bezorging toch een dezer dagen gaat starten en anders bel ik maandag zelf even
Wel lekker vaag va AD
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
https://site-id.nettrack.nl/campaign/trouw/cid3897/
De Trouw is echt wel een goede krant vind ik
🌞🍃
Op zich een goede aanbieding maar had liever de Volkskrant/NRC gezien dan de Trouw. Je zou deze actie ook verwachten bij de Volkskrant/NRC gezien het dezelfde groep betreft (De Persgroep NL)Datafeest schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:21:
De Trouw vier weken voor €0,95.
https://site-id.nettrack.nl/campaign/trouw/cid3897/
De Trouw is echt wel een goede krant vind ik
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Oh iemand vroeg er naar, vandaarSc0rPi0N schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:44:
Leuk die trouw actie maar die moet in het algemene topic vermeld worden lijkt me. Laten het hier alleen bij AD houden.
🌞🍃
Iemand anders eerder al aangevraagd of later en al wel of geen reactie?
Ik heb wel gelijk een bevestigingsmail gehad.
Pizza!
Hier ook nog helemaal niks gehoord. Alleen direct een bevestigingsmail gehad.Thaimaster schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:19:
Op 15-01 de 4 weken voor 95 cent aanvraag gedaan maar nog geen enkele reactie gekregen.
Iemand anders eerder al aangevraagd of later en al wel of geen reactie?
Ik heb wel gelijk een bevestigingsmail gehad.
Jup, ik inmiddels ook.RoD schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:49:
Ik kreeg net een mailtje voor toegang tot de digitale krant, met de melding dat ze de aanmelding voor het abonnement aan het verwerken waren. Het zal nu dus wel snel gebeuren
Zal wel om deze actie gaan:Untouchablezz20 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:09:
[...]
Wil je de actie link delen met ons?
http://actie.trouw.nl/4wekendigitaal/
Is echter alleen digitaal, maar toch leuk!
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Van welke actie heb je gebruik gemaakt? Gratis variant of 0,95 euro?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:54:
Nou ik heb nog niets ontvangen ook geen loginggegevens van de digitale versie oid.
Hier ook niets, 0.95 cent actie.Sc0rPi0N schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:54:
Nou ik heb nog niets ontvangen ook geen loginggegevens van de digitale versie oid.
Elect a clown, expect a circus.
Net ook maar even Trouw aangevraagd, kost een frikandel.
De 0,95 actie.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:12:
[...]
Van welke actie heb je gebruik gemaakt? Gratis variant of 0,95 euro?
21 januari @0:10 bevestigingsmail gehad en daarna niets meer.
[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 29-01-2014 00:27 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Van de actie die 0,95 euro kost, of de gratis voor vliegweken actie?Medione1210 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:25:
Net mail gehad met inlogcode...geduld jongens...
Ik twijfel om de gratis actie te doen want die lijkt wel te werken als ik de laatste pagina's doorlees. We wachten nog een paar dagen af..
Het duurt allemaal gewoon erg lang. Waarschijnlijk hebben ze veel aanmeldingen gekregen en wordt dat beetje bij beetje verwerkt. Ik heb van de 0,95 euro-actief ook pas net een bevestiging gekregen met inloggegevens, dus ik denk dat het allemaal wel werkt (net als de vorige keren dat het AD een actie had), maar dat iedereen gewoon net even wat meer geduld moet hebbenRazr schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:55:
[...]
Van de actie die 0,95 euro kost, of de gratis voor vliegweken actie?
Ik twijfel om de gratis actie te doen want die lijkt wel te werken als ik de laatste pagina's doorlees. We wachten nog een paar dagen af..
Van de gratis actieRazr schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:55:
[...]
Van de actie die 0,95 euro kost, of de gratis voor vliegweken actie?
Digitaal werkt het nu, alleen nog een papieren krant gehad.
Pizza!
15 januari aangevraagd
27 januari mail met AD account voor digitale krant
30 januari de eerste papieren krant in de bus
Goed gegaan dus, bedankt voor de tip!
Ach we wachten weer rustig af.
Het zou dan bij mij uitkomen (aanvraag 21 januari ) op 2 februari - AD account gegevens en 5 februari start bezorging.vegury schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:34:
Ik had de 95 cent actie besteld:
15 januari aangevraagd
[ Voor 56% gewijzigd door Frostbite op 30-01-2014 09:59 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Hoe dichter bij de olympische spelen hoe beter, dan heb je er de hele 2 weken plezier vanSc0rPi0N schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:57:
Nope... hier nog steeds niets. (geen ad account mail gehad zoals ik hierboven lees)
Ach we wachten weer rustig af.
[...]
Het zou dan bij mij uitkomen (aanvraag 21 januari ) op 2 februari - AD account gegevens en 5 februari start bezorging.
0.95 cent actie.
Besteld op 15-01
Pizza!
U ontvangt binnen ca. 12 werkdagen de eerste krant van uw 4 weken gratis het AD. Na deze 4 weken stopt het abonnement automatisch.
dat is mooi meegenomen!
iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com
Yep, hier vandaag ook het AD binnen gekregen (19-1 aangevraagd)Thaimaster schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:12:
Vandaag ook de eerste papieren krant ontvangen.
0.95 cent actie.
Besteld op 15-01
Mijn dank is groothifigamefreak schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:09:
actie.volkskrant.nl/4wekendigitaal/ werkt ook voor de mensen die de Volkskrant prefereren, heb net ingevuld en ik wacht het geduldig af.
0.95 cent actie
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Ook de 15de besteld maar nog helemaal niks gehoordvegury schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:34:
Ik had de 95 cent actie besteld:
15 januari aangevraagd
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Android fanboy
Zaterdag heeft mijn vrindin speciaal geen zaterdagse krant gekocht omdat we een proef abonement hadden maar helaas geen AD op zaterdag hier.
Ik weet niet of er vanochtend één bezorgd is.
Vorige krant (NHD) juist opgezegd omdat deze bijna dagelijks te laat (en soms) niet bezorgd werd, dit beloofd dus weinig goeds.
Tijd:
21-1 €0.95 versie besteld, dezelfde dag geanuleerd na lezen optie voor gratis versie.
21-1 ingeschreven voor gratis versie
28-1 mail met toeganscodes voor online versie en aankondiging (Rond de ingangsdatum van dit abonnement ontvangt u van ons een welkomstbrief en een informatiebrochure)
30-1 eerste krant in de brievenbus maar geen brief of informatiebrochure.
edit: krant vandaag (ma) wel weer in de bus
edit: van de betaalde versie €0.95 had ik vrijwel direct een mail met daarin een annuleren link.
[ Voor 10% gewijzigd door W.Wonderland op 03-02-2014 21:09 ]
Sindsdien niks meer gehoord, geen krant en geen afschrijving.
alhier hetzelfde.robert-630 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:40:
15 januari voor 99ct bevestiging ontvangen.
Sindsdien niks meer gehoord, geen krant en geen afschrijving.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb de krant al een tijdje binnen en met de ontvangst van de krant, zijn, helaas, maar ook te verwachten, ook de spam calls begonnen. Tot nu toe iedere keer netjes geweest en de persoon aan de andere kant ook.
Vandaar dat ik ook verzocht dit topic te heropenen.
Er is ook geen bedrag afgeschreven van mijn rekening maar bij het annuleren stond wel dat mijn aanvraag in behandeling was genomen. Maar goed mochten nu meer mensen niets meer hebben gehoord dan kunnen we de volgende keer een 'waarschuwing' plaatsen bij dit soort acties denk ik.
Wel raar dat je dan gebeld zou worden want dat was alleen het geval bij de "4-Weken Gratis AD actie" het geval. Bij de actie '4- weken voor €0,95' stond dat niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 20-02-2014 15:20 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Edit: 21feb lagen beiden kranten op de mat.
