Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] Dit topic is gesloten <door Mod X>

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Hoi :)

N.a.v. Dirk in "TR verdwenen bij gesloten topic?"
Mijn vraag daar had betrekking op Help plz

Dat topic is gesloten, maar de mod in kwestie heeft geen sluitmessage gegeven. Kennelijk was mijn laatste opmerking voldoende ;)

Dan wordt er gezegd: neem contact op met de betreffende mod...maar ga maar zoeken ;)

Kan de opmerking "Dit topic is gesloten" vervangen worden door "Dit topic is gesloten door <moderator x>", waarbij de naam van de mod een link is naar zijn of haar myreact of profiel? Kan er indien gewenst meteen een DM gestuurd worden.
Da's wel zo gebruiksvriendelijk, zeker voor nieuwe users. En ook voor opa's als ikzelf trouwens, wij senioren zien het soms niet zo goed meer en zijn niet meer zo snel :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:31

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nee, heb je helemaal gelijk in, excuses. Tabblad staat hier nog open (moest snel weg i.v.m. lekkage :X).

Komt in orde. :) Het is ook zeker de bedoeling dat de sluitmessages nog gewoon gedaan worden.

[ Voor 27% gewijzigd door Bolletje op 10-01-2014 11:52 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:00

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Volgens mij is iedereen redelijk consequent met het zetten van een sluitmessage. In een enkel geval gaat er wat tijd tussen zitten omdat iemand vergeet de kraan dicht te draaien :+, maar dan zou je nog altijd navraag kunnen doen in een feedback topic ;) Lijkt me niet echt nodig om daar een technische oplossing voor te maken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
@Bolletje: Hou het droog kerel :Y)

Inhoudelijk: Tuurlijk je zou navraag kunnen doen in het topic. Maar als er in Het algemeen beleid #topicopslot al staat:
Neem liever contact op met de moderator in kwestie via mail, instant messaging of DM, of kijk in het subforum of daar een stucky ( / ) staat waarin je mag reageren op gesloten topics.
Dan lijkt het me wel zo netjes om die manier zo makkelijk mogelijk te houden. Navragen levert natuurlijk ook weer extra topics op, of een mod wordt door een user benaderd over iets waar ie niks van af weet. Scheelt voor de mods in theorie dus ook weet wat :)

Sowieso: Kan aan mij liggen, maar qua technische oplossing moet dat volgens mij niet heel erg moeilijk zijn.
Kosten baten komt ie wel redelijk uit denk ik :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)