Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakopi
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
iPodKiller schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:28:
[...]

Ik vind de pierre cardin polo's bij de sportsdirect voor niet meer dan 5-7 euro anders goede kwaliteit (kijk de prijzen bij de zalando maar) Tis absurd goedkoop :) Gisteren nog een polo binnen voor 4,30 doormiddel van 20% korting. Sinds kort heeft SD ook gratis verzenden naar Nederland.

Geen gratis verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dan was het vast een tijdelijke actie, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Lacoste polo's zijn nog steeds in de aanbieding bij de Bijenkorf online. Voor 69.95 heb je de beste polo's die er gemaakt worden. Ik heb er nu eentje aan die ik al 10 jaar heb en er nog steeds als nieuw uit ziet. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bob Popcorn schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:23:
Lacoste polo's zijn nog steeds in de aanbieding bij de Bijenkorf online. Voor 69.95 heb je de beste polo's die er gemaakt worden. Ik heb er nu eentje aan die ik al 10 jaar heb en er nog steeds als nieuw uit ziet. :)
Ja ze maken zoveel kleurtjes, dat je niet doorhebt dat je naar een verbleekt exemplaar van 10 jaar oud kijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:30
Ik heb polo's van Slazenger voor 5 euri. Zien er perfect uit, zitten heerlijk en mochten ze lelijk worden dan koop ik fijn een nieuwe.

*knip* zie de topicwaarschuwing

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 11-08-2014 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Calvin Klein sale bij Sports Direct:
http://www.sportsdirect.c..._campaign=141011-eve-euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJan
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
bvbal79 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:16:
[...]

Ja ze maken zoveel kleurtjes, dat je niet doorhebt dat je naar een verbleekt exemplaar van 10 jaar oud kijkt....
Je bedoeld vaal exemplaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 17:59
Vandaag 80% korting bij dress for less op veel artikelen en nog eens 10% extra als je je aan meldt voor de nieuwsbrief:

http://www.dress-for-less.com/tmpl/home.tmpl

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
michealmcdermot schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:05:
Vandaag 80% korting bij dress for less op veel artikelen en nog eens 10% extra als je je aan meldt voor de nieuwsbrief:

http://www.dress-for-less.com/tmpl/home.tmpl
Kan je bij deze site niet sorteren op prijs? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxjj4 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:38:
[...]

Kan je bij deze site niet sorteren op prijs? :|
Hier niets kunnen vinden behalve sorteren op kledingtype.

Toch een paar schoenen en een nette broek voor 39€ totaal (verzenden is gratis als je tijdens het afrekenen een vinkje aanvinkt om je voor de nieuwsbrief in te schrijven). Die kortingscode van 10% kreeg ik er ook nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Klein kickje,

Bjorn Borg heeft weer 50% op veel ondergoed en dergelijke. Inschrijven voor de nieuwsbrief levert 5 eurie extra korting op.

http://www.bjornborg.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Laatst online: 18:42
Vorige keer was het verzenden gratis, dat is nu niet meer. En je krijgt inderdaad 5,- bij inschrijven, alleen ik krijg die code niet werkend.
helaas want die aanbieding was de vorige keer wel leuk :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tekcollec
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-03-2021
saveljos schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:49:
Vorige keer was het verzenden gratis, dat is nu niet meer. En je krijgt inderdaad 5,- bij inschrijven, alleen ik krijg die code niet werkend.
Deze code werkte vorige week wel BBPROMO_89WMS en anders 10% kortingscode CUSTSERV10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
saveljos schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:49:
Toen ik inschrijven via nieuwsbrief klikte kreeeg ik een bevestigingmail en in de winkelwagen werd automatisch een code ingevoerd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:55
Het is weer zover; de zomerupgrade moet er weer aankomen. Nu ben ik altijd iemand die liever de zooi online bij elkaar shopt dan lekker de stad in om te slepen met die kleren..

Nu kijk ik niet bewust kleren met alleen een merkafbeelding maar ik merk toch dat het qua kwaliteit vaak iets beter is als bijvoorbeeld iets van de 'We'.

Ik maak altijd per kledingstuk een lijstje, mijn zomerjas heb ik al gekocht van de Nort of Face en ben nu bezig met de schoenen, broeken en t-shirts.

Die broeken, wat zijn die duur zeg!

Nu heb ik twee sites gevonden (dankzij dit topic);
https://www.brandeal.nl/
https://kleren.com

Hebben Tweakers ervaring met deze sites? Als ik merkkleding koop wil ik ook de echte en niet nep. Hoe kan het eigenlijk dat deze sites zo goedkoop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Sommige van die outlet sites verkopen idd heel soms namaak. Ikzelf ben niet zo'n fan van zulke outlet sites.

Als ik goedkoop merk kleding wil dan kijk ik altijd gewoon op alle grote webwinkels zoals Zalando, Jeans-online en Bijenkorf.
Dan zoek ik specifiek naar producten waarvan er nog maar 1-5 van op voorraad zijn en hopen dat jou maat er tussen staat.

laatste aankopen op die manier waren bijvoorbeeld Scotch and Soda korte broek voor 26,-(vergelijkbaar lijkend broek staat nu op hun site voor 110,-), t-shirt van zelfde merk voor 16,-, Vans sneakers voor 30,-
en natuurlijk "inschrijven" op hun nieuwsbrief voor die 5,- coupon :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Als het echt is dan is het vaak kleding van vorig seizoen/jaar.
Kleding welke niet meer gemaakt word en waar ze een dusdanig kleine hoeveelheid van hebben dat ze er vanaf willen.

bv de Adidas Outlet, is vaak gewoon kleding en schoenen van vorig jaar. Of ze hebben weer een nieuwe technologie voor sport/winter kleding en de oude willen ze dan kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
Had laatst erg veel kleding gekocht bij Ralph Lauren.fr .
Ze hadden zo'n 50% wintersale dus mooi ingeslagen. Zo af en toe loont het gewoon om extra in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
saveljos schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:09:
Sommige van die outlet sites verkopen idd heel soms namaak. Ikzelf ben niet zo'n fan van zulke outlet sites.

Als ik goedkoop merk kleding wil dan kijk ik altijd gewoon op alle grote webwinkels zoals Zalando, Jeans-online en Bijenkorf.
Dan zoek ik specifiek naar producten waarvan er nog maar 1-5 van op voorraad zijn en hopen dat jou maat er tussen staat.

laatste aankopen op die manier waren bijvoorbeeld Scotch and Soda korte broek voor 26,-(vergelijkbaar lijkend broek staat nu op hun site voor 110,-), t-shirt van zelfde merk voor 16,-, Vans sneakers voor 30,-
en natuurlijk "inschrijven" op hun nieuwsbrief voor die 5,- coupon :9
Ja inderdaad dat doe ik ook.
Ik draag ook bijna alle kledingstukken 2 jaar, een iets duurdere broek heb ik geen problemen mee.

En neppe kleding wil ik zowiezo niet. Dat is puur om erbij te lopen maar toch net niet.

Heb je voor mij misschien een linkje van die broek van Scotch and Soda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:20
Jordyz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:53:
En neppe kleding wil ik zowiezo niet. Dat is puur om erbij te lopen maar toch net niet.
Weet je dat zeker?
Jordyz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:45:
mijn zomerjas heb ik al gekocht van de Nort of Face
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Melkunie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:33:
[...]

Weet je dat zeker?

[...]

:+
Hoe bedoel je weet je dat zeker? :+

Ja typfoutje haha, kun je zien hoe weinig ik om kleding met een merkje geef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Jordyz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:53:
[...]

Ja inderdaad dat doe ik ook.
Ik draag ook bijna alle kledingstukken 2 jaar, een iets duurdere broek heb ik geen problemen mee.

Heb je voor mij misschien een linkje van die broek van Scotch and Soda?
Je hebt ook tijdloze dingen die je langer dan twee jaar kunt dragen. En bij sommige dingen kost kwaliteit meer geld en als deze kwaliteit zich vertaald in een betere fit of langere levensduur dan heb ik daar geen probleem mee.

Zoals bv bij jeans. Goedkope spijkerbroeken zijn bij mij na 12, max 18 maanden op. Ik heb wat aan mijn rug dus schuif veel en val wel eens. Goedkope broeken zijn bij mij na 1x goed vallen vaak gewoon kapot.

Jaren geleden begonnen met het kopen van duurdere jeans en het prijs verschil heb je er na een paar jaar wel uit. Nu diverse broeken kunnen opbergen omdat ze niet meer passen, maar daar zaten echt oude broeken bij die er nog goed uitzagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:46
Jordyz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:45:

Nu heb ik twee sites gevonden (dankzij dit topic);
https://www.brandeal.nl/
https://kleren.com

Hebben Tweakers ervaring met deze sites? Als ik merkkleding koop wil ik ook de echte en niet nep. Hoe kan het eigenlijk dat deze sites zo goedkoop zijn?
Brandeal bijna alles nep
Elkedagietsleuks bijna alles nep

Eigenlijk alle merkkleding dat verkocht wordt via dagaanbieding.net is nep. En ja ik heb het laten controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 10:27
Sorry voor de bump, maar ik kon geen recenter topic vinden.
Wat vinden we hiervan, in mijn oren klinkt het echt too-good-to-be-true, en dat is het waarschijnlijk ook.
https://eu.thephilippplein.com/men-shoes-c-1/?sort=20a&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:20
Hm, de officiële pagina is plein.com. Daarop staat direct heel groot een link naar deze pagina: http://fight-the-fake.plein.com/en

Lijkt me ook een gevalletje oplichting.
Maar als je dus een neppert koopt van nog geen €50 euro en die vervolgens opstuurt naar de echte ontvang je een kortingscode van 20%. Die kan snel meer waard zijn dan die €50 :P

Maar wel "applicable on selected items", dus zo'n vaart zal het niet lopen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
234FaTaLiTy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 15:53:
Sorry voor de bump, maar ik kon geen recenter topic vinden.
Wat vinden we hiervan, in mijn oren klinkt het echt too-good-to-be-true, en dat is het waarschijnlijk ook.
https://eu.thephilippplein.com/men-shoes-c-1/?sort=20a&page=1
Geen twijfel over mogelijk. Duidelijk namaak.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
~~~[html]Dit topic is niet bedoeld voor discussie of merkkleding wel of niet beter is, te duur of niet, enzovoort. Blijf on-topic! Als iemand toch over bovenstaande begint, plaats dan een TR.~~~[/html]