[ Voor 10% gewijzigd door Medione1210 op 21-02-2014 10:53 ]
[ Voor 13% gewijzigd door robert-630 op 20-02-2014 19:11 ]
Waar heb je precies heen gemaild?cangri schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:37:
ik moet zeggen na wat gemail heb ik gewoon keurig het ad mogen ontvangen voor 0.00 euro en 4 weken:)
ad.nl en dan als het goed is naar service en daar ergens contact kan je daar je verhaal invullen en je verhaal uitleggen. en dan als je geluk hebt krijg je antwoord.
Abonnement op het AD genomen, 4 weken voor € 9,95.
Tijd niets gehoord en toen kwam de gratis versie hier voorbij.
Ook afgesloten en toen twee weken helemaal niets.
Plots werd er € 9,95 afgeschreven en twee dagen later lag de krant in de bus.
Weer twee dagen later lagen er twee kranten in de bus en dat duurt nu al bijna twee weken.
Nou ja, laat het maar zo en maak nu elke morgen mijn buurvrouw blij met en gratis krantje.
Wel grappig: Alle kranten worden door 1 persoon bezorgd. Dus al een keer 2x Trouw gekregen, maar ook een keer een Telegraaf ipv VK.
Elect a clown, expect a circus.
Hier ook eindelijk bevestiging, overmorgen gaat het incangri schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 18:37:
ik moet zeggen na wat gemail heb ik gewoon keurig het ad mogen ontvangen voor 0.00 euro en 4 weken:)
Voor wie nog op zoek is naar een andere actie, 2 weken gratis: http://www.admaaktsterk.nl/
Mijn schoonouders hebben helemaal niets gehad. Wel de bevestiging, maar nooit een incasso/krant, erg vreemd...
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ik werd daarnaast gebelt door Trouw of ik wellicht wilde profiteren van een 95/99 cent actie. Ik heb de dame aan de lijn vertelt dat ik tot eind maart voorzien was. Maar het abbo van 99 cent kon ook begin april ingaan. Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen
Samenvattend: 1 maand AD, 1 maand Trouw, gevolgd door nog een maand Trouw voor 2,85€.
Ondanks dat ik zelf wat "hoger opgeleid" ben, vond ik het AD op de vroege ochtend erg lekker weglezen, in Trouw zitten namelijk redelijk veel diepgaande artikelen, waar ik gewoonweg geen tijd/zin heb. Ik lees nu uiteindelijk ruim 2/3 van de krant niet... Wellicht is het niet aan me besteed...
Staat die ook ergens online?[b]Neodymium schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:06:[/b. Maar het abbo van 99 cent kon ook begin april ingaan. Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen
Bij mij het tegenover gestelde. Ik ergerde me alle kleuren aan het vele roddel en hype-nieuws in het AD, terwijl Trouw/VK juist de diepgang heeft op de wereld.Ondanks dat ik zelf wat "hoger opgeleid" ben, vond ik het AD op de vroege ochtend erg lekker weglezen, in Trouw zitten namelijk redelijk veel diepgaande artikelen, waar ik gewoonweg geen tijd/zin heb. Ik lees nu uiteindelijk ruim 2/3 van de krant niet... Wellicht is het niet aan me besteed...
Dit is de 95 cent acite, hier heb ik al aan mee gedaan. Ik wil nog best weer 4 weken voor 99 cent, maar dat kan dus alleen telefonisch?
Voorwaarden:
-Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt.
-Na de actieperiode stopt dit abonnement automatisch
-Dit aanbod is van toepassing indien u de laatste 6 maanden geen abonnement op het het AD heeft gehad.
-De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
-AD behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beeindigen.
-Door deelname aan deze actie verklaart u zich akkoord met deze actievoorwaarden.
-De algemene voorwaarden van het AD zijn van toepassing op deze actie ad.nl/service
-Korting wordt berekend ten opzichte van de losse verkoopprijs
-De digitale krant is iedere morgen vanaf uiterlijk 06:00 uur beschikbaar
-De winnaar ontvangt na afloop van de actie bericht
-Ik ontvang 2 weken GRATIS het AD en het AD mag mij telefonisch benaderen met interessante aanbiedingen.
Dat laatste is dus een kwestie van een verkeerd tel.nummer opgeven
[ Voor 6% gewijzigd door Mip op 05-06-2014 06:58 ]
Dan gebruik ik toch liever deze link ipv jouw (affiliate) link:Mip schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 06:27:
2 Weken lang gratis het AD tijdens het WK
Voorwaarden:
-Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt.
-Na de actieperiode stopt dit abonnement automatisch
-Dit aanbod is van toepassing indien u de laatste 6 maanden geen abonnement op het het AD heeft gehad.
-De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
-AD behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beeindigen.
-Door deelname aan deze actie verklaart u zich akkoord met deze actievoorwaarden.
-De algemene voorwaarden van het AD zijn van toepassing op deze actie ad.nl/service
-Korting wordt berekend ten opzichte van de losse verkoopprijs
-De digitale krant is iedere morgen vanaf uiterlijk 06:00 uur beschikbaar
-De winnaar ontvangt na afloop van de actie bericht
-Ik ontvang 2 weken GRATIS het AD en het AD mag mij telefonisch benaderen met interessante aanbiedingen.
Dat laatste is dus een kwestie van een verkeerd tel.nummer opgeven
http://www.admaaktsterk.nl/2wekengratis
Je hebt het bericht gelezen?html schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:17:
Met die link van '2 weken gratis', gaan ze je dan ook telefonisch met aanbiedingen benaderen?
Net weer gebruik van gemaakt! Lekker om een deel van de WK mee te pakken.Vonkie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 06:48:
[...]
Dan gebruik ik toch liever deze link ipv jouw (affiliate) link:
http://www.admaaktsterk.nl/2wekengratis
Ik ben 1x benaderd na de proefperiode (AD) en netjes bedankt. Hierna aangegeven dat ze me niet meer hoeven te bellen, riedeltje bel me niet register (waar ik al in sta). Hierna niet meer gebeld.html schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:17:
Met die link van '2 weken gratis', gaan ze je dan ook telefonisch met aanbiedingen benaderen?
Zojuist 2 weken volkskrant aangevraagd, maar LET OP!!!
Nadat ik het formulier had ingevuld kreeg ik een bevestigingsscherm met hierop een aanbieding voor een abonnement met fiets. Zonder erbij na te denken hierop geklikt, ik wilde wel eens weten wat dit precies inhield. Hierna kreeg ik twee mails: 1 mail met afbestelling 0,95 abonnement, 1 mail met bevestiging 1 jaar abonnement met fiets.
Meteen even klantenservice gebeld, maar dit stond nog niet in hun systeem (externe partij), ze hebben notitie gemaakt en ingesteld dat ik per 11-6 een 0,95 abonnement krijg van 2 weken.
(Later zag ik in de mail dat daar ook een annuleringslink stond, maar ik houd het even in de gaten)
Extra gratis tip
Ik hoorde op de achtergrond iemand praten over het 0,95 abonnement op het AD (zitten allemaal bij elkaar, zelfde uitgever etc). Maar naar het schijnt kun je dus ook een 0,95 abonnement via de telefoon aanvragen. Bij mij hebben ze alleen gevraagd om postcode, huisnummer en rekeningnummer, niet om naam en telefoonnummer. Wellicht dat ze dit dan niet noteren. Tevens kon in een ingangsdatum als voorkeur meegeven.
[ Voor 16% gewijzigd door Ypho op 05-06-2014 12:20 ]
Geen "ik ook" of "ik niet" posts, zorg voor een inhoudelijke discussie.