Hallo allemaal,
Mijn computer is wat traagjes aan het worden dus ik wil m'n werkgeheugen upgraden waar ik denk dat het aan ligt.
Kan ik deze nou het beste aanvullen of helemaal vernieuwen? Het draait namelijk al een paar jaartjes. (heb nu 2x2 GB, met nog 2 vrije slots).
Doel is dat de computer sneller gaat werken en meer taken tegelijk aan kan. Zo doe ik vaak een game icm met iTunes, staat internet nog open met een aantal tabbladen en af en toe nog skype. Nu is het één groot drama als ik dat alles tegelijk doe, dus dat wil ik graag veranderen.
Deze heb ik er nu in zitten:
pricewatch: Corsair XMS3 CMX4GX3M2A1333C8
Dit is mijn systeem:
Processor: AMD Phenom II X4 955
Ram-geheugen: Corsair XMS3, 1333 MHz, 2x2GB
Moederbord: Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-870A-UD3
Grafische kaart: AMD Radeon HD 7800 (Net nieuw)
Harde schijf: 932GB SAMSUNG HD103SJ
Heb een voeding erin zitten van 460 watt.
Alvast bedankt voor de moeite!
Mijn computer is wat traagjes aan het worden dus ik wil m'n werkgeheugen upgraden waar ik denk dat het aan ligt.
Kan ik deze nou het beste aanvullen of helemaal vernieuwen? Het draait namelijk al een paar jaartjes. (heb nu 2x2 GB, met nog 2 vrije slots).
Doel is dat de computer sneller gaat werken en meer taken tegelijk aan kan. Zo doe ik vaak een game icm met iTunes, staat internet nog open met een aantal tabbladen en af en toe nog skype. Nu is het één groot drama als ik dat alles tegelijk doe, dus dat wil ik graag veranderen.
Deze heb ik er nu in zitten:
pricewatch: Corsair XMS3 CMX4GX3M2A1333C8
Dit is mijn systeem:
Processor: AMD Phenom II X4 955
Ram-geheugen: Corsair XMS3, 1333 MHz, 2x2GB
Moederbord: Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-870A-UD3
Grafische kaart: AMD Radeon HD 7800 (Net nieuw)
Harde schijf: 932GB SAMSUNG HD103SJ
Heb een voeding erin zitten van 460 watt.
Alvast bedankt voor de moeite!