The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Ik zou het niet zozeer als persoonlijke aanval richting jou opvatten, overigens wel terecht dat er volop -1 aan gegeven wordt.
Off Topic:
De vragen die jij overigens stelt zijn imho legitiem, mij lijkt het ook meer dat MS probeert de dominantie op desktop en laptop gebied uit te breiden naar mobiel (waar ze nog veel te winnen hebben).
Dus totaal iets anders als dat dit beter zou aansluiten op een sneller en efficiënter werken op de desktop.
Al is Win8 imho zeker de way to go voor convertables.
Off Topic:
De vragen die jij overigens stelt zijn imho legitiem, mij lijkt het ook meer dat MS probeert de dominantie op desktop en laptop gebied uit te breiden naar mobiel (waar ze nog veel te winnen hebben).
Dus totaal iets anders als dat dit beter zou aansluiten op een sneller en efficiënter werken op de desktop.
Al is Win8 imho zeker de way to go voor convertables.
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
@TS Tijd is verstreken en staat terecht op een -1, maar jouw reactie daaronder is ook een zuivere -1 door op de man te spelen... En heb wat vertrouwen in ons modjes dat we zulke reactie's "filteren" door naar -1 te zetten...En als het echt erg is kan er een powermodje naar kijken 
Tevens kan je al je klachten in het volgende topic kwijt:
Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII
mvg een modje ;-)
Tevens kan je al je klachten in het volgende topic kwijt:
Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII
mvg een modje ;-)