Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Help plz

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kerst een nieuw pc, hij is door iemand anders in elkaar gezet. Weet niet precies wat er allemaal in zit.
Het probleem is, ik heb random freezes, dan kan ik 10 seconden niks, scherm staat vast, keyboard doet niks en muis ook niet.

Weet iemand hoe dit komt of hoe ik dit kan fixen?
Heb niet heel veel verstand van pc's!

Alvast bedankt

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, weten wat er in zit helpt wel bij dit soort zaken. Want het kan relevant zijn en wij hebben geen glazen bol om het door een netwerkkabeltje te kunnen zien ;) Een beetje verstand van PC's helpt ook wel eigenlijk.
Leesvoer voor je iig: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

En ik zou als ik jou was die persoon eens contacten die hem in elkaar heeft gezet. Die kan je denk ik wel helpen bij de analyse :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem gevraagd, hij weet het ook niet. Probleem is hij woont aan de andere kant van nederland haha, heb deze pc gratis. Ik download speccy morgen wel even en zet hier dan neer wat erin zit.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:23
@ TS een uitgebreid lijstje met specificaties zou inderdaad erg handig zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-01-2014 22:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zal het morgen eund van de middag/avond posten. Ben net nieuw op tweakers, bevalt me nu al! Lekkere snelle reacties, bedankt :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik vermoedde al zoiets. Welkom enzo :)
Maar doe jezelf een lol, lees ook Het algemeen beleid #topicplaatsen even door. Dan weet je ook meteen waarom je topicstart wel erg karig was en we gewoon van je verwachten dat je eigen inzet toont voor je een topic aanmaakt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:31

Bolletje

Moderator Harde Waren
Beste miketerpstra, ten eerste welkom op Tweakers :W.

Je openingspost is niet geheel duidelijk; met de probleemomschrijving is niet te achterhalen wat de oorzaak precies is en zodoende is het niet mogelijk om tot een goede oplossing te komen.

Probeer ook de links door te nemen die The Eagle geeft. Daar staat duidelijk in hoe je op een systematische wijze dingen kan uitsluiten om zo de oorzaak te achterhalen. Wat daarbij belangrijk is om na te gaan of de situatie dat je systeem vastloopt steeds hetzelfde is (voor jouw ogen) of steeds een andere situatie is.

Omdat de openingspost nu wel heel karig is doe ik je topic op slot. Mocht je vragen hebben dan kan je mij een bericht sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bolletje op 10-01-2014 11:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.