Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 20:39
Ik heb nog steeds niks ontvangen, binnenkort maar een mailtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05 19:49

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zit nu in de 4e week volgens mij, maar nu ik er zo over nadenk heb ik volgens mij de afschrijving van 95 cent nooit voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:45

vhal

ಠ_ಠ

De krant nooit gehad 2 maanden na dato voor de 95 cent actie. M.a.w., ze zoeken het maar uit bij het AD...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:25

Ypho

Allround Nerd

Wij hebben abbo precies tijdens de winterspelen gehad (en iets ervoor/erna). Prima geregeld!

Mijn schoonouders hebben helemaal niets gehad. Wel de bevestiging, maar nooit een incasso/krant, erg vreemd...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:29
Vandaag ook weer de eerste krant gekregen van het 2 weken gratis abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Zoals ik eerder de start van mijn AD proefmaand had gemeld, vind ik het erg netjes om te laten weten dat ik met veel plezier de 4 weken tijdens de Olympische spelen heb doorgebladerd. Daarna aansluitend de trouw aangevraagd en deze valt nu al 2 weken in de bus.

Ik werd daarnaast gebelt door Trouw of ik wellicht wilde profiteren van een 95/99 cent actie. Ik heb de dame aan de lijn vertelt dat ik tot eind maart voorzien was. Maar het abbo van 99 cent kon ook begin april ingaan. Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen :)

Samenvattend: 1 maand AD, 1 maand Trouw, gevolgd door nog een maand Trouw voor 2,85€.

Ondanks dat ik zelf wat "hoger opgeleid" ben, vond ik het AD op de vroege ochtend erg lekker weglezen, in Trouw zitten namelijk redelijk veel diepgaande artikelen, waar ik gewoonweg geen tijd/zin heb. Ik lees nu uiteindelijk ruim 2/3 van de krant niet... Wellicht is het niet aan me besteed...

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:17
[b]Neodymium schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:06:[/b. Maar het abbo van 99 cent kon ook begin april ingaan. Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen :)
Staat die ook ergens online?
Ondanks dat ik zelf wat "hoger opgeleid" ben, vond ik het AD op de vroege ochtend erg lekker weglezen, in Trouw zitten namelijk redelijk veel diepgaande artikelen, waar ik gewoonweg geen tijd/zin heb. Ik lees nu uiteindelijk ruim 2/3 van de krant niet... Wellicht is het niet aan me besteed...
Bij mij het tegenover gestelde. Ik ergerde me alle kleuren aan het vele roddel en hype-nieuws in het AD, terwijl Trouw/VK juist de diepgang heeft op de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:17
Dit is de 95 cent acite, hier heb ik al aan mee gedaan. Ik wil nog best weer 4 weken voor 99 cent, maar dat kan dus alleen telefonisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Geen idee of die mevrouw aan de lijn nu 95 of 99 cent zei. Ik werd gebelt op een telnummer die ik jaren geleden gebruikte, dus ik ga er vanuit dat het gewoon een soort van callcenter was en ik ooit vroeger dat telnummer als contact nummer aan trouw heb doorgegeven.

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-05 21:58

Mip

2 Weken lang gratis het AD tijdens het WK :)

Voorwaarden:
-Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt.
-Na de actieperiode stopt dit abonnement automatisch
-Dit aanbod is van toepassing indien u de laatste 6 maanden geen abonnement op het het AD heeft gehad.
-De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
-AD behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beeindigen.
-Door deelname aan deze actie verklaart u zich akkoord met deze actievoorwaarden.
-De algemene voorwaarden van het AD zijn van toepassing op deze actie ad.nl/service
-Korting wordt berekend ten opzichte van de losse verkoopprijs
-De digitale krant is iedere morgen vanaf uiterlijk 06:00 uur beschikbaar
-De winnaar ontvangt na afloop van de actie bericht
-Ik ontvang 2 weken GRATIS het AD en het AD mag mij telefonisch benaderen met interessante aanbiedingen.

Dat laatste is dus een kwestie van een verkeerd tel.nummer opgeven :+

[ Voor 6% gewijzigd door Mip op 05-06-2014 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Mip schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 06:27:
2 Weken lang gratis het AD tijdens het WK :)

Voorwaarden:
-Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt.
-Na de actieperiode stopt dit abonnement automatisch
-Dit aanbod is van toepassing indien u de laatste 6 maanden geen abonnement op het het AD heeft gehad.
-De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
-AD behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beeindigen.
-Door deelname aan deze actie verklaart u zich akkoord met deze actievoorwaarden.
-De algemene voorwaarden van het AD zijn van toepassing op deze actie ad.nl/service
-Korting wordt berekend ten opzichte van de losse verkoopprijs
-De digitale krant is iedere morgen vanaf uiterlijk 06:00 uur beschikbaar
-De winnaar ontvangt na afloop van de actie bericht
-Ik ontvang 2 weken GRATIS het AD en het AD mag mij telefonisch benaderen met interessante aanbiedingen.

Dat laatste is dus een kwestie van een verkeerd tel.nummer opgeven :+
Dan gebruik ik toch liever deze link ipv jouw (affiliate) link:
http://www.admaaktsterk.nl/2wekengratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-05 21:58

Mip

Fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-05 22:08
Anders zou je altijd nog deze link kunnen gebruiken: http://www.admaaktsterk.nl/4wekengratis/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 19:58
Thanks, heb 'm weer geprobeerd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:45

html

</html>

Met die link van '2 weken gratis', gaan ze je dan ook telefonisch met aanbiedingen benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 14:36
html schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:17:
Met die link van '2 weken gratis', gaan ze je dan ook telefonisch met aanbiedingen benaderen?
Je hebt het bericht gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Vonkie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 06:48:
[...]

Dan gebruik ik toch liever deze link ipv jouw (affiliate) link:
http://www.admaaktsterk.nl/2wekengratis
Net weer gebruik van gemaakt! Lekker om een deel van de WK mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:25

Ypho

Allround Nerd

html schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:17:
Ik ben 1x benaderd na de proefperiode (AD) en netjes bedankt. Hierna aangegeven dat ze me niet meer hoeven te bellen, riedeltje bel me niet register (waar ik al in sta). Hierna niet meer gebeld.

Zojuist 2 weken volkskrant aangevraagd, maar LET OP!!!
Nadat ik het formulier had ingevuld kreeg ik een bevestigingsscherm met hierop een aanbieding voor een abonnement met fiets. Zonder erbij na te denken hierop geklikt, ik wilde wel eens weten wat dit precies inhield. Hierna kreeg ik twee mails: 1 mail met afbestelling 0,95 abonnement, 1 mail met bevestiging 1 jaar abonnement met fiets.

Meteen even klantenservice gebeld, maar dit stond nog niet in hun systeem (externe partij), ze hebben notitie gemaakt en ingesteld dat ik per 11-6 een 0,95 abonnement krijg van 2 weken.

(Later zag ik in de mail dat daar ook een annuleringslink stond, maar ik houd het even in de gaten)

Extra gratis tip
Ik hoorde op de achtergrond iemand praten over het 0,95 abonnement op het AD (zitten allemaal bij elkaar, zelfde uitgever etc). Maar naar het schijnt kun je dus ook een 0,95 abonnement via de telefoon aanvragen. Bij mij hebben ze alleen gevraagd om postcode, huisnummer en rekeningnummer, niet om naam en telefoonnummer. Wellicht dat ze dit dan niet noteren. Tevens kon in een ingangsdatum als voorkeur meegeven.

[ Voor 16% gewijzigd door Ypho op 05-06-2014 12:20 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Geen "ik ook" of "ik niet" posts, zorg voor een inhoudelijke discussie.