Hallo tweakers!
Ik heb al eerder een topic gemaakt maar deze liep uiteindelijk 'stuk' omdat er teveel informatie in stond en er teveel variabelen waren van mijn kant. Ik heb mijn nieuwe PC compleet maar ben niet zeker van het beeldscherm.
Ik speel voornamelijk RPG games, maar ben ook dol op RTS en FPS/TPS. Daarnaast speel ik random games die langskomen. Eigenlijk ben ik een gamer die alles speelt dat goed in elkaar steekt en ik leuk vind, maar denk ik geef toch even aan waar mijn voorkeur ligt.
Nou wil ik dus een R9 290 non-ref in mijn computer stoppen (welke weet ik nog niet gezien de non-refs nog amper reviews hebben) alleen weet ik niet welk beeldscherm ik er bij moet. Ik heb een 144hz scherm er bij die ik op 120hz zou willen gaan draaien. Het enige probleem is, en dat lees ik overal, dat de kleurweergave van de BENQ in mijn lijstje nogal matig is.
Graag zou ik willen weten welk scherm het beste zal zijn voor mijn systeem en game voorkeur, waarbij de kosten niet uit de klauwen moeten lopen.
Alle tips zijn welkom, 120hz of 60hz, als het maar een scherm is voor bij mijn PC (dus de beste game-ervaring voor mij met een prijs die niet de spuigaten uit loopt)
.
Om antwoorden te geven op de vragen:
Waar wil je de monitor voor gebruiken?
RPG, RTS, FPS/TPS gaming
Films/series (minder belangrijk)
Wat voor afmetingen had je in gedachte? (bij voorkeur als beeldschermdiagonaal in inches)
Minimaal 24 inch
Welke resolutie had je in gedachte?
Alleen afmetingen 1080p of 1440p
Wat mag het allemaal gaan kosten? (ook niet geheel onbelangrijk)
Niet boven de 500, maar liever een stuk lager
Extra voorkeuren? (niet cruciaal)
Liefst een matte schermrand, dat glossy is niet echt iets voor mij
Geen 1080p op 27inch, bang dat je dan de pixels kan tellen
Alvast bedankt!
Ik heb al eerder een topic gemaakt maar deze liep uiteindelijk 'stuk' omdat er teveel informatie in stond en er teveel variabelen waren van mijn kant. Ik heb mijn nieuwe PC compleet maar ben niet zeker van het beeldscherm.
Ik speel voornamelijk RPG games, maar ben ook dol op RTS en FPS/TPS. Daarnaast speel ik random games die langskomen. Eigenlijk ben ik een gamer die alles speelt dat goed in elkaar steekt en ik leuk vind, maar denk ik geef toch even aan waar mijn voorkeur ligt.
Nou wil ik dus een R9 290 non-ref in mijn computer stoppen (welke weet ik nog niet gezien de non-refs nog amper reviews hebben) alleen weet ik niet welk beeldscherm ik er bij moet. Ik heb een 144hz scherm er bij die ik op 120hz zou willen gaan draaien. Het enige probleem is, en dat lees ik overal, dat de kleurweergave van de BENQ in mijn lijstje nogal matig is.
Graag zou ik willen weten welk scherm het beste zal zijn voor mijn systeem en game voorkeur, waarbij de kosten niet uit de klauwen moeten lopen.
Alle tips zijn welkom, 120hz of 60hz, als het maar een scherm is voor bij mijn PC (dus de beste game-ervaring voor mij met een prijs die niet de spuigaten uit loopt)
Om antwoorden te geven op de vragen:
Waar wil je de monitor voor gebruiken?
RPG, RTS, FPS/TPS gaming
Films/series (minder belangrijk)
Wat voor afmetingen had je in gedachte? (bij voorkeur als beeldschermdiagonaal in inches)
Minimaal 24 inch
Welke resolutie had je in gedachte?
Alleen afmetingen 1080p of 1440p
Wat mag het allemaal gaan kosten? (ook niet geheel onbelangrijk)
Niet boven de 500, maar liever een stuk lager
Extra voorkeuren? (niet cruciaal)
Liefst een matte schermrand, dat glossy is niet echt iets voor mij
Geen 1080p op 27inch, bang dat je dan de pixels kan tellen
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero | € 168,- | € 168,- |
| 1 | MSI R9 290 Gaming 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1003FZEX, 1TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 84,04 | € 84,04 |
| 1 | BenQ XL2411T Zwart | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Logitech Speaker System Z623 | € 126,95 | € 126,95 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (US layout) | € 120,50 | € 120,50 |
| 1 | Razer DeathAdder Left Hand Edition | € 53,94 | € 53,94 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 14,- | € 14,- |
| 1 | Seasonic Platinum Series 660 Watt | € 129,50 | € 129,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,- | € 140,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.492,77 | |
[ Voor 4% gewijzigd door Slickzor op 12-01-2014 01:09 ]