Wilde het net posten
PSN: bryanlost
Wilde het net posten
PSN: bryanlost
Thanks, ik heb een paar all stars voor 40 euro gekocht inclusief verzending.iPodKiller schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:27:
Ferrari sale (tot 90%) bij sportsdirect:
http://www.sportsdirect.com/av/av42
Hebben nog veel en veeeel meer aanbiedingen daar (grootste uk retailer), zoals 3 slazenger polo's voor 10 pond, niet de mooiste merk, maar leuk voor de zomer:
http://www.sportsdirect.c...r4-3-For-Slazenger-140118
iPodKiller schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:27:
Ferrari sale (tot 90%) bij sportsdirect:
http://www.sportsdirect.com/av/av42
Hebben nog veel en veeeel meer aanbiedingen daar (grootste uk retailer), zoals 3 slazenger polo's voor 10 pond, niet de mooiste merk, maar leuk voor de zomer:
http://www.sportsdirect.c...r4-3-For-Slazenger-140118
Denk binnen 2 weken, die leveren zeker wel. Shop daar ook weleens als ik naar de UK ga, een van de grootste UK retailers, vandaar ook die absurd lage prijzen.user-100 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:22:
Hartelijk dank!
Een grote bestelling geplaatst, benieuwd wanner ik die mag verwachten.
[...]
Wat ben je kwijt aan verzendkosten naar NL? Kan het nergens vinden!iPodKiller schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:51:
[...]
Denk binnen 2 weken, die leveren zeker wel. Shop daar ook weleens als ik naar de UK ga, een van de grootste UK retailers, vandaar ook die absurd lage prijzen.
4,99 pond naar NL zo uit mijn hoofd.ago schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Wat ben je kwijt aan verzendkosten naar NL? Kan het nergens vinden!
Beetje sketchy, Louis Vuitton heeft NOOIT sale namelijk en wanneer een webshop of echte winkel het wel tegen een gereduceerde prijs kan aanbieden dan is dat meestal een replica. Een tip voor de mensen die niet zeker weten of de merkkleding die ze kopen wel echt zijn, neem direct contact op met het merk en vraag of het desbetreffende webshop/winkel een officiële retailer is van het merk. Zo niet, dan is de kans vrij groot dat het over namaak kleding gaat vooral als de prijs te mooi is. Dit geld trouwens alleen voor de exclusievere merken.kx22 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:03:
http://www.fashionfactoryoutlet.nl
Ben er zelf nog nooit geweest, maar ze adverteren met redelijk populaire merken oa: Woolrich en Louis Vuitton. Op facebook zijn de reviews weer niet al te vriendelijk.
Wat ik al eerder boven zei, als het een fysieke winkel betreft die Merkkleding verkoop en hij verkoopt neppers, ligt hij er snel genoeg uit. Winkels als Senza en Megazino bestaan al jaren en verkopen zover ik weet 100% echt spul. Het gaat hier zoals ik boven ook al zei vaak om wat oudere collecties. Overigens als je op dit moment door de PC Hooftstraat loopt zul je zien dat de meeste flagshipstores gewoon oude collecties ruimen tegen enorme kortingen.cyntax schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:11:
Leuk topic!
[...]
Beetje sketchy, Louis Vuitton heeft NOOIT sale namelijk en wanneer een webshop of echte winkel het wel tegen een gereduceerde prijs kan aanbieden dan is dat meestal een replica. Een tip voor de mensen die niet zeker weten of de merkkleding die ze kopen wel echt zijn, neem direct contact op met het merk en vraag of het desbetreffende webshop/winkel een officiële retailer is van het merk. Zo niet, dan is de kans vrij groot dat het over namaak kleding gaat vooral als de prijs te mooi is. Dit geld trouwens alleen voor de exclusievere merken.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Maar zoals gezegd heeft Louis Vuitton nooit sale. Ook geen oude collecties. Ik weet er het fijne niet van maar volgens mij mogen winkels hun producten dus ook niet verkopen voor minder als wat zij er zelf voor vragen.zap8 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:24:
[...]
Wat ik al eerder boven zei, als het een fysieke winkel betreft die Merkkleding verkoop en hij verkoopt neppers, ligt hij er snel genoeg uit. Winkels als Senza en Megazino bestaan al jaren en verkopen zover ik weet 100% echt spul. Het gaat hier zoals ik boven ook al zei vaak om wat oudere collecties. Overigens als je op dit moment door de PC Hooftstraat loopt zul je zien dat de meeste flagshipstores gewoon oude collecties ruimen tegen enorme kortingen.
LV doet niet aan uitverkoop, hier mijn onderbouwing:zap8 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:19:
Louis Vuitton winkels in kwestie weet ik niet. Armani, Hugo Boss, etc naast Vuitton winkel in de PC Hooft doen gewoon aan sale. Senza verkoopt gewoon LV en goedkoper dan den prijs die je verderop bij de BIijenkorf LV store in store betaalt en ja dat spul is dus gewoon echt. Eigenlijk ook weer logisch want oude collecties moeten natuurlijk ook ergens terecht komen
Ook Woolrich en Canada Goose gaat gewoon bij certified dealers in de uitverkoop. Overigens blijft al dit soort kleding ondanks fikse kortingen nog steeds hartstikke duur.
Vandaag de bestelling van sportsdirect.com in 1 hele grote plastic zak ontvangen.user-100 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:22:
Hartelijk dank!
Een grote bestelling geplaatst, benieuwd wanner ik die mag verwachten.
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door user-100 op 23-01-2014 21:23 ]
Anoniem: 514773
Was alles in orde? Authentieke merkartikelen zonder productiefouten enzo? Ik overweeg er iets te bestellen maar kan de lage prijzen van sommige artikelen nauwelijks geloven.user-100 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:22:
[...]
Vandaag de bestelling van sportsdirect.com in 1 hele grote plastic zak ontvangen.
Hier alles netjes in orde en geen productiefouten e.d. geconstateerd!Anoniem: 514773 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:55:
[...]
Was alles in orde? Authentieke merkartikelen zonder productiefouten enzo? Ik overweeg er iets te bestellen maar kan de lage prijzen van sommige artikelen nauwelijks geloven.
Doe je research, of lees een paar posts terug van mij,ik zeg er duidelijk dat ik er zelf heen ga...Anoniem: 514773 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:55:
[...]
Was alles in orde? Authentieke merkartikelen zonder productiefouten enzo? Ik overweeg er iets te bestellen maar kan de lage prijzen van sommige artikelen nauwelijks geloven.
[ Voor 29% gewijzigd door iPodKiller op 23-01-2014 22:44 ]
Gister een grote zak via DHL. Alles zat er bij. Keurige updates via sms en mail over de bezorging. Was exact een week na bestelling binnen.Anoniem: 514773 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:55:
[...]
Anoniem: 516869
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
[ Voor 16% gewijzigd door mrwolf op 27-02-2014 15:08 ]
[ Voor 65% gewijzigd door thechib12 op 27-02-2014 17:11 ]
Anoniem: 372738
Op http://www.brandealoutlet.nl/ hebben ze iets meer staan. Vind het alleen een beetje raar dat ze deze website niet vermelden op http://www.brandeal.nl/.mrwolf schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:04:
De aanmelding bij Thuiswinkel.org is in ieder geval echt, dus ik geloof het wel.
edit: hebben ze serieus maar liefst 6 producten?
Nee wist ik niet! Ik retour hem maar gewoon.Anoniem: 516869 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:00:
Die Amerikaanse RL maten vallen nogal groot, meestal een hele maat. Maar daar had je wrs wel rekening mee gehouden, gewoon retour sturen.
Ik heb daar ooit een shirt besteld, kreeg ik een totaal ander shirt maar wel van hetzelfde merk. Bij navraag bleken de andere shirts op te zijn, en hadden ze deze maar gestuurd. Vond hem op zich ook mooi, dus ik heb hem gehouden. Maar ik zou daar nooit weer iets bestellen.S_De_B schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:55:
[...]
Op http://www.brandealoutlet.nl/ hebben ze iets meer staan. Vind het alleen een beetje raar dat ze deze website niet vermelden op http://www.brandeal.nl/.
Slim fit American style.thechib12 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:52:
Vandaag het Ralph Lauren overhemd ontvangen. Moet een slimfit S zijn. Hij is echt super groot en wijd. Ik weet niet wat ik moet denken.
Jammer dat dit niet is aangegeven dan. Beetje slecht. Dit ding is echt een ruime M!
[ Voor 3% gewijzigd door nietmachine48 op 06-03-2014 18:49 ]
Alleen aan te vragen als:nietmachine48 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 18:46:
Voor goedkope kleding van G-star zijn de outletwinkels in Spijkenisse, AndelsT (Nijmegen) en Amsterdam goed te doen! Je hebt wel een pasje nodig om erin te mogen, maar deze is aan te vragen.
Ik loop nog regelmatig de Amsterdamse vestiging binnen. Sinds een jaar of 2 is het daar aanmerkelijk duurder geworden. Zelden kom je er nog leuke aanbiedingen tegen. De prijzen liggen er gem op 50%-60% van wat je in de winkel betaalt. Daar komt bij dat G-Star een behoorlijk duur merk is. Jassen zijn er met korting toch vaak nog over de 100 euro (als het niet meer is). Let wel dan heb je dus kleding uit de collectie van een jaar geleden of ouder.Vaak tot 75% korting!
[ Voor 3% gewijzigd door zap8 op 06-03-2014 19:28 ]
Precies, geen pas je kan d'r gewoon binnenlopen.Anoniem: 516869 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:52:
http://zakelijk.infonu.nl...es-en-openingstijden.html
Daar heb je niet zo'n raar pasje nodig begrijp ik?
[ Voor 3% gewijzigd door zap8 op 06-03-2014 22:03 ]
[ Voor 27% gewijzigd door thechib12 op 12-03-2014 20:46 ]
Heb een pasje maar waar kan je je abonneeren op de maillijst?zap8 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:13:
[...]
Alleen aan te vragen als:
"Je kunt niet zomaar binnen bij de outlet winkels van G-Star, een lidmaatschap is vereist (Outlet Member Card). Je kunt alleen een lidmaatschap krijgen wanneer je een eigen bedrijf hebt of wanneer je in dienst bent bij een werknemer."
[...]
Ik loop nog regelmatig de Amsterdamse vestiging binnen. Sinds een jaar of 2 is het daar aanmerkelijk duurder geworden. Zelden kom je er nog leuke aanbiedingen tegen. De prijzen liggen er gem op 50%-60% van wat je in de winkel betaalt. Daar komt bij dat G-Star een behoorlijk duur merk is. Jassen zijn er met korting toch vaak nog over de 100 euro (als het niet meer is). Let wel dan heb je dus kleding uit de collectie van een jaar geleden of ouder.
Wel heeft G-Star tegenwoordig bij z'n outlets speciale acties waar behoorlijk gedumpt wordt, dan heb je dus 70% korting op bv alle spijkerbroeken van minimaal 3 jaar oud. Deze acties worden via de maillijst waarop je je kunt abonneren aangekondigd. In A'dam is het op de dag dat dit soort acties ingaan vaak een gekkenhuis. Let wel we hebben het dan over Kleding die al behoorlijk wat seizoenen oud is.
Overigens onder de G-Star outlet in A'dam zit de Nike outlet. Die is ook duur, maar daar hebben ze dus ook speciale kortingsdagen waarop schoenen extreem goedkoop kunnen zijn. Een vbtje Leren Nike Blazers High voor 18 euro. Ook bij deze kortingsdagen geldt dat je er snel bij moet zijn. Ik vind de Nike acties echter meer de moeite waard dan bij de G-Star winkel.
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 21-04-2014 15:40 ]
Van het kastje naar de muur lopen...
Anoniem: 592175
Anoniem: 528711
Met de code: WELCOMETOTHECLUB20 krijg je nog eens 20% korting.Anoniem: 592175 schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:52:
Boohoo.com heeft op dit moment heel veel in de uitverkoop, tot wel 70%.
Mannen:
http://www.boohoo.com/europe/boohooman-sale/icat/mens-sale
Vrouwen:
http://www.boohoo.com/eur...w-to-sale/icat/sale_newin
Het kost echt helemaal niks
[ Voor 4% gewijzigd door zap8 op 21-04-2014 18:26 ]
Net gecontrolleerd.. hij is niet meer geldig.Anoniem: 528711 schreef op maandag 21 april 2014 @ 15:39:
[...]
Met de code: WELCOMETOTHECLUB20 krijg je nog eens 20% korting.
Anoniem: 528711
De code kan je alleen bij je 1e bestelling gebruiken.MrJames schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:29:
[...]
Net gecontrolleerd.. hij is niet meer geldig.
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Altijd fijn, aanbiedingen met bijna nul courante matenmichealmcdermot schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:50:
Voor goedkope (Bjorn Borg) boxershorts:
http://www.internet-sportandcasuals.com/index.php?p=6536
Nickname does not reflect reality
Ik zie 10 x S, 1 x M, 4 x L, 4 x XL en 1 x XXL....Brad Pitt schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 20:15:
[...]
Altijd fijn, aanbiedingen met bijna nul courante maten
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
An a day keeps the doctor away.
Gaastra is nou niet bepaald een high end merk... en waar je die 90 euro vandaan haaltiApp schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:53:
Leuk topic heren, ga ik zeker in de gaten houden! Weten jullie waar je een beetje dure polo's kunt kopen voor een 'normale' prijs? Merken zoals Gaastra's vragen al snel 90,- euro voor een poloshirt, hebben zij geen outlets?
De betere polo's van Gaastra kosten rond de €79,95, maar merken zoals Ralph Lauren doen daar nog flink een schepje bovenop (goed merk trouwens, errrrrg duur). Helaas zie je dit soort merken minder aan outlet doen dan Esprit, Jack & Jones en andere merken.Anoniem: 516869 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:55:
[...]
Gaastra is nou niet bepaald een high end merk... en waar je die 90 euro vandaan haalt![]()
Even googlen op Gaastra polo, 35 euro max.
Of bedoel je een ander merk?
An a day keeps the doctor away.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met betere polo's, maar bij de Bijenkorf kom ik ze al tegen voor 50 euro. Ze hebben ook vaak afgeprijsde artikelen. Niet bepaald mijn merk, maar je kan daar even kijken.iApp schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:00:
[...]
De betere polo's van Gaastra kosten rond de €79,95, maar merken zoals Ralph Lauren doen daar nog flink een schepje bovenop (goed merk trouwens, errrrrg duur). Helaas zie je dit soort merken minder aan outlet doen dan Esprit, Jack & Jones en andere merken.
Ik vind de pierre cardin polo's bij de sportsdirect voor niet meer dan 5-7 euro anders goede kwaliteit (kijk de prijzen bij de zalando maar) Tis absurd goedkoopiApp schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:53:
Leuk topic heren, ga ik zeker in de gaten houden! Weten jullie waar je een beetje dure polo's kunt kopen voor een 'normale' prijs? Merken zoals Gaastra's vragen al snel 90,- euro voor een poloshirt, hebben zij geen outlets?
[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 02-08-2014 00:29 ]
iPodKiller schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:28:
[...]
Ik vind de pierre cardin polo's bij de sportsdirect voor niet meer dan 5-7 euro anders goede kwaliteit (kijk de prijzen bij de zalando maar) Tis absurd goedkoopGisteren nog een polo binnen voor 4,30 doormiddel van 20% korting. Sinds kort heeft SD ook gratis verzenden naar Nederland.
Dan was het vast een tijdelijke actie, helaas.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Ja ze maken zoveel kleurtjes, dat je niet doorhebt dat je naar een verbleekt exemplaar van 10 jaar oud kijkt....Bob Popcorn schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:23:
Lacoste polo's zijn nog steeds in de aanbieding bij de Bijenkorf online. Voor 69.95 heb je de beste polo's die er gemaakt worden. Ik heb er nu eentje aan die ik al 10 jaar heb en er nog steeds als nieuw uit ziet.
Ik heb polo's van Slazenger voor 5 euri. Zien er perfect uit, zitten heerlijk en mochten ze lelijk worden dan koop ik fijn een nieuwe.Bob Popcorn schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:23:
Lacoste polo's zijn nog steeds in de aanbieding bij de Bijenkorf online. Voor 69.95 heb je de beste polo's die er gemaakt worden. Ik heb er nu eentje aan die ik al 10 jaar heb en er nog steeds als nieuw uit ziet.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 11-08-2014 23:37 ]
Bob Popcorn schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:23:
Je bedoeld vaal exemplaarbvbal79 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:16:
[...]
Ja ze maken zoveel kleurtjes, dat je niet doorhebt dat je naar een verbleekt exemplaar van 10 jaar oud kijkt....
Kan je bij deze site niet sorteren op prijs?michealmcdermot schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:05:
Vandaag 80% korting bij dress for less op veel artikelen en nog eens 10% extra als je je aan meldt voor de nieuwsbrief:
http://www.dress-for-less.com/tmpl/home.tmpl
Anoniem: 650265
Hier niets kunnen vinden behalve sorteren op kledingtype.Maxjj4 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:38:
[...]
Kan je bij deze site niet sorteren op prijs?
Deze code werkte vorige week wel BBPROMO_89WMS en anders 10% kortingscode CUSTSERV10saveljos schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:49:
Vorige keer was het verzenden gratis, dat is nu niet meer. En je krijgt inderdaad 5,- bij inschrijven, alleen ik krijg die code niet werkend.
helaas want die aanbieding was de vorige keer wel leuk
Toen ik inschrijven via nieuwsbrief klikte kreeeg ik een bevestigingmail en in de winkelwagen werd automatisch een code ingevoerd .saveljos schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:49:
Vorige keer was het verzenden gratis, dat is nu niet meer. En je krijgt inderdaad 5,- bij inschrijven, alleen ik krijg die code niet werkend.
helaas want die aanbieding was de vorige keer wel leuk
Ja inderdaad dat doe ik ook.saveljos schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:09:
Sommige van die outlet sites verkopen idd heel soms namaak. Ikzelf ben niet zo'n fan van zulke outlet sites.
Als ik goedkoop merk kleding wil dan kijk ik altijd gewoon op alle grote webwinkels zoals Zalando, Jeans-online en Bijenkorf.
Dan zoek ik specifiek naar producten waarvan er nog maar 1-5 van op voorraad zijn en hopen dat jou maat er tussen staat.
laatste aankopen op die manier waren bijvoorbeeld Scotch and Soda korte broek voor 26,-(vergelijkbaar lijkend broek staat nu op hun site voor 110,-), t-shirt van zelfde merk voor 16,-, Vans sneakers voor 30,-
en natuurlijk "inschrijven" op hun nieuwsbrief voor die 5,- coupon
Weet je dat zeker?Jordyz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:53:
En neppe kleding wil ik zowiezo niet. Dat is puur om erbij te lopen maar toch net niet.
Jordyz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:45:
mijn zomerjas heb ik al gekocht van de Nort of Face
Hoe bedoel je weet je dat zeker?
Je hebt ook tijdloze dingen die je langer dan twee jaar kunt dragen. En bij sommige dingen kost kwaliteit meer geld en als deze kwaliteit zich vertaald in een betere fit of langere levensduur dan heb ik daar geen probleem mee.Jordyz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:53:
[...]
Ja inderdaad dat doe ik ook.
Ik draag ook bijna alle kledingstukken 2 jaar, een iets duurdere broek heb ik geen problemen mee.
En neppe kleding wil ik zowiezo niet. Dat is puur om erbij te lopen maar toch net niet.
Heb je voor mij misschien een linkje van die broek van Scotch and Soda?
Brandeal bijna alles nepJordyz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:45:
Nu heb ik twee sites gevonden (dankzij dit topic);
https://www.brandeal.nl/
https://kleren.com
Hebben Tweakers ervaring met deze sites? Als ik merkkleding koop wil ik ook de echte en niet nep. Hoe kan het eigenlijk dat deze sites zo goedkoop zijn?
Geen twijfel over mogelijk. Duidelijk namaak.234FaTaLiTy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:53:
Sorry voor de bump, maar ik kon geen recenter topic vinden.
Wat vinden we hiervan, in mijn oren klinkt het echt too-good-to-be-true, en dat is het waarschijnlijk ook.
https://eu.thephilippplein.com/men-shoes-c-1/?sort=20a&page=1
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq