Beste mensen,
Ik ben steeds mondjesmaat mijn PC up aan het daten. Afgelopen jaar al extra RAm geheugen erin gestopt, een betere videokaart. Nu ben ik van mening dat mijn moederbord, voeding zeker aan de beurt zijn en mogelijk nog een extra interne harde schijf, ook wil ik best mijn RAM geheugen verwisselen. Ook is de behuizing te klein voor de videokaart.
De prijs is meer dat ik ga voor goede kwaliteit, dus een maximum heb ik er niet voor. De hoofdprijs hoeft ook niet.
Is het mogelijk om alles met elkaar te verbinden (moederbord/processor/videokaart alles), en wat van RAM, behuizing en voeding zouden er het beste bij passen.
De specificaties die ik nu heb:
Moederbord: Asus P6T SE
Processor: Intel Core I7-950
Videokaart: Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD7950 royalKing 3GB
Koeling: Zalman CNPS 10x Extreme
Ram geheugen: Kingston Value, 2GB (6X)
Voeding: Cooler master M 620W
Behuizing: Cooler Master Centurion 690 II
Interne harde schijven: Western Digital 1TB Caviar Green (3x)
Upgrade componenten:
Moederbord: MSI Z87-G45
Interne harde schijf: Seagate Barracuda 7200.13 3 TB
RAM: open
Behuizing: open
Voeding: open
Ik ben steeds mondjesmaat mijn PC up aan het daten. Afgelopen jaar al extra RAm geheugen erin gestopt, een betere videokaart. Nu ben ik van mening dat mijn moederbord, voeding zeker aan de beurt zijn en mogelijk nog een extra interne harde schijf, ook wil ik best mijn RAM geheugen verwisselen. Ook is de behuizing te klein voor de videokaart.
De prijs is meer dat ik ga voor goede kwaliteit, dus een maximum heb ik er niet voor. De hoofdprijs hoeft ook niet.
Is het mogelijk om alles met elkaar te verbinden (moederbord/processor/videokaart alles), en wat van RAM, behuizing en voeding zouden er het beste bij passen.
De specificaties die ik nu heb:
Moederbord: Asus P6T SE
Processor: Intel Core I7-950
Videokaart: Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD7950 royalKing 3GB
Koeling: Zalman CNPS 10x Extreme
Ram geheugen: Kingston Value, 2GB (6X)
Voeding: Cooler master M 620W
Behuizing: Cooler Master Centurion 690 II
Interne harde schijven: Western Digital 1TB Caviar Green (3x)
Upgrade componenten:
Moederbord: MSI Z87-G45
Interne harde schijf: Seagate Barracuda 7200.13 3 TB
RAM: open
Behuizing: open
Voeding: open