... gaan de topics in SG en NST weer op slot voor nieuwe gebruikers? Er komt weer té veel spam te laatste tijd
Ik kan ook wel regelen dat jij dicht gaatJe hebt dat draadje verkerd begrepen. SG moet helemaal dicht
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
jaaaah, we zetten [sg] alleen voor jou dichtOp donderdag 07 juni 2001 22:17 schreef saviour het volgende:
Je hebt dat draadje verkerd begrepen. SG moet helemaal dicht
Dat bedoelde ik dus met mijn post hierbovenjaaaah, we zetten [sg] alleen voor jou dicht![]()
![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hmmm jah ik denk dat als de verandering wordt doorgevoerd dat we de hidden forums wel weer hidden zullen maken
Bericht hierboven
ik was zo enthousiast dat ik het nog niet had gelezenOp donderdag 07 juni 2001 22:20 schreef Traag het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met mijn post hierboven
Is dat een nieuwe rage?
Femme als icon??
Femme als icon??
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
Eikels 
Ik heb wel door dat jullie dit eerst hebben geoefend in het crewforum!!
*kuch
Ik heb wel door dat jullie dit eerst hebben geoefend in het crewforum!!
*kuch
Tering hé!
10 posts en slechts 8 minuten voor iemand het doorhad
10 posts en slechts 8 minuten voor iemand het doorhad
Bericht hierboven
Nee, we zijn alleen fan van femme, vandaarOp donderdag 07 juni 2001 22:25 schreef asmoday het volgende:
Is dat een nieuwe rage?
Femme als icon??
Als ik ook zo'n icon neem, hoor ik dan ook bij de crew? 
Maareuh nog niet iedereen van de crew heeft em zie ik.
Maareuh nog niet iedereen van de crew heeft em zie ik.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
* jelmervos is het daar mee eens.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ze gaan uittesten of iedereen dat icon overneemt.
En als iedereen em heeft, doen ze weer iets anders
* Foxke denkt dat
En als iedereen em heeft, doen ze weer iets anders
* Foxke denkt dat
Kan hier ook door een admin serieus op gereageerd worden plz?Op donderdag 07 juni 2001 22:36 schreef Revolution het volgende:
Slecht idee, maak het dan zo dat je er wel kunt lezen maar niet posten. Veel beter m.i.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Voor zover ik weet wordt er aan gewerkt, wat de exacte stand van zaken is mij niet bekend.
Verwijderd
Maar is het niet beter ipv volledig onzichtbaar maken dat je er wel kunt lezen als newbie? Weet je gelijk hoe het er aan toe hoort te gaan in SG.Op vrijdag 08 juni 2001 22:29 schreef Jaymz het volgende:
Voor zover ik weet wordt er aan gewerkt, wat de exacte stand van zaken is mij niet bekend.
Ja, lijkt mij niet zo'n gek idee... Ow solly, ben geen admin ofzo, maar ik vind het wel een goed idee...Op vrijdag 08 juni 2001 22:36 schreef Revolution het volgende:
[..]
Maar is het niet beter ipv volledig onzichtbaar maken dat je er wel kunt lezen als newbie? Weet je gelijk hoe het er aan toe hoort te gaan in SG.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Die discussie was toch al geweest? Volgens mij was de conclusie dat de leesbaarheid van Sg juist toch de mensen zou aanlokken die je niet wil en dan hun best gaan doen om 30 onzin posts te maken..Op vrijdag 08 juni 2001 22:36 schreef Revolution het volgende:
Maar is het niet beter ipv volledig onzichtbaar maken dat je er wel kunt lezen als newbie? Weet je gelijk hoe het er aan toe hoort te gaan in SG.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Da's ook weer waar, damn, beleid maken is wel moeilijkOp vrijdag 08 juni 2001 22:46 schreef bombadil het volgende:
[..]
Die discussie was toch al geweest? Volgens mij was de conclusie dat de leesbaarheid van Sg juist toch de mensen zou aanlokken die je niet wil en dan hun best gaan doen om 30 onzin posts te maken..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Achterliggende reden is ook dat door die ranzige proxy bij ons op School het onmogelijk is om in te loggen en je dus niet meer in SG kunt lezen (laat staan posten).Op vrijdag 08 juni 2001 22:52 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Da's ook weer waar, damn, beleid maken is wel moeilijk
Dat is ook een reden dat ik liever heb dat je er wel kunt lezen.
Dankjewel Jaymz, nu heb ik eindelijk antwoordOp vrijdag 08 juni 2001 22:29 schreef Jaymz het volgende:
Pagina: 1