Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanbieding Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-10 19:19
Zag aanbieding van Mediamarkt

Voor mij checkt hij bijna alle boxjes:
- 15,6"
- Dedicated videokaart (geen Intel hd-graphics)
- numeriek toetsenbord gedeelte
- minimaal 6 gig geheugen (8 gig)
- onder €600,-
- fatsoenlijk bouwkwaliteit (ga ik vanuit bij een Asus)

Ik heb nog geen andere laptop gevonden met die specs.

Nadelen:
- geen touch (handiger met win8)
- dual core, wel i5. Ga ervan uit dat ie rap genoeg is.

Mis ik iets?
Ps. Laptop wordt gebruikt van algemeen gebruik, af en toe een game (cod4,LOL assasin vrees), op de bank en geven van presentaties.

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:12
De HD is 5400rpm :O ....die zou ik er dan toch vrij snel uithalen en wisselen voor een SSD.

Bv. de Crucial M500 240GB voor € 113,03 daar wordt hij zoveel vlotter van !!

Deze --> pricewatch: Crucial 2.5" M500 240GB

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

De grafische kaart, de GT720M, is geen hoogstandje voor het gamen. Mocht je graag willen gamen, dan zou ik persoonlijk voor de Asus N56-serie gaan. Ja, dat is een flinke smak geld meer, alleen krijg je daar meer voor terug. Naast een betere GPU krijg je ook een betere CPU, een beter scherm en betere koeling. De fans van de N550- en de N750-serie maken meer herrie dan de notebooks uit de N56- en N76-serie.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

De GT720M is amper sneller dan de Intel HD4400, elke moderne laptop met haswell CPU zal qua gaming grofweg hetzelfde presteren.

• houtig
DaMarcus schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:03:
De grafische kaart, de GT720M, is geen hoogstandje voor het gamen. Mocht je graag willen gamen, dan zou ik persoonlijk voor de Asus N56-serie gaan. Ja, dat is een flinke smak geld meer, alleen krijg je daar meer voor terug. Naast een betere GPU krijg je ook een betere CPU, een beter scherm en betere koeling. De fans van de N550- en de N750-serie maken meer herrie dan de notebooks uit de N56- en N76-serie.
Sick Nick schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:06:
De GT720M is amper sneller dan de Intel HD4400, elke moderne laptop met haswell CPU zal qua gaming grofweg hetzelfde presteren.
Kijk dat zijn handige weetjes.
Dus meer herrie en een slome kaart. Misschien moet ik niet zo vasthouden aan die dedicated videokaart.
Dan maar even rustig over nadenken wat ik precies wil. €600 zit ik toch wel aan vast. Maar perse gamen weer niet. Was meer voor als ik niet achter mijn pc kon zitten.

Verwijderd

Vroeger dacht ik net hetzelfde als jou :D Ik staarde me blind aan specs waar ik weinig tot niets van af wist.

Heb nog steeds spijt van mijn aankoop destijds... i5 of i7 op zich zegt weinig. Het type i5 of i7 daarentegen... Als je nu een laptop wil, ga dan voor een haswell (4de generatie) CPU. Deze kan je herkennen aan het eerste getal van het type: Bvb. i5 4200U of i7 4700MQ. Er is natuurlijk nog verschil tussen de verschillende modellen in deze generatie, maar dan geniet je allessinds al van de nieuwste technologie. Qua kracht niet veel verschil met de vorige generatie, maar qua verbruik een grote vooruitgang. En als je laptop het een uurtje langer vol kan houden zonder stroom, is soms wel eens handig :)

Tenzij je zwaar wil gaan gamen (Battlefield en dergelijke) is een dedicated gpu geen echt vereiste. Het is gewoon handig meegenomen naar de toekomst toe als het je niet veel extra kost.

Waar je wel best nog op kan letten is de resolutie van het scherm. Dingen zoals een harde schijf kan je meestal nog makkelijk vervangen, maar je scherm vervangen... dat is iets wat 99% van de gevallen niet gebeuren zal.

Een 1600x900 scherm zou ik een minimum vereiste toekennen. Lagere resoluties zijn tegenwoordig al voorbijgestreefd. Een 1920x1080 full hd scherm is aangeraden, maar op laptops <17" is 1600x900 nog degelijk genoeg.

• Oilman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:08
Een Ivy Bridge M processor is een stuk sneller dan een Haswell U. Die 'U' is 't model dat is ontworpen voor Ultrabooks, dus bijv dual core is ipv quad core.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Resolutie 1366 x 786 ..... dat is voor een low-end telefoon van 4" een leuke resolutie jah >:)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:40

ChillPascal

In the end...

Oilman schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:26:
Een Ivy Bridge M processor is een stuk sneller dan een Haswell U. Die 'U' is 't model dat is ontworpen voor Ultrabooks, dus bijv dual core is ipv quad core.
Enigszin's correct, zie het lijstje hieronder:

M - Mobile processor
Q - Quad-core
U - Ultra-low power
X - Extreme
Y - Extreme-low power

Alleen de Q en X toevoegingen staan voor quad-core's en zijn altijd i7's. Een mobiele i5 processor is nooit een quad-core.

• houtig
Ik moet zeggen dat >1600x900 bij een budget van €600,- nog geen standaard is. Die 1366 x 786 komt veel voor...
Maar vind wel stof tot nadenken..
En dank ChillPascal. Dat is een erg handig lijstje. Dat maakt snel zoeken makkelijker.

Dus wordt niet van Mediamarkt.
-4e generatie Intel
-resolutie

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Kijk hier eens naar: http://shop.lenovo.com/nl...hinkpad/edge-series/e540/
Kies het goedkoopste model. Neem daarna de full hd upgrade 'E540 15.6WFHD'
Zit je iets boven je budget, maar het is een hele goede keus.

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 22:46
aff1nl krijg je tot 31 januari 7 % korting op de thinkpad E540

http://www.kortingscode.nl/lenovo

[ Voor 30% gewijzigd door Roe!and op 14-01-2014 08:08 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica