Toon posts:

licentie's afwerken op Gran Turismo 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallokes iedereen,
ik heb me de gran turismo 6 aan gekocht en heb eerst al de licentie's afgewerkt.
Maar de laatste licentie voor alleer je de S open gaat is voor mij bijna onmogelijk af tewerken.
Heeft iemand deze reeds voltooid ?
Heb met bij alle auto geprobeerd, heb er verschillende aangekocht, zelfs de Susuki die gemaakt werd om de amerikaanse wedstrijd berg op rijden ( naam ontsnapt me nu )
Zelfs de Bugati kan het niet aan Ferari, eigelijks niet :-)
laat iemand me weten of hij of zijn deze al heeft verwerkt ?
dank bij voorbaat

Rudy (donki2014)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Probeer het even in het GT6 topic

[PS3] Gran Turismo 6

Daar zitten de mensen met verstand van deze game ;)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-10 22:07
Uit de tekst begrijp ik dat je moeite hebt om het race event te winnen onder iA wat vervolgens de vijf licentie tests unlocked.

Kunt het met de Red Bull X2014 Junior proberen, Dan zijn al je tegenstanders ook Red Bull X2014 Junior's. Maar dan zit je nog steeds met die vervelende Racing Hard banden restrictie en het feit dat die rolling starts de nummer 1 een te groot voordeel geven, En jij standaard als twee na laatste start en je door een veld van domme AI's die absoluut geen rekening met je houden moet wurmen. Vooral in de eerste en laatste race zal dat een probleem zijn omdat die circuits erg smal zijn.

Edit: Ongeacht wat voor auto je gebruikt, vergeet niet dat er diverse driving aids zijn, Heb daar nu zelf een aantal van aangezet en het kan je aanzienlijk helpen. Je auto wordt er afhankelijk van de aids wel iets trager op maar dat is te bestrijden door er meer pk's in te gooien.

Edit 2: Inmiddels het event uitgereden en alle races gewonnen, Heb het met de McLaren F1 GTR '95 gedaan met een engine upgrade, Bij de vierde race (Silverstone) merkte ik dat ik wat snelheid te kort kwam op de rechte stukken, Dus voor de vijfde race (Nürburgring) heb ik ook nog de beste Turbo upgrade geplaatst.

Maar het belangrijkste waren de driving aids die ik gebruikt heb om deze auto onder controle te krijgen:

Active Steering: Mild.
Traction Control: 5.
Active Stability Management: On.
ABS: 1.
Skid Recovery Force: On.

Of die eerste wel of niet noodzakelijk is durf ik niet te zeggen en ik voel er ook weinig voor om dat nu te testen.

Maar met deze driving aids zou het in principe met elke snelle race wagen wel haalbaar moeten zijn.
(Audi R18, Peugeot 908, Bentley Speed 8, Mazda 787B, Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9, Toyota Minolta.)

[ Voor 114% gewijzigd door Sato op 19-01-2014 16:51 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io