Ik heb plotseling een slechte review gekregen van deze gebruiker, Ik heb nog nooit contact met hem gehad en het is mij ook niet duidelijk waar het om gaat. Er staat ook in dat deze gebruiker telefonisch contact met mij heeft gehad terwijl ik nog nooit mijn telefoonnummer heb uitgegeven aan een gebruiker. Ik denk dat deze persoon per ongelijk op de verkeerde user heeft gedrukt. Ik heb hem daar een DM over gestuurd.
Na contact met de persoon blijkt het te gaan om een bericht op een marktplaats advertentie van mij, vervolgens heeft hij me dus op tweakers opgezocht om hier een review te plaatsen. Lijkt mij dat dit niet geheel de bedoeling is.
Kan een mod de recentie over mij verwijderen?
How to - V&A feedback laten aanpassen als je dit helemaal door gelezen had, dan had je deze regel ook gezien:
Je hebt het topic aangemaakt op 11 januari, heb je de user op de hoogte gesteld van dit topic?•De tegenpartij heeft 2 weken om te reageren. Weigert de tegenpartij mee te werken, passen we de review eenzijdig aan. Als de tegenpartij in die twee weken niet op tweakers.net inlogt, dan krijgt hij nog twee weken verlenging.
Formerly known as Ragdoll
Volgens mij is het vooral de vraag of je een review op tweakers mag krijgen voor een marktplaats advertentie?
Dat lijkt mij ook wat mobby1971 zegt.
Het gaat om een advertentie die op MP stond. Heeft helemaal niks met V&A te maken of überhaupt met Tweakers.net in mijn ogen.
Zou wel heel apart zijn.
Op V&A wordt er nog een link gelegd naar de advertentie. Dat kan iig niet wanneer het een MP advertentie betreft.
Het gaat om een advertentie die op MP stond. Heeft helemaal niks met V&A te maken of überhaupt met Tweakers.net in mijn ogen.
Zou wel heel apart zijn.
Op V&A wordt er nog een link gelegd naar de advertentie. Dat kan iig niet wanneer het een MP advertentie betreft.
mobby1971 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:39:
Volgens mij is het vooral de vraag of je een review op tweakers mag krijgen voor een marktplaats advertentie?
Wij gaan nooit uit van één kant van het verhaal. Wij willen beide partijen horen en een wijzigingstopic geeft de gebruikers de kans om het samen op te lossen, daarbij geldt dat de tegenpartij 2 weken tijd heeft om te reageren, tenzij de gebruiker in de tussentijd niet online is geweest. Gebeurt dit niet dan word de feedback éénzijdig aangepast.Arunia schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:57:
Dat lijkt mij ook wat mobby1971 zegt.
Zou wel heel apart zijn.
Zo staat het ook uitgelegd in het topic wat ik eerder aanhaalde.
Daarnaast wil ik jullie (mobby1971 en Arunia) nog even wijzen op het volgende:
Nu ben ik niet de moeilijkste, maar houdt hier wel rekening mee.Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.
Formerly known as Ragdoll
Nu kan een mod wel de 2 weken wachten, Maar jullie kunnen toch ook wel zien dat er totaal GEEN contact is geweest op tweakers/via tweakers ect. voordat de review geplaatst is? Dat bevestigt mijn verhaal wel lijkt me zo.
Het is zeker niet de bedoeling om op Tweakers iemand te beoordelen inzake advertenties op Marktplaats. Review dus bij deze verwijderd.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1
Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.