Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe router gekocht,
D-Link DIR 868L
Firmware update gedaan,
Maar het probleem is,Dat als ik op mijn philips smart tv een film kijk van mijn computer,
er na een bepaalde tijd de film stopt en dan kom ik bij mijn computer,dan zie ik dat mijn lan verbinding verbroken is,wie kan mij helpen met dit probleem heb al van alles getest,niets helpt,
Vanmorgen de router gereset,hierna was de speelduur van de film wel wat langer geworden,
maar toch weer gestopt,en weer mijn Lan verbinding van de computer verbroken,
TV en Computer zijn beide bedraad aangesloten,
Glasvezel-Lijbrandt-Router-TV
-Computer

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:22
D-link dir 868L
Lijkt erop alsof je deze problemen al had.
Begin eens met een nieuwe kabel te testen.
Kabel van Modem naar router én kabel van router naar PC.
Daarna moet natuurlijk eerst de PC een stabiele verbinding hebben/houden alvorens we verder gaan testen met de stream naar de TV.

In het andere topic wordt trouwens gevraagd naar de eisen/wensen die je hebt, geef je geen antwoord op. Vervolgens een nieuwe vraag, waarop je de vragen van 'lier' weer negeerd. Tip voor deze ronde: Geef duidelijk aan wat je doet en met wat voor apparatuur. En als er vragen worden gesteld, geef dan antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:14
Miyamoto schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:10:
[...]

In het andere topic wordt trouwens gevraagd naar de eisen/wensen die je hebt, geef je geen antwoord op. Vervolgens een nieuwe vraag, waarop je de vragen van 'lier' weer negeerd. Tip voor deze ronde: Geef duidelijk aan wat je doet en met wat voor apparatuur. En als er vragen worden gesteld, geef dan antwoord ;)
d:)b

@TS; vertel eens wat meer over wat er in je netwerk meeloopt aan verkeer. Wellicht dat een aantal torrents je netwerk vol laten lopen?