getkeysmart

Pagina: 1
Acties:
  • 1.022 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand hier ervaringen mee?
http://getkeysmart.com/

Levertijden etc?

En ook ervaring met NL sleutels of die passen?

Ziet er wel aardig uit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ben je wel eens een schoenenmaker in gegaan en gezien hoeveel verschillende soorten sleutels er hangen? Vast wel 1 die past en die je kan gebruiken dus ;)

Verder lijkt het mij niet heel erg praktisch; stuk makkelijker kwijt te raken iig

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sommige sleutels mogen niet nagemaakt worden door de schoenmaker.

Scheelt wel een berg ruimte lijkt me...alleen als je een aantal sleutels per dag nodig hebt zit je elke keer te zoeken denk ik.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
Wii4all schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:02:

Scheelt wel een berg ruimte lijkt me...alleen als je een aantal sleutels per dag nodig hebt zit je elke keer te zoeken denk ik.
Mag wel. Moet je alleen een certificaat kunnen laten zien.
Handig voor bijvoorbeeld portiekdeuren. Dan kunnen bewoners de sleutel niet zomaar bij laten maken, maar de huisbaas wel. Dus hoef je niet het slot te vervangen als er een huurder weg gaat.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrondsurion
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:23
Ik heb zelf ook een key-smart met usb vanuit Kickstarter.
Het idee is leuk maar de bouten blijven niet vast zitten dus je blijft bezig.

als je veel sleutels hebt is het wel een uitkomst. Bij mijn pakket zaten meerdere koppelstukken in verschillende afmetingen zodat je de key-smart kan afstellen op het aantal sleutels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:38
Wii4all schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:02:
Hij doelt op de grote diversiteit aan sleutels en dat de vraag "ook ervaring met NL sleutels of die passen?" dus niet makkelijk te beantwoorden is. Kijk naar je eigen sleutels of ze niet uitsteken en of ze niet een eventueel te grote opening hebben (en of als ie te klein is ook op te boren is).

Het idee is leuk, maar ik heb mijn bedenkingen. Het huidige systeem werkt voor mij prima en ik heb sleutels met uitstekende 'tandjes', dus zou ik afstandhouders tussen de sleutels moeten gebruiken. Daarnaast ook nog sleutels met een dikker bovenstuk, wat weer voor meer complexiteit zorgt. En ik vind het wel een fijn gevoel dat mijn sleutelbos zo 'lastig' is en moeilijk uit de broekzak te halen is, dan is 't moeilijker om hem te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals in het SF Beleid staat:
Regelmatig zien wij dat gebruikers topics openen met de vraag of een bepaalde shop die niet in de Pricewatch Shopreview genoemd wordt betrouwbaar is. Veelal bieden deze shops populaire producten aan voor zeer scherpe prijzen. SF is niet de juiste plek voor dit soort topics.
Ook ervaringen met producten zal men zelf moeten zoeken. Vandaar dat ik hier een slotje aan hang :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.