Nope. Als je wil fappen zijn daar genoeg sites voorGateKeaper schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:25:
Je bent duidelijk van slag.Staat ie nu al ergens buiten facebook online dan?
https://niels.nu
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nope. Als je wil fappen zijn daar genoeg sites voorGateKeaper schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:25:
Je bent duidelijk van slag.Staat ie nu al ergens buiten facebook online dan?
De levertijd is al zo idioot lang... Ik ga het gewoon proberen.TheDevilOnLine schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:38:
[...]
Heb jij mazzel met de wet koop op afstand ;-)
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Is dat niet wat er voor zorgt dat er meer stroom wordt gevreten? Het verschil tussen mijn HD555 en gewoon oordopjes is zowat 8 uur met mijn mp3 speler.Gamebuster schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:37:
[...] Vandaag bekijk ik zijn koptelefoon met de gedachte "Ja dit heb ik dus ook straks :)" en zie daar "80 ohm" op staan. Ik heb dus een 80 ohms getest maar een 250 ohms besteld. Dat wordt wat...
Ik dacht juist dat een lagere weerstand zwaarder was voor de versterker, juist omdat er meer stroom loopt?Caelorum schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:41:
Is dat niet wat er voor zorgt dat er meer stroom wordt gevreten? Het verschil tussen mijn HD555 en gewoon oordopjes is zowat 8 uur met mijn mp3 speler.
[ Voor 72% gewijzigd door Hydra op 13-03-2014 15:43 ]
Beyerdynamic DT 2508088 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:41:
Of zet er een versterker tussen. Om welke headset gaat 't?
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Verwijderd
Ook al jouw laatste werkdag? Wat is dat hier toch tegenwoordig?alienfruit schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:53:
Grrr. Collega's die je feature gaan testen een dag voor je laatste werkdag
Stroom en weerstand schijnen een relatie te hebben volgens ene meneer Ohm.Caelorum schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:47:
Weet ik het ^^ Dacht dat het wellicht iets met weerstand te maken hadm vandaar ook de vraag
Gamebuster schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:37:
Vandaag bekijk ik zijn koptelefoon met de gedachte "Ja dit heb ik dus ook straks :)" en zie daar "80 ohm" op staan. Ik heb dus een 80 ohms getest maar een 250 ohms besteld. Dat wordt wat...
review van markaniniI own the 80Ohm model, do note that the 250Ohm model should sound very different.
Verwijderd
iOS developer
[ Voor 13% gewijzigd door Douweegbertje op 13-03-2014 17:22 ]
Uit dezelfde review:pdebie schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:01:
review van markanini
http://www.head-fi.org/pr...eadphones-ear-cup/reviews
Toch maar terug sturen straks?
Maar 't zal ook vallen of staan met de (kracht van) de bron.Conclusion: My personal sentiment is that I should have gotten the DT250-250 instead of the DT250-80.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Jep. Ik dronk zo'n 8 tot 10 mokken per dag. Vandaag niets, maar ook nergens last van eigenlijk. Dikke prima zo.Chris7 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:43:
Ben je aan het afkicken ofzo? En hoe ben je dan de dag doorgekomen? (overigens drink ik ook weinig koffie, maar als je gewend bent aan grote hoeveelheden zal 't niet meevallen het niet of minder te drinken, denk ik zo)
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik hoorde van mensen die van heel veel naar heel weinig koppen gingen dat ze toch wel last kregen van hoofdpijn, moeheid enz. Zelf dronk ik ook elke dag wel maar blijkbaar kan mijn maag er niet zo goed tegen, sinds ik gestopt ben (drink nog zelden koffie) voel ik me een stuk beter (daarvoor vaak buikpijn/misselijkheid).Firesphere schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:53:
[...]
Jep. Ik dronk zo'n 8 tot 10 mokken per dag. Vandaag niets, maar ook nergens last van eigenlijk. Dikke prima zo.
Ik krijg alleen koppijn als ik echt geen koffie drink. Maar zooi koffie sla ik nu wel over..Chris7 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:58:
[...]
Ik hoorde van mensen die van heel veel naar heel weinig koppen gingen dat ze toch wel last kregen van hoofdpijn, moeheid enz. Zelf dronk ik ook elke dag wel maar blijkbaar kan mijn maag er niet zo goed tegen, sinds ik gestopt ben (drink nog zelden koffie) voel ik me een stuk beter (daarvoor vaak buikpijn/misselijkheid).
Verwijderd
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
... and yes, he will help you set up your e-mail signature...
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dit is de hele serie waar hij in zit: http://www.amazon.de/Komp...melfiguren/dp/B008213AUG/
[ Voor 22% gewijzigd door HuHu op 14-03-2014 08:27 ]
Ik zou een compensatie vragen voor de verloren productiviteit! Ik zou zelfs overwegen je baas voor het gerecht te slepen, hij is tenslotte verplicht te zorgen voor goede arbeidsomstandigheden.pdebie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:15:
Graag! Ons apparaat is nog steeds defect. Monteur kreeg het gisteren niet opgelost. Had het benodigde onderdeel niet bij.
Dus vandaag komt hij terug met het juiste onderdeel.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[ Voor 14% gewijzigd door Ealanrian op 14-03-2014 09:36 ]
De Win8 Mail app? Gewoon naar de settings gaan, Accounts, desbetreffende account aanklikken, naar beneden scrollen en remove account aanklikken?Ealanrian schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:27:
WTF, de mail app op de RT mist een remove account knop...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Blijkt dus dat dat niet kan als je account de status needs attention heeft. Ding in flight mode setten, app opnieuw starten en dan kan het wel. Omslachtig ding soms.RayNbow schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:40:
[...]
De Win8 Mail app? Gewoon naar de settings gaan, Accounts, desbetreffende account aanklikken, naar beneden scrollen en remove account aanklikken?
Het zijn altijd de gekste en kleinste onderdelen die stuk zijn of verdwijnen...pdebie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:15:
Graag! Ons apparaat is nog steeds defect. Monteur kreeg het gisteren niet opgelost. Had het benodigde onderdeel niet bij.
Dus vandaag komt hij terug met het juiste onderdeel.
Whatpulse rocks... Ze zijn alleen in de laatste versie een klein beetje doorgeslagen door nu ook applicatie-specificieke stats en networkmonitoring toe te voegenAcid_Burn schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:44:
Ik denk dat je dit zoekt? http://www.whatpulse.org/
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Thanks!Acid_Burn schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:44:
Ik denk dat je dit zoekt? http://www.whatpulse.org/
Mijn idee. Vrijwillig een keylogger installeren.Ealanrian schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:13:
Van zulke dingen word ik zenuwachtig. Wat verstuurd het allemaal? Kan ik controleren dat het alleen verstuurd wat hij verteld te versturen?
[ Voor 13% gewijzigd door Erwin537 op 14-03-2014 10:18 ]
Gewoon de baas thuis koffie laten zetten en op en neer laten rijden ^^.Gertjan. schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:17:
[...] Ik zou zelfs overwegen je baas voor het gerecht te slepen, hij is tenslotte verplicht te zorgen voor goede arbeidsomstandigheden.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
let the past be the past.
Ik denk dat het compleet ronde LCD scherm de grootste uitdaging wordt. Ik zou hier serieus wel meer in willen investeren
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Waarom zou een rond LCD scherm een grotere uitdaging zijn? Puur uit nieuwsgierigheid...BtM909 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:28:
[...]
Ik denk dat het compleet ronde LCD scherm de grootste uitdaging wordt. Ik zou hier serieus wel meer in willen investeren
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Die is wel erg strak jah! Dan zou ik ook weer een horloge kopen denk ik xd
Gebruik je dat op een VPS ofzo? Heb er tot zover weinig toepassing voor kunnen vinden, of je moet zelf servers hosten.GateKeaper schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:31:
Ik kwam er gisteravond trouwens achter dat je NewRelic een gratis licentie (Standard) geeft aan BizSpark leden.Toch wel mooi. Gebruikte de gratis versie van NewRelic al, maar dit is wel gaaf!
Ik heb sowieso al een horloge fetish (momenteel 6 stuks in m'n horloge kistje), maar de huidige smartwatches waren me veel te modern en hadden niets meer van een horloge weg.TheNephilim schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:31:
[...]
Die is wel erg strak jah! Dan zou ik ook weer een horloge kopen denk ik xd
Dit zou wel eens een eerste Kickstarter kunnen worden (als die er komt) waar ik aan mee zou doen inderdaad.BtM909 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:28:
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door PdeBie op 14-03-2014 10:35 ]
Jup, draait op een VPS. Monitoort dus hardware technisch (cpu, ram, hdd), en softwaretechnisch de IIS App, page load, sql-query tijden. Daarnaast krijg ik een melding mocht de vps onverwachts onbereikbaar zijn (uptime check).TheNephilim schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:33:
[...]
Gebruik je dat op een VPS ofzo? Heb er tot zover weinig toepassing voor kunnen vinden, of je moet zelf servers hosten.
Je kunt het ook gebruiken op Azure.TheNephilim schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:33:
[...]
Gebruik je dat op een VPS ofzo? Heb er tot zover weinig toepassing voor kunnen vinden, of je moet zelf servers hosten.
We are shaping the future
.Gertjan. schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Waarom zou een rond LCD scherm een grotere uitdaging zijn? Puur uit nieuwsgierigheid...
[ Voor 3% gewijzigd door PdeBie op 14-03-2014 11:07 ]
Ik dacht altijd dat daar gewoon een vierkant panel achter zat, maar dat ze met wat plastic de boel rond laten lijken. Bij sommige auto's is volgens mij het hele dashboard een groot scherm met verschillende wijzers, maar ik kan er ook naast zitten, bevind mij niet in de luxe om een dergelijke auto te rijdenpdebie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:06:
Volgens mij heeft Toshiba in 2007 daar ooit al iets op bedacht en is het tegenwoordig al stukken makkelijker. (Duurdere) moderne auto's hebben tegenwoordig ook lcd displays in plaats van wijzers als snelheidsmeter etc.
Verwijderd
Die kwam ik onlangs ook tegen op The Verge. De eerste mooie Smartwatch imo. Ik wil hem ook wel
Klopt, de meeste smartwatches zien er niet uit. Te vierkant of in ieder geval te futuristisch.pdebie schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:34:
[...]
Ik heb sowieso al een horloge fetish (momenteel 6 stuks in m'n horloge kistje), maar de huidige smartwatches waren me veel te modern en hadden niets meer van een horloge weg.
Deze is echt ronduit gaaf
Ja precies, dat lijkt mij ook wel handig. Echter heb ik op dit moment geen VPS waar ik het op zou kunnen zetten. Heb ergens wel stiekem het idee dat ik best een eigen VPS server zou willen. Heb genoeg dingen die ik erop zou kunnen zetten.GateKeaper schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:39:
[...]
Jup, draait op een VPS. Monitoort dus hardware technisch (cpu, ram, hdd), en softwaretechnisch de IIS App, page load, sql-query tijden. Daarnaast krijg ik een melding mocht de vps onverwachts onbereikbaar zijn (uptime check).
Uiteraard doet hij veel meer als bovenstaand, maar ik ben geen verkoper.Voor mij is het belangrijk dat ik weet dat de vps nog in de lucht is, en een bericht krijg wanneer deze status veranderd. Ik zie net dat ik nu ook een melding kan krijgen wanneer de cpu / ram / hdd boven een bepaalde treshhold uitkomen. Ook wel handig.
Waar ik het ook al een paar keer voor gebruikt heb, is kijken naar de pageload en sql-query-tijden. Kijken waar ik nog nodige optimalisaties door kan/moet doorvoeren.
Ik zou niet weten wat ik met Azure moet, maar goed om te weten dat het ook daar kan 8)!
Mmmm, op de radio was er enkel aandacht voor het feit dat het "Steak & Blowjob day" was... Maar ook daar is geen doodle voorBtM909 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:18:
Wut, geen Google doodle voor de geboortedag van Einstein of het feit dat het π dag is
Bedoel je BAPC/NWERC/ICPC of bedoel je een andere olympiade?F.West98 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:59:
@Informatica Olympiade: Rare wedstrijd. Vriend van mij doet mee en is door naar de derde ronde. Je mag enkel C of C++ gebruiken. For god's sake, why?! Ach, niet dat het mij uitmaakt
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Verwijderd
Hij gaat een fileserver van zijn RPi maken om de foto's op te hosten.Kips schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:47:
[...]
mooi, maar waar blijven de foto's die je gisteren beloofd hebt?
Ik heb hoe dan ook geen foto's beloofd!Kips schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:47:
mooi, maar waar blijven de foto's die je gisteren beloofd hebt?
You wish!Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:48:
Hij gaat een fileserver van zijn RPi maken om de foto's op te hosten.
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 14-03-2014 11:48 ]
Hydra schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:01:
Ik zal ze op m'n RPi servertje zetten als die binnen is.
laten we de devschuur eens vragen hoe zij daar over denkt...Hydra schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:48:
[...]
Ik heb hoe dan ook geen foto's beloofd!
[...]
You wish!
Hier wordt e.e.a. aardig uitgelegd dat ik denk: sounds plausible.Gertjan. schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Waarom zou een rond LCD scherm een grotere uitdaging zijn? Puur uit nieuwsgierigheid...
Reddit is wel subtiel:BtM909 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:18:
Wut, geen Google doodle voor de geboortedag van Einstein of het feit dat het π dag is
5 besteld
[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 14-03-2014 12:01 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Share your guest!Hydra schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:48:
[...]
Ik heb hoe dan ook geen foto's beloofd!
[...]
You wish!
RTFM!
Is goed. Ik beloof de foto op de RPI te zetten als ik er mee aan de slag ga
Wut?_Moe_ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:56:
Share your guest!
[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 14-03-2014 12:12 ]
Ik voel de bui al hangenHydra schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:12:
[...]
Is goed. Ik beloof de foto op de RPI te zetten als ik er mee aan de slag ga
Je weet zeluf
Verwijderd
Licht dat niet aan je FTP client in plaats van het OS?TheNephilim schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:22:
Echt Linux... met de FTP client geen directories kunnen uploaden naar een FTP server.
Gewoon yum install ftp gedaan op een CentOS installatie. Goed, er zal vast een client voor zijn die dat wel kan; maar komop gewoon directories versturen is toch een standaard?Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:23:
[...]
Licht dat niet aan je FTP client in plaats van het OS?
Welke FTP client gebruik je trouwens?
Dan moet je maar een DTP client installeren.TheNephilim schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:25:
[...]
Gewoon yum install ftp gedaan op een CentOS installatie. Goed, er zal vast een client voor zijn die dat wel kan; maar komop gewoon directories versturen is toch een standaard?
ftp -xzsdfqmjqdsfhqerapaj
[ Voor 5% gewijzigd door Douweegbertje op 14-03-2014 14:11 ]
Geen HTTPS voor zulke gevoelige zaken?Douweegbertje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:10:
Vrijdagmiddag.. Even premie bereken dingetje gebouwd
http://penisverzekering.nl/bepaal-uw-premie/
We are shaping the future
Laat Penisverzekering.nl u helpen met het recht uw penis recht te
houden in alle situaties.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Tijd voor weekend...Douweegbertje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:10:
Was een geintje (het domein) alleen nu slaan we een beetje door(Ja, we werken bij een assurantiekantoor). Soon polisblad e.d.
![]()
tot 50cmDouweegbertje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:10:
Was een geintje (het domein) alleen nu slaan we een beetje door(Ja, we werken bij een assurantiekantoor). Soon polisblad e.d.
![]()
Waarom krijg ik geen korting naarmate ik ouder word? Ik heb al 2 kinderen op de wereld gezet (nouja, de 2e wordt volgende week verwacht)?Douweegbertje schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:10:
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 14-03-2014 14:32 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Naarmate je ouder wordt krijg je meer maitresses die je ook moet onderhouden he.Hydra schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:31:
[...]
Waarom krijg ik geen korting naarmate ik ouder word? Ik heb al 2 kinderen op de wereld gezet (nouja, de 2e wordt volgende week verwacht)?
Wat een kutpiemelsite!
Nou dat wordt dus snel verhuizen!De latency richting Canada is normaal. Er moet een een licht signaaltje heen er weer onder de oceaan door, dit kost tijd. Dit verklaart de vertraging van 12 seconden niet. Het valt me op dat uw server regelmatig wat swapt. Dit zou traagheid op sommige momenten kunnen verklaren. U kunt dit oplossen door uw resource gebruik te tunen danwel de VPS meer RAM te geven. Ook zou u kunnen kijken naar de verbindingsinstellingen van RDP, het terugbrengen van het aantal kleuren zou kunnen helpen.
Toen ik een VPS had draaien daar was ik best wel te spreken over de latency en performance. Is er een reden waarom je naar/vanuit Canada pingt? (Oh blijkbaar woon je in Canada.... Waarom geen Canadese VPS dan?)Megamind schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:51:
Heeft iemand een VPS bij Tilaa?
Ik heb er een VPS en merkte dat mijn verbinding vanuit Canada nogal triest was (100kb/s enorme ping), dus ik wat pingtrace tooltjes e.d. getest om te kijken waar het ligt, blijkt er een hoop te zijn ergens in een netwerk met enorme packetloss.
Antwoord helpdesk
[...]
Nou dat wordt dus snel verhuizen!
Iedereen weet toch dat rode auto's sneller rijden?Firesphere schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:55:
[...]
Het is niet normaal dat uw auto zo langzaam rijdt, maar dat kunt u oplossen dor er meer benzine in te stoppen, ook een andere kleur lak kan verschil maken.
[ Voor 21% gewijzigd door Merethil op 14-03-2014 14:55 ]
Het is niet normaal dat uw auto zo langzaam rijdt, maar dat kunt u oplossen dor er meer benzine in te stoppen, ook een andere kleur lak kan verschil maken.Megamind schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:51:
Heeft iemand een VPS bij Tilaa?
Ik heb er een VPS en merkte dat mijn verbinding vanuit Canada nogal triest was (100kb/s enorme ping), dus ik wat pingtrace tooltjes e.d. getest om te kijken waar het ligt, blijkt er een hoop te zijn ergens in een netwerk met enorme packetloss.
Antwoord helpdesk
[...]
Nou dat wordt dus snel verhuizen!
Websites zijn gewoon NL, maar moet er wel beetje normaal op kunnen RDP'enMerethil schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:54:
[...]
Toen ik een VPS had draaien daar was ik best wel te spreken over de latency en performance. Is er een reden waarom je naar/vanuit Canada pingt? (Oh blijkbaar woon je in Canada.... Waarom geen Canadese VPS dan?)
Mijn verbinding vanuit NL was iig goed, meestal zelfs uitstekend (lage accesstijden, snelle verwerking van requests... Nette VPS'jes)
Firesphere schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:55:
[...]
Het is niet normaal dat uw auto zo langzaam rijdt, maar dat kunt u oplossen dor er meer benzine in te stoppen, ook een andere kleur lak kan verschil maken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq