Beste mensen 
Ik heb de afgelopen 2 weken 2x een DM naar de tweaker Jezzer gestuurd.
Hierop heeft hij tot nu toe nog geen enkele keer gereageerd.
Het ging hier om een MSI Z77 BigBang Mpower moederbord wat ik wilde overnemen.
Zoals ik al zei heeft hij tot nu toe nog steeds niet gereageerd op de DM's.
Ik heb hem hierom een negatieve userreview gegeven omdat hij simpelweg niet goed communiceert.
Vervolgens krijg ik dit verwijt naar m'n hoofd gegooid verwerkt in een mooie userreview met 3x 1 ster
:
"Lijkt in zijn dromen biedingen te doen om vervolgens slechte recensies te geven omdat er IRL geen reactie wordt gegeven. Beetje jammer"
Dit vind ik echt een zeer kinderachtige actie van meneert Jezzer en ik wens ook dat deze userreview verwijdert word.
Dat ik een userreview plaats over hem omdat hij gebrekkig(niet!) reageert dat is dan zijn probleem, maar onterecht een userreview plaatsen zonder ook maar te communiceren mag niet volgens de regelementen van tweakers.net (toch?).
Anyways,ik zie jullie meningen wel tegemoet!
Ik heb de afgelopen 2 weken 2x een DM naar de tweaker Jezzer gestuurd.
Hierop heeft hij tot nu toe nog geen enkele keer gereageerd.
Het ging hier om een MSI Z77 BigBang Mpower moederbord wat ik wilde overnemen.
Zoals ik al zei heeft hij tot nu toe nog steeds niet gereageerd op de DM's.
Ik heb hem hierom een negatieve userreview gegeven omdat hij simpelweg niet goed communiceert.
Vervolgens krijg ik dit verwijt naar m'n hoofd gegooid verwerkt in een mooie userreview met 3x 1 ster
"Lijkt in zijn dromen biedingen te doen om vervolgens slechte recensies te geven omdat er IRL geen reactie wordt gegeven. Beetje jammer"
Dit vind ik echt een zeer kinderachtige actie van meneert Jezzer en ik wens ook dat deze userreview verwijdert word.
Dat ik een userreview plaats over hem omdat hij gebrekkig(niet!) reageert dat is dan zijn probleem, maar onterecht een userreview plaatsen zonder ook maar te communiceren mag niet volgens de regelementen van tweakers.net (toch?).
Anyways,ik zie jullie meningen wel tegemoet